فـــنـــوج چه خبر؟

نقـــــد و تحلـــیــل مسایل گوناگون در شهرستان فنوج_فنــــــــــوج از زاویه ای دیگر

فـــنـــوج چه خبر؟

نقـــــد و تحلـــیــل مسایل گوناگون در شهرستان فنوج_فنــــــــــوج از زاویه ای دیگر

فـــنـــوج چه خبر؟
تنها راه رشد ترویج نقد و روحیه نقدپذیری است
باید بدون تعارفات زائد حرفمان را بزنیم تا ما نگوییم و ننویسیم چیزی عوض نمیشود
رمز رشد ما در فنوج مطالبه گری است
متاسفانه بیم از دست دادن موقعیت شغلی و برچسب زنی وهمچنین محافظه کاری بیش از حد در دوستان وجود داره و مانع بیان ازادنه اندیشه هایشان میشه و همین عامل یکی از بزرگترین ضعفهای فعالین مجازی سیاسی و حزبی شهرماست!!
******
قوام ریسی هستم تکنسین سامانه هوشمند سوخت
******
نویسنده نیستم خبرنگار هم نیستم .من هم مثل مردم فنوج شهروندی ساده وبی ادعا هستم اما بی تفاوت نیستم و براساس اصول 23-24و26 قانون اساسی میتوانم بنویسم
بایدحرفهایمان را بزنیم - لازم بشه داد هم میزنیم هرچند برای خیلی ها تلخ باشد ٬
بدنبال دیده شدن و کسب قدرت،موقعیت نیستیم
بسیار خوب میدانم با گفتن مشکلات و اشکالات از چشم نمی انداخت‌یم با تملق و چاپلوسی و سرپوش گذاشتن روی نقطه ضعف ها و ماله کشی زودتر به هدف می رسیدیم
نویسندگان
آخرین نظرات

چند روز پیش دونفر از کاربران وخوانندگان گرانقدر کامنتهایی با مضمونهای زیر ارسال کردند:

بنام نیکشهر:

سلام

آقای قوام  خبر داری تانکر شهرداری رو بردند دشتان استفاده شخصی از اموال دولت  اگر مردی  در نظرات  قرار بده

بنده در جواب این عزیز نوشتم اجاره دادن به میثم محمدی چون ما عروسی داشتیم درخواست آب کردم از سرپرست شهرداری این جواب رو به بنده دادن باز این این عزیز کامنتی با موضوع:

 بنام نیکشهر:سلام اگر راست است تانکر را اجاره داده اندقرارداد را بصورت شفاف به مردم اعلام کنند متاسفم قوام که خیلی زود باور هستی

 بنام حامد:

آره راست میگن اجاره دادن بردنش دشتان آقایی قوام یکم سر تو تکان بده به مردم فنوج تا کی می خواهید دروغ بگید هر کسی یه روز فاش میشه مگه اموال آوردن بر اجاره دادن خودت تصور کن قوام خان عزیز یا برای استفاده مردم فضای سبز واقعا جای متاسف یه چیزی در مورد همین موضوع بنویس اگه ننوشتی واقعا بدانند مردم از یک  طرفه هستی/ پیگری جدید و مجدددر این رابطه در ادامه مطلب

بنام نیکشهر:نه جانم اجاره کجا بردند و بیشتر هم خواهند برد قبلی ها هر کار کردند ولی اموال را جابجا نکردند تا این اولشه خدا بخیر کنه تا پایان دوره به نظر من ساختمان شهر داری را هم اجاره می دهند چون شوری فقط یک نفره مابقی چوب کبریت بی خطر هستند. آقای رئیسی که سنگ آنها را به سینه می زنی 

بنده به دوستان خوبم قول دادم که این موضوع رو پیگیری میکنم وطی تماسی  با سرپرست وشوراهای شهر درخواست های شما همشهریان را بیان وخواستار جواب شدم که امشب این قرارداد رو بدست من رسوندن 

دوستان خوبم اولا ببخشید بخاطر قعطی 48ساعته اینترنت شهرمون که نتونستم اولا نظراتتون رو به نمایش بزارم دوما در رابطه با این نامه وشبهاتی که توی ذهن خودم وشما هست رو توضیح بدم البته باز هم هم قضاوت با خود شما

دوستان تانکر همونی هستش که پشت تراکتور بود که قبلا آب به فضای سبز میدادن ومعمولا در عروسیا هم میدیدیمش تانکر 3ماه بود که آقای بهادرزهی پیمانکار شهرداری در اختیارش بوده وتوش قیر بوده برای استفاده در تاریخ9/2میثم محمدی میاد برای مدت 5روز 250تومن میده میبره اجاره بعد از مدتی دوباره اعلام میکنه من این تانکر رو مجدد میخوام در تاریخ نامه بالا با مبلغش میبره اجاره از اونجایی که باز من همه نظرات شما رو به سرپرست وشورا منتقل کردم گفتن مبلغ ذکر کاملا مناسبه تانکری که کل قیمتش 4ملییون هستش چقد باید بده برا 45روز اونم تانکری که 3ماه بدون حساب تحویل بهادرزهی بوده در ادامه تصریح کردن که میثم محمدی کمکهای زیادی بما کرده از جمله خرید پرینتر برای دفتر شورا500هزار وخرید مبل

دوستان جدا از مسله تانکر بنده به نوبه خودم خیلی خوشحال شدم که شما حساس هستین برای مسایل شهر وپیگیری میکنین ولی بدونین که همه جای شهر رو همینجور موشکافانه بررسی کنین منم در خدمتم برای نشر مشکلات شهر وبررسی آن

درخواست از شما پیگیری با من

موافقین ۱ مخالفین ۲ ۹۲/۰۹/۲۱

نظرات (۴۵)

خیلی خوب بود ممنون
باید  همه مردم فنوج باهم دست در دست هم دهند با مسولان اداره جات ها باهم در تمام کارهای اداری وغیر اداری وبه هم دیگر کمک کنند وبرالیه یک دیگر کار شکنی نکنند تا آباد باشند امید وارم که باهم در تمام  کار ها برای همیشه معتحد باشند آمین
کاش این فیشارونشون نمی دادی حداقل بنده خدالونمی رفت بااین تاریخ زدن قلابی
این عکسی که گذاشتی مال قرارداد لودر کمپرسی است اونم 45 روز فقط با مبلغ ناچیز یک میلیون؟!  پس قرار داد تانکر کو ؟؟؟؟؟
دوست من، با شما مناقشه نداریم ولی هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد.
گفتیم که انتقاد موجب پیشرفت است و ذکر اینهمه فواید انتقاد، از جانب شما رو نفهمیدیم، هر عقل سلیمی موافق انتقاد.
اما اینکه شما شهر را طویله، ما و خودتان(که اقلاٌ مقیم فنوجید) را به جسم بی عقل حیوانات بخشیدین، نیک نیود.

راس میگن چقد ..... 45 روز یه ملیون جالبه !!!
۰۶ دی ۹۲ ، ۱۶:۳۳ ناظر بیطرف
همشهری عزیز .اولا در مثل مناقشه نیست .در ثانی چرا وقتی از خودمان انتقاد کنیم  باید خارجی تلقی بشیم؟
انتقاد که فقط عیب جویی از دیگران وانداختن توپ به زمین دیگران نیست .باید قبول کرد همه در ارتقاء و یا عقب ماندگی یک شهر نقش دارند .آیا زباله های سطح شهر را مسئولین ویا اجنبی ها تولید کرده و در سطح شهر پراکنده میکنند.یا این وضع محصول رفتار غیر مسئولانه ما شهروندان است .از قدیم گفته اند خلایق هر چه لایق.!و جایی که خردمندان نباشند نابخردان میدانداری میکنند.متاسفانه ما شهروندان فنوج نسبت به وضع موجود حساسیت خود را از دست داده ایم .و فقط مشغول ریختن پته یکدیگر  به روی آب هستیم .و در نتیجه مسئولین هم به وظایفشان نا آشنا و بی توجه هستند. 
سلام
ناظر جان بیطرف (میدانیم که شهروند فنوجی نیستین)؛ای کاش لفظ طویله رو بکار نبرده بودین و بعد ناگزیر به معذرت خواهی بشین و ما هم تاسف بخوریم از آوردن جملاتی چون سرگردانی شهروندان فنوج چون حیوانات.........
دوست من، ارتقا و پیشرفت معلول انتقاد است و انتقادات شما هم بجا،لیکن کلماتی رو که نوشتین شهروندان فنوج رو خیلی رنجاند.
۰۵ دی ۹۲ ، ۲۱:۱۵ ناظر بی طرف
من تعجب میکنم از شهروندان عزیز فنوجی .آشغال و کثافت و نخاله ساختمانی تمام شهر را فرا گرفته و کسی نیست از شهر داری و شوراها سوال کنه بالاخره کی تصمیم دارن به نظافت شهر برسن.با یک کمپرسی و لودر و  6-7 تا کارگر میشه نهایت طی 2 هفته تمام زباله ها را از سطح شهر جمع اوری و معدوم کرد.ولی ظاهرا اهالی فنوج اصلا حس منیکنند که در یک جایی مثل طویله دارند زندگی میکنند.از تشبیه شهر فنوج به طویله معذرت میخواهم ولی جور دیگه حق مطلب ادا نمیشد.انسانها و احشام که در سطح شهر سرگردانند.پیادهروها که توسط مغازه دارها اشغال شده یا مملو از زباله است .تره بار فروشها هرکجا که دلشان بخواهد بساط میکنند.مسافر کشها هم وسط معابر پارک کردن. نخاله ساختمانی هم که همه جا پراکنده است.هر تازه وارد که به این اصطلاح شهر وارد شود گمان میبرد زلزله آمده و یا جنگی اتفاق افتاده یا این شهر دچار شورش و بلوا شده است.جالب اینکه همه اینها از نظر مسئولین وشهروندان کاملا طبیعیست. 
پاسخ:
بالاخره یه نفر پیدا شد با بنده هم نظر باشه هیچ وقت دوس نداریم از زشتیهای شهرمون بگیم جوشکاریا یا تعمیرگاهای ماشین شده جایی برای سد معابر به عنوان مثال جاده کنار خونه شدت نصرتی یه جوشکاری ویه مکانیکی ماشین هست انگار ارث باباشونه یه تیر برق با 6سال عملکرد شهردار قبل برداشته نشد فک نکنم حالا حالاها برداشته بشه وشنهای ریخته شده وسط جاده خدایی بعضی اوقات آدم دلش میخواد با یه لودر هرچی آهنه تا ماشین وشن برداره بزنه به سر هرچی مغازه دار بی فرهنگ
۰۵ دی ۹۲ ، ۱۶:۵۳ اعبد طلا

ریسی خان رر مورد آموزش پرورش و کارمنداش بنویس این حاشیه هارو دیگه ول کن حتی در مورد فقر آموزش پرورش بنویس اگه واقعا مردی ممنون مشیم تنها در مورد فقرش نه در مورد کارمنداش هم عزیزم

پاسخ:
خب کارمنداش چشونه؟شما ضعفها رو یادآوری کن بنده مینویسم من چیزی ندیدم ونشنیدم 
آقای راستگو که خیلی هم دروغگویی برو شهرداری وشورا کلیه اسناد و مدرک در موردمطالب شما موجود است
سلام
آقای با فرهنگ،هاشمی میگه جوابی که به احسان دادی وگفتی اجاره دادن وسایل شهرداری به این شکل در تمام کشور مرسومه رو براش سند رو کنیییییییی،مستند جان،
س زمان شهرداری آقای اربابی لودر دادن 6ماه اجاره اون هم تومعدن کار کرده با یک سوم قیمت بازار اون موقع شما کجا بودید که به فکر اموال شهرداری بودید آقای میرزاده برده که پدر لودر درآوردن با کار سنگین توی معدن
اولا فنوج فرماندار نداره اون فرمانداری نیست بلکه گاو داری هستش  قوام جان

همین نامه برو شهرداری بگو کدوم وزارت گفته که وسایل نقلیه شهرداری رو اجاره بدین نامه که از وزارت اومده نشون بده معطل نکن فردا برو بعدن ما مردم فنوج باور میکنیم  با اینقدر پول وسیله رو اجاره دادن بعدن ما میدونیم که واقعا تو یک دلسوز شهری

پاسخ:
دوست من بنده یکبار دوبار پیگیری کردم قضاوت با مخاطبان بنده بیکار نیستم شغل دارم زندگی دارم راه به راه برم شهرداری برای یه تانکر قرازه نمیگن تو چیکاره ای از کدوم مرجع اومدی که اینهمه از ما سوال میکنی
وب من شخصیه خودتون برید در ثانی یعنی شهرما دیگه هیچ مشکلی نداره فقط همین تانکر 7روز شهر بدون سوخت بود صدایی از کسی در نیومد شهرما از نظر فرهنگی شدید در خطره بیمارستان که نداریم از خودسری پزشک گرفته تا داروخانه وماشین اورژانس بخاطر یک نامه کوچیک باید بریم اسپکه کمیته امداد کجاست جادها که وضعشو بهتر از من میدونید نبود آب به بهانه کم آبی چاهمنابع طبیعی خودسر که مردم روستاها رو به بهانه های واحی در تنگنا قرار داده وفقر آموزش وپرورش و........... یه کم بیدار بشیم 
عبدالله اربابی ابلاغش مال اتش نشانی بوده چطوراین همه سال حتی یک روزبه مسولیتش نپرداخت وفقط دنبال کارای حاشیه ای شهرداروشوراهای قبلی بود
جناب عبدالله اگه واقعادلسوزی برومسولیتتوبه نحواحسن انجام بده تابه این شهرخدمت کنی 
تاریخ نامه کاملادرسته ٢قراردادثبت شده١٧پولش واریزشده وثبت دبیرخانه شده شده
شهرداروشورای قبلی ده سال پول تامین اجتماعیوبالاکشید شماهاکجابودید؟!
شهرداروشورای قبلی زمین کنار اموزش وپرورشوبالاکشیدندشماهاکجابودید؟!
شهردارقبلی این همه زمین دادبه داداشش شماهاکجابودید؟!
رییس شورای قبلی بالای ده قطعه زمین(ده تا به اعتراف خودش) بالاکشیدشماهاکجابودید؟!
نایب رییس شورای قبلی دوتاساختمان باپول این مردم ساخت شماهاکجابودید؟!
و...
متاسفم که هنوزخوابیدونمیخایدبیداربشیدوببینید که توانتخابات مردم چطورجواب ده سال تباهی فنوج توسط شوراهای قبلی روبهتون دادند.
شما که دروغ نگفتی که شرکت نفت تذکرداداه باشد  مگه رئیس جمهور محترم نگفت که ما را نقد کنید خود وزیر کشور که به استان سفر کرده بود گفت تا میتوانید ما را نقد کنید تا بهتر بتوانیم خدمتگزار مردم باشیم اون وقت شما از رئیس شرکت نفت ترسیدی و مطلب به این مهمی را پاک کردی  اینکه درد واقعی مردم فنوج اگر شرکت نفت و فرماندار محترم از نقد شدن می ترسند بهتر ه  که صند لی را خالی کنند تا یک نترس بیاد و درد مردم را حل کند از شما خواهش  می کنم مجددا اون مطلب را بزار البته ما به شبکه هامون و خبر  و شبکه دو  بیست و سی هم پیامک دادیم  که شهرستان فنوج دوهفته فاقد سوخت است .
پاسخ:
با تشکر از شما اولا مطلب نام برده 3روز در وبلاگ بود با یک نظر ومطلب مربوط به تانکر شهرداری در روز اول 17نظر داشت بعد اینهمه مدت میدونم که به چی اهمیت میدن مردم شهر در ثانی ریس شرکت وریس سامانه بعنوان یک برادر خواستن مطلب پاک بشه نه بعنوان ریس یا بحث ترسی که شما اسم بردین آره تو این شهر حتی یک نفر حاضر نیست عملکردش نقد بشه همین فرماندار چند بار نقد شد از پدرم گرفته تا فامیل ودوست تهدید واسم سفارش نمود
رو کن قوام خان واقعا معرفت نداری
پاسخ:
چیو رو کنم؟ دوست من اگه توی نظراتتون توهین بکار نبرین مگه اختلالی بوجود میاد؟
عالی
۲۸ آذر ۹۲ ، ۱۳:۳۰ وشدل حیدری

همه افتادین به جون هم . . .

 

آخه مردمدارن با خرگاری ***** وسایل و خودشونو جا ب جا می کنن

 

فقط مونده ب جای آمبولانس هم از خر گاری استفاده کنن

 

بنزین!!! ؟ 

طبق کدام بخشنامه کدوم وزارتخانه گفته که وسایل نقلیه رو اجاره بدهید رو کن قوام معطل نکن که میگی در همه ی در شهرداری اجاره میدنوسایل نقلیه شهرداری رو ها  
آقای رئیسی چرا مطلب مربوط به پمپ بنزین را پاک کردی حاکمان زهره چشمی نشان دادند و ترسیدی سریع پاک کردی مهندس محترم جایگاههای سوخت  جنوب استان 0
پاسخ:
اصلا مطلب من ربطی به شخصی نداشت تا زهر چشمی دیده باشم موضوع پاک شده فرمانداری ومسولین رو نقد میکرد که کوچکترین کاغذی به شرکت نفت بابت دادن دستگاه سرور جدید نداده بودن بخشی از مطلب به شرکت نفت مربوط میشد که با تذکر ریس ناحیه پاکش کردم بنده از شخصی در این شهر خفه شده نمیترسم هرکسی هم چشماش زهر داره بزاره در کوزه پاتوق جان 
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
آقای رییسی دست از حمایت و طرفداری از یک گروه و جناح بردار  می دونم خودت هم می دانی ای قرارداد مربوط به تانکر آب نیست چون واقعا تابلو است حالا خودت پیگیری کن چرا اطلاعات غلط بهت دادند چون با این کار به شعور مردم  بی احترامی شده و این وظیفه تو است که پیگیری کنی و جواب بدی  و دست از طرفداری آنها بردار چون تا موقع ای که نیازت دارند قربون صدقه ات میرند بعد که  کارشان باهات تموم شد مثل یه زباله پرتت می کنند درسته الان در نیکشهر  ساکنی  بخاطر تحصیل ***** ** *******  ****  *  *** * ***** ** ** *** ****** ** **** ولی مواظب باش با این طرفند داخل چاه نیفتی حدود 75 درصد مردم فنوج هدف اینها را میدانند که همه چیز را برای خود می خواهند از این 75 درصد یکی پدر خودت است که افکار آنها را می داند و مخالف کارهای انها است پس خوب حواستو جم کن
پاسخ:
با تشکر هزار بار گفتم خداشاهده من اگه از کسی طرفداری نمیکنم یا بقول شما 3ماهه هیچکسو ندیدم تا بهم خطی بدن این یه پیگیری بود خواسته شما مخاطبان عزیز منم پیگیری کردم قضاوت با شما اصلا به این فک نکنید که من به کدوم طرف وابسته هستم اخبار وتحلیل با من قضاوت با شما من نگفتم حرفای من رو قبول کنید مردم شهر ما خودشون با اشاره ای ناچیز تا آخرشو میرن اگر شما هم قصد دلسوزی دارید از نزدیک منو ببین با هم صحبت کنیم تا تمام شبهات توی ذهنتون رفع بشه
 دوست عزیز قوام جان ولکن این حرف ها مردم فنوج که احمق نیستند  این وسایل برای اجاره یا برای عموم استفاده مردم  خودت قضاوت یکی از شهروندان توی  چرا رفتی نپرسیدی اموال شهرداری رو اجاره میدید اگه اجاره با این قیمت ما همه مردم فنوج میام همه وسایل شهرداری اجاره میگریم قوام  تا حالا از خودت پرسیدی  که چرا اموال شهرداری رو اجاره و این پولا تو جیب کدوم شخص میره واقعا جستجو کن برادر عزیز
پاسخ:
احسان جان منهای این موضوع باید عرض کنم که شهرداری درآمدش از همین راهاست از این در تمام شهرداریای کشور مرسومه
مرسی رییسی جان از آوردن مدارک تا همه شهروندان عزیز ببینن
خیلی خوبه که شهردار و شوراهای جدید این جوری رو دستگاه های شهرداری حساسیت نشون میدن
مرد حسابی خود میثم تو شهرداری گفته که این مبلغ کرایه دستگاه لودر است که در زوار کار میکنه کی به این (گلاسک) یه تکه حلب یک میلیون تومان می ده
بعد میای طرفداری می کنی از آنها تازه اگه بیطرف هستی پس چرا مراسم معارفه آقای پیربخش نصرتی را منتشر نکردی واقعا سیاهبازی 
پاسخ:
بخدا من فنوج نبودم وخبرم هم نداشتم انشالا یه پست مینویسم من در مورد جهاد کشاورزی هم چیزی ننوشتم کار من تحلیله پاتوق جان یه کم عینک بدبینی رو دربیارین 
آقای قوام من یک تانکر آّب رو چند روز پیش از شهرداری به مبلغ 35000 هزار تومان خریدم حالا سرپرست شهرداری با یک قرارداد سوری برای 45 روز 1000000گرفته شما خودتون خدایی نه برای من نه برای اونا قضاوت بکن اگر هم وجدان داری این رو کمی شفافترش بکن و حداقلش ما مردم فنوج رو بلانسبت گ.... فرض نکن کمی هم در مطالبت امانتداری بکن
پاسخ:
من موندم دیگه چطوریگیری کنم تا شما راضی بشین بابا بیخیال این تانکر پر قیر بشین نری یا پیشنهادی در مورد دیگر جاها ونقاط ضعف شهرمون بگین
شمارو بخدا دیگه هیچ موضوعی در شهر نیست؟چرا کسی مسله نبود سوخت وتحت فشار گذاشتن عوامل ذیربط برای جایگزین کردن یک دستگاه سرور امانتی برای پمپ بنزین نیست افتادین بجان هم برای یک تانکر آشغال که بود ونبودش برای شهر مهم نیست
قوام جان ازت متشکرم بابت همه چیزصبروحصله ای که شماداری عالیه خداراچه دیدی شایدبه واسطه همین صبرت وارد بهشت شدی
میگن فرشتگان دربهشت هرروزبه بهشتیان سلام ودرودمیگن نه بخاطرنمازوروزه و....بلکه فقط بخاطرصبر.بندگان خداجناب رئیسی که ازش مدرک خواستین زحمت کشیده اورده دیگه قوام کجای این قضیه هست که اینطوربهش حمله ورشدین مابایدخداروشکرکنیم که همچین استعدادهایی روخدابه شهرمابخشیده.      خداقوت قوام

...............؟

نمیدانم چه بنویسم، دوستان باور کنید هنگ کردم.

 فقط اینکه دوستان عزیز ؛

 

 "این زندگی چند روزه دنیا افسوس و بازیچه ای بیش نیست"(عنکبوت/64)

 

و  

 "قل هل یستوی الذین یعلمون و الذین لا یعلمون، انما یتذکر اولوا الالباب"(زمر/9)

 

ایزدا شکرت،شکرت.         

پاسخ:
خیلی خیلی تشکر ما نیاز داریم در بعضی از بحثهای موجود در شهر به روشنفکری جوانان ونخبگان شهرمون
۲۱ آذر ۹۲ ، ۲۰:۵۶ رئیسی(شهروندی از شهرستان فنوج )
45روز=1000000تومان؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!
جالبه شهرداری فنوج حاتم بخشی میکنه ازجیب کی من به سند شما جناب قوام کاری ندارم شما وظیفه رسانه ای رو انجام داده ای ولی کجای دنیا دیدی با این همه تورم اجاره یک ماشین سنگین اون هم به مدت 45 روز میشه یک میلیون تومان اگه این جوری شهردار وشهرداری فنوج ماشین آلاتش رو مفتی میده من هم یه پروژه ای دارم کمپرسی رو به مدت 45 روز اجاره میکنیم 2میلیون بهش میدیم ولی بدن/
جناب آقای شهردار خودت قضاوت کن یک بار آجر شده 500هزارتومان در فنوج اون موقع شما ماشین آلات رو 45روزه میدین 1میلیون جای بسی تامل داره مردم فنوج به برادر محمدی رای ندادند که ماشین الات شهرداری رو در اختیار برادرش قرار بدن جهت انجام پروژه های راهسازی باید ماشین الات رو برای آبادانی شهر استفاده کرد یا اگه اجاره میده جناب شهردار محترم یه قرارداد آبرمندانه ی حتی شده صوری بنویسند مردم بلانسبت خنگ نیستند الان یه پیکان وانت رو 45 روزه یک میلیون اجاره نمیدن چه برسه به ماشین آبپاش.
امیدوارم دوستان از جایگاه ومدیریتی که به واسطه رای مردم بدست آوردن خدای نکرده سو استفاده نکنند.
۲۱ آذر ۹۲ ، ۱۹:۳۷ مسعودقاضی
mojtamaejanbazan.blogfa.com
دوستانی که میگن تاریخ مال 17 هست
تاریخ واریز و امضای میثم محمدی 2.9 هست یعنی پول رو دوم واریز کرده
اعلام وصول به دبیرخانه 17 هست که حتما تعداد نامه ها و مراجعات زیاده که نوبت الان رسیده

البته بی انصافی هم هست اگه نگم مبلغ اجاره ناچیزه یعنی روزی 22 هزار تومان؟
آخه کدوم ماشین رو 22 هزار اجاره میده آدم؟
اونم تانکر آب

آقای ریسی فعلا که ما شهروندان فنوجی فدای افکار شما می شویم،دیشب که مستندات شما را رویت کردیم، میخواستیم کله مبارکمان را بکوبیم به سقف.
لطفا استعداد خودتون رو یه جا دیگه هدر بدین و به قول خودتان دست از سر کچلمان بردارید.لطفا
آقای رئیسی خودتو جمع کن . خدایی خیلی ضایع هستی
پاسخ:
چشم ولی از چه نظر کاش اگر دلسوز بودی میگفتی از چه نظر تا زود خودمو جمع کنم تا بیشتر ضایع نشدم

س ممنون آقای قوام که همه چی رو با مدرک نشون میدی تا مردم خودشون ببیند

کل اگه طبیب بودی سر خود دوا نمودی  نه شیره به سر دیگران بمالی .
جالبه تاریخ نامه با تاریخ امضای آن توسط کارفرما و جالب تر پاراف آن توسط شهرداری و خیلی جالب تاریخ قبض واریزی .از اطلاع رسانی دقیق و شفاف مدیر وبلاگ متشکریم .
آقای رئیسی آیا به تاریخ نامه توجه کردی که با هم  تفاوت دارند تاریخ امضای نامه با تاریخ شماره نامه و قبض پرداخت متفاوت هستند دنیا برکس شده اول اموال را می برند بعد قرارداد می بندند اون هم اموال دولتی . خدایا به داد مردم فنوج برس . و قوام را به راه راست هدایت بفرما . آمین
پاسخ:
عجب شهروندانی هستید بابا شما از من درخواست کردید منو متهم ویکطرفه خوندید منم پیگیری کردم این وسط شماها هرچی بشه دست از سر کچل من برنمیدارید 2روز بود در مورد50مطلب نوشته شدم که در هر زمینه ای بود هیچی ننوشتید منتظرید موضوعی در مورد شهرداری شورا وآموزش وپرورش بشه تا به منو ودیگران وخودتون بتازید
۲۱ آذر ۹۲ ، ۰۸:۳۶ والله لا یحب الکاذبین
قربانت بگردم رئیسی
تانکر شهرداری برای یک بار 35000 تومان ازما فیش میگیره اما معلوم نیست برای 45 روز چقدر در میاد من ریاضی ام زیاد جالب نیست .

رئیسی جان با عرض ادب احتمالا با روش نامه نگاری اداری خبر داری . برادر من تاریخ نامه با فیش بانکی درست اما تاریخ امضاء کار فرما با تاریخ ارجاع شهرداری و تاریخ ورود نامه همخوانی ندارند . ممنون
۲۱ آذر ۹۲ ، ۰۷:۱۵ شهروند جدید
تانکر رو یک ماه پیش بردند بون سر و صدا و به راننده اش گفتند شما چیزی نگید حالا که مسله لو رفته 4روز پیش این پول رو واریز کردند رد گم کنی برو بابا خودتون را سیاه کنید ما خودمون زغالیم .
احسنتم
سلام
احمق جان قراردادی که آوردی واسه اجاره لودرکمپرسی بوده نه تانکر آب هر فرد بی سوادی هم متوجه این موضوع میشه،مشخصه که جمله "اجاره تانکر آب" رو بعدا با یه خودکار دیگه نوشتن و آقای ریسی  پاسخی که شما در اولین نظر دادین در تاریخ 14 آذر بوده اما تاریخ این قرارداد 17 آذره و بدیهی است که قراردادی در کار نبوده،گرفتیم این قرارداد درست باشه و برای اجاره تانکر عقد شده مگه تانکر (در حالی که شهرداری فقط همین یه تانکر رو داره) واسه اجاره دادن شخصیه(یا اینکه مال شخص شهرداره) اونم بمدت 45 روز، یا اینکه باید در خدمت شهر و شهروندان باشه، دوست من این عمل فی نفسه خوب نیست.
شعور مردم را به بازی گرفتن به دور از اخلاق انسانیست.
پاسخ:
فدات بشم چرا ادب رو رعایت نمیکنید این قرارداد بدست من رسید من گذاشتم برداشتش با افکار عمومی این جای توهین که نداشت ولی خارج از این مسله کاش کاش ما مردم فنوج همیشه واز قدیم هم همینطور پیگیر مسایل شهرمون میشدیم ولی در همه حوزه ها نه شهرداری چرا کسی پیدا نمیشه مسایل بهداشت آموزشی ودیگر مسایل رو همینطور به چالش بکشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی