فـــنـــوج چه خبر؟

نقـــــد و تحلـــیــل مسایل گوناگون در شهرستان فنوج_فنــــــــــوج از زاویه ای دیگر

فـــنـــوج چه خبر؟

نقـــــد و تحلـــیــل مسایل گوناگون در شهرستان فنوج_فنــــــــــوج از زاویه ای دیگر

فـــنـــوج چه خبر؟
تنها راه رشد ترویج نقد و روحیه نقدپذیری است
باید بدون تعارفات زائد حرفمان را بزنیم تا ما نگوییم و ننویسیم چیزی عوض نمیشود
رمز رشد ما در فنوج مطالبه گری است
متاسفانه بیم از دست دادن موقعیت شغلی و برچسب زنی وهمچنین محافظه کاری بیش از حد در دوستان وجود داره و مانع بیان ازادنه اندیشه هایشان میشه و همین عامل یکی از بزرگترین ضعفهای فعالین مجازی سیاسی و حزبی شهرماست!!
******
قوام ریسی هستم تکنسین سامانه هوشمند سوخت
******
نویسنده نیستم خبرنگار هم نیستم .من هم مثل مردم فنوج شهروندی ساده وبی ادعا هستم اما بی تفاوت نیستم و براساس اصول 23-24و26 قانون اساسی میتوانم بنویسم
بایدحرفهایمان را بزنیم - لازم بشه داد هم میزنیم هرچند برای خیلی ها تلخ باشد ٬
بدنبال دیده شدن و کسب قدرت،موقعیت نیستیم
بسیار خوب میدانم با گفتن مشکلات و اشکالات از چشم نمی انداخت‌یم با تملق و چاپلوسی و سرپوش گذاشتن روی نقطه ضعف ها و ماله کشی زودتر به هدف می رسیدیم
نویسندگان
آخرین نظرات

از اونجا که شما لطف زیادی به وبلاگ خودتون داشتید و نظرات زیادی گذاشتید در این پست قصد دارم بیشتر به صحبتهای شما اشاره کنم شاید جبران بروز نکردن وبلاگ بشود .خدا رو شکر در شهر ما فعلا هیچ خبری نیست. اگر هم خبری هست کپی پیسته که مربوط به انتصاب استاندار جدیده با اهداف وبرنامه هاش ویا همگی مسرور از توافق نصبی با غرب ودر نهایت بهتر شدن وضعیت اقتصاد ومعیشت مردم  خدا کند در این بی خبری های مشکوک، خبری نشود که نتوان جبران کرد... بماند... ما هم خود را به بی خبری می زنیم تا خبرها خود به خود، بشود  بگذریم تشریف بیارین پایین تا چیزیو به عرض برسونم

برخی دوستان عزیز بازدید کننده از تأیید برخی نظرات توهین آمیز که مخاطب آنها دو جناه بیشتر نیستن  انتقاد دارند. ضمن تشکر از حسن توجه این عزیزان، عذر خواهی می کنم به خاطر واژه های نامناسب در برخی نظرات افراد کوته فکر و دون صفت، فحاش و توهین کننده که ابایی از نمایش شخصیت بیمارگونه ی خود ندارند. از آنجا که مخاطبان وبلاگ ویا به تعبیری شهرما خواسته ویا نخواسته شده دوگروه وانگار هیچ وقت قصد ندارن بشینن ومشکلاتشان را با هم حل کنن گروه سومی هم در شهر هستن که مناظره گر اتفاقات پیش آمده در طی چند سال اخیر هستن پس سیاست وبلاگ از اول برهمیت اساس بوده که با نشر وتحلیل اخبار وبا کمک نظرات شما دوستان چه مخالف وچه موافق سعی بران داشتیم وداریم تا گروه سوم شهر با تحلیل نظرات ثبت شده شما خودشان قاضی باشن به همین دلیل هیچ نظری پاک نشد حتی فحش به خودم یا به مسولین دارای منصب در شهر

 

امیدوارم همه ما و بیشتر از همه خود من یاد بگیریم که شجاعت آن را داشته باشیم که فارغ از هر گرایشی حق را بگوییم حتی اگر به زیانمان باشد.متاسفانه عده ای از دوستان در برابر انتقادات از کوره در می روند و به جای پاسخگویی در پی ایجاد جنجال هستند.انتقاد را باید با منطق و آرامش پاسخ داد.انعکاس انتقاد به معنای متهم کردن فرد نیست بلکه بیشتر طرح سوال است که بهتر است به آن پاسخ داد.پذیرش مسئولیت هم به همین معناست.

با توجه به ایام ثبت نام و بررسی صلاحیت کاندیداهای محترم شورا این وبلاگ مصلحت را برآن دید تا در حد توان شهر را از بن بست طایفه ای به دور کند تا شاید ترکیب شورا با مخلوطی از همه طوایف تشکیل شود تا حرفی در شهر... ولی انگار شهرما......

مشکل دیگر نطرات توهین آمیز و رکیکی است که بعضی از بازدید کنندگان در قسمت نظرات می نویسند. من از همان اول اعلام کرده ام مطالب وبلاگ عاری از خطا نیست و بنده ادعای استادی و همه چیز دانی ندارم اما این که کسی به خودش اجازه بدهد به صرف اینکه در فضای اینترنت می توان بدون شناخته شدن هر عملی را انجام داد از الفاظ و عباراتی که بیشتر مناسب خود اوست. بسیاری نیز بنده را مقصر دانسته که با نوشتن پستهای مربوط به شورا وشهرداری جو را مسموم کرده ام ولی دوستان من در مورد وضعیت بد راه وجاده نوشتم با 153استقبال کننده و3نظر

در مورد تصرف زمینهای اجدادی مردم توسط منابع طبیعی نوشتم147استقبال و0نظر

در مورد گرانی وکسبه شهر نوشتم وازتون خواهش کردم نظر بدین در جهت پیشرفت ولی با 164استقبال کننده و2نظر

در مورد بهداشت در شهر وبیمارستان 195و4نظر

درمورد توجه به مستمندان ویتیم وحس انسان دوستی وکمک 212استقبال کننده و4نظر اونم هر 4تا ازمرکز استان بود

ولی اونطرف قصه در مورد شهردار و شوراهای جدید وقدیم نوشتیم هرکدوم با 749و1059 و تعداد نظرات در مورد این مسایل بالغ بر 300نظر رسید

وبعد از اخبار شوراها وشهرداری بیشترین استقبال به مسایل آموزش وپرورش شهر بود تا با کمک پستهای من دوستان بتونن بهم بتازن پس خودتان قضاوت کنید 

با توجه به مطالب گفته شده من دو راه پیش رو دارم تا این وبلاگ به زندگی شخصی ام صدمه نزند راه اول اینکه جهت ورود به وبلاگ محدودیت بگذارم و تنها کسانی قادر به استفاده از وبلاگ باشند که دارای رمز عبور باشند و راه دوم این که از خیر این وبلاگ بگذرم و با کمال تاسف وبلاگ را حذف کنم. چون فک نمیکنم کسی در این شهر خواهان حل مشکلات شهر باشه همه دوس دارن عقده گشایی کنن

اینجانب همیشه سعی داشتم کاملا عادلانه رفتار کنم در مورد نظرات شما منهای نظراتی که به بزرگان ومعتمدین شهر که شناسنامه شهر هستن که پس از تذکراتی حذف کردم در باقی موارد در حد توان تمام نطرات شما به نمایش در آمده تا خود مرد با سبک وسنگین کردن مطالب حقایق را دریابند ولی دوستان: 

هر شخصی نیز می تواند نظر خود را بیان کند و کاش شما همه انسان ها را با خود هم نظر نمی دانستید که این خود توهین به دیگر انسان های آزادی است که می توانند نظر خود را آزادانه بیان کنند.

در مورد مطالب وبلاگ هم باید بیان کنم که این وبلاگ حنجره ایست برای مردم شهرفنوج که با بیان مشکلات شهرشان و ارسال این مطالب به مسئولین چشم به راه پاسخ باشند 

هیچگاه کسی نظر نداد که در مورد فلان مشکل در شهر بنویس ویا در قسمت ارسال خبر خبری نفرستاد  تا با کمک هم بتوانیم در جهت رفع آن ویا دادن راهکار همیار مسولین باشیم فقط دوست داشتید اخباری برسه از شورا وشهرداری تا به هم......

در یک کلام 

بنده نیز مطالبم پراست از اشتباه املایی و جمله بندی به اندازه دیپلمم مینویسم در جهت پیشرفت شهرم امیدی نیز به هیچ کسی وصندلی در شهرم ندارم ولی

همشهریان عزیز، تلاش درجهت ساختن شهری زیبا ودرخور شان شما به طوریقین نیازمند مشارکت وتلاش همه جانبه همگان ومساعدت وهمدلی بامنتخبین خود در شورای اسلامی می باشد حالا هرکس که باشد باید قبول کنیم واقعیت را  بنابراین امیداست باصبر وحوصله نسبت به کارکرد این شوراها برخورد نموده وآنها را ازکمک وحمایت خود محروم نسازیم. اشتباهی که قبلا مرتکب شدیم

همه انسان ها نقاط قوت وضعف رادر کنار هم دارند وگروه ها واجتماعاتی که تشکیل شده از انسان می باشند ازاین قاعده مستثنی نیستند به همین دلیل نمره هیچ شخص ویاگروهی راصفر یا صد نبینیم وخدمات وکاستی های آنها رامنصفانه ودرکنارهم تشریح وتبیین نمائیم لذا کاستی هایی هم درکنارآنها هست که بانقدمنصفانه درجهت اینکه چراغ راه آینده قرارگیرد قابل توجیه می باشد وگرنه واکاوی وموشکافی گذشته جز به قصد بهره گرفتن از آن، هیچ منفتعی نخواهدداشت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۲ ۹۲/۰۹/۰۸
قوام ریسی

معرفی شهر فنوج

نظرات (۱۱)

راستی قوام خان یادته اون روز در نماز جمعه شوری گزارش سه ماهه خود را می داد و گفت که یکی از اقدامات ما ایجاد شغل و استخدام 7 جوان فنوجی است پس چرا به این زودی آنها را اخراج کردند و حرف خود را پس گرفتند والله قباحت داره برای مردم ایجاد حق کردن ؟ منتظر اطلاعات دقیق تر من باش
پاسخ:
خدایی من اون روز جمعه فنوج نبودم ولی قصد دارم این مسله رو پیگیری وبه سمع شما همشهریانم برسونم

آره راست میگن اجاره دادن بردنش دشتان آقایی قوام یکم سر تو تکان بده به مردم فنوج تا کی می خواهید دروغ بگید هر کسی یه روز فاش میشه مگه اموال آوردن بر اجاره دادن خودت تصور کن قوام خان عزیز یا برای استفاده مردم فضای سبز واقعا جای متاسف یه چیزی در مورد همین موضوع بنویس اگه ننوشتی واقعا بدانند مردم از یک  طرفه هستی

کوچک شما حامد

پاسخ:
حتما پیگیری میکنم

سلام اگر راست است تانکر را اجاره داده اندقرارداد را بصورت شفاف به مردم اعلام کنند متاسفم قوام که خیلی زود باور هستی

پاسخ:
دوست من این عین حرفی بود که در جواب خواسته من دادن من قردادی ندیدم تا جواب شما رو بدم
عجب!!!!!!
نه جانم اجاره کجا بردند و بیشتر هم خواهند برد قبلی ها هر کار کردند ولی اموال را جابجا نکردند تا این اولشه خدا بخیر کنه تا پایان دوره به نظر من ساختمان شهر داری را هم اجاره می دهند چون شوری فقط یک نفره مابقی چوب کبریت بی خطر هستند. آقای رئیسی که سنگ آنها را به سینه می زنی

سلام

آقای قوام  خبر داری تانکر شهرداری رو بردند دشتان استفاده شخصی از اموال دولت  اگر مردی  در نظرات  قرار بده

پاسخ:
منم آب میخواستم واسه عروسی زنگ زدم به سرپرست شهرداری گفت دادیم اجاره به میثم محمدی
یه خبر فوری خانم استاندار فعلی  دختر عموی یکی از اهالی فنوج  از آب در آمد والله خوش بحالش هر استانداری بیاد فامیلشه
پاسخ:
عجب!!!! خوب درست وحسابی معرفی میکردی آخه لازم میشه
آقای قوام رئیسی وبلاگ ساختی برای تفرقه بین اهالی شهر شما دلسوز شهر نیستی بلکه یک فتنه گر هستی و اگر نه بشتر به مسایل فرهنگی شهر  بچسب شما را چه کار به سیاست . البته ناگفته نماند که شما آتش بیار فتنه 88 در منطقه بودید. همیشه دنبال شورا و شهر دار فعلی و قبلی هستی یکی را می کوبی و دیگری را به آسمان می بری در نظراتی که اسم موافقان شما برده می شود بجای نام آنها ستاره میزاری و نظراتی که اسم مخالفان شما هست به همان صورت نشان می دهی مثلا یه نظر که من خواندم اسم شهردار اسبق را بصورت موسوک نوشته شما هم با نیخیالی به همان صورت گذاشتی رو وبلاگت 0 بلاخره خیلی برات متاسفم .  
پاسخ:
باسلام خوب شد منو از همدستای کروبی وموسوی سم میبردی من دلسوز شهر نیستم چون لیاقت دلسوزی برای فنوج عزیز رو ندارم در ضمن مارو چه به سیاست کم نوشتم از مسایل فرهنگی؟چند بار خود شما نظر دادی دراین مورد؟به سهم خود برای این شهر چه کردید؟ دوست من کسی که دراین شهر منصبی نداره ومعتمد شهر هست از هر طایفه ای که هست اسمشو نمیزارم در وبلاگ من ظاهر ببشه
راستی شما این مطلب آخر رو خوندی که نظر دادی؟
ما که ممنونیم از شما آقای قوام که اطلاع رسانی میکنید همه چیز داره برای ما روشن میشه و از شورای جدید هم بگم که همیشه در دفتر شورا حضور دارند که در دوره قبل ما همچین چیزی ندیدیم و همچنین این چند روز من خودم شاهد بودم  کاری که مربوط به بهزیستی بود شورا داشت انجام میداد من خودم ازمحمدی پرسیدم گفت به خاطر اینکه کار مردم راحتر انجام بشه ما انجام میدیم  ومشکلات مردم حل میکنیم . وچهار نفر در دفتر شورا داشتن کار میکردن به خصوص مهراب لشکری  که همیشه در دفتر شوراست و قوام جان این کار به خاطر شهر فنوج به حرف چند نفر گوش نده کار خودت را بکن .
سلام
قوام جان همه حرفات درست ولی لطفا به وبلاگ نویسی ادامه بده چون باعث میشه همه بیان نظر بدن و خوب و بد مشخص بشه و مردم بدونن
پس اینجورشمامیگیدنظرندیم بهتره
پاسخ:
چرا نظر بدید ولی در همه مسایل محدود به شهرداری وشورا نباشه سعی کنیم در پیشرفت شهرمان مشارکت کنیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی