فـــنـــوج چه خبر؟

نقـــــد و تحلـــیــل مسایل گوناگون در شهرستان فنوج_فنــــــــــوج از زاویه ای دیگر

فـــنـــوج چه خبر؟

نقـــــد و تحلـــیــل مسایل گوناگون در شهرستان فنوج_فنــــــــــوج از زاویه ای دیگر

فـــنـــوج چه خبر؟
تنها راه رشد ترویج نقد و روحیه نقدپذیری است
باید بدون تعارفات زائد حرفمان را بزنیم تا ما نگوییم و ننویسیم چیزی عوض نمیشود
رمز رشد ما در فنوج مطالبه گری است
متاسفانه بیم از دست دادن موقعیت شغلی و برچسب زنی وهمچنین محافظه کاری بیش از حد در دوستان وجود داره و مانع بیان ازادنه اندیشه هایشان میشه و همین عامل یکی از بزرگترین ضعفهای فعالین مجازی سیاسی و حزبی شهرماست!!
******
قوام ریسی هستم تکنسین سامانه هوشمند سوخت
******
نویسنده نیستم خبرنگار هم نیستم .من هم مثل مردم فنوج شهروندی ساده وبی ادعا هستم اما بی تفاوت نیستم و براساس اصول 23-24و26 قانون اساسی میتوانم بنویسم
بایدحرفهایمان را بزنیم - لازم بشه داد هم میزنیم هرچند برای خیلی ها تلخ باشد ٬
بدنبال دیده شدن و کسب قدرت،موقعیت نیستیم
بسیار خوب میدانم با گفتن مشکلات و اشکالات از چشم نمی انداخت‌یم با تملق و چاپلوسی و سرپوش گذاشتن روی نقطه ضعف ها و ماله کشی زودتر به هدف می رسیدیم
نویسندگان
آخرین نظرات

با گذشت حدود نیم سال از زمان تآسیس شهرستان جدید فنوج و مستقل شدن این شهرستان از نیکشهر به نظر می رسد هنوز اقدامات چندانی در خصوص تآسیس زیربناهای شهرستانی در این شهرستان صورت نگرفته است.بجز ارتقاء دو اداره در این شهرستان به سطح مدیریت از معدود اقداماتی بوده است که در خصوص این شهرستان تازه تآسیس صورت گرفته است. از آنجاییکه یکی از مهمترین دستاوردهای تآسیس شهرستانهای جدید جلوگیری از رفتن مردم به شهرستانهای همجوار جهت امورات اداری می باشد با اینحال مردم شهرستان فنوج هنوز هم مجبورند برای انجام امورات اداری به نیکشهر بروند.

مردم این منطقه تا بهره مند شدن از یک شهرستان با امکانات ، سازمانها و سازو کارهای یک شهرستان فاصله زیادی دارند اما به نظر می رسد فعلا چاره ای جز این ندارند که خود را به این موضوع دلخوش کنند که دارند در یک شهرستان زندگی می کنند، شهرستانی که البته هنوز امکانات یک شهرستان را در اختیار ندارد و تا رسیدن به اهداف آرمانی خودش فاصله های زیادی دارد. هنوز شهر ما فاقد ابتدایی ترین امکانات موجود هستش وبا مشکلات زیادی دست وپنجه نرم میکند مشکلاتی از قبیل:آب آشامیدنی-نبود پزشک متخصص وماما وخدمات زایشگاهی-نبود راه ارتباطی مناسب و.....

به نظر شما مهمترین نیاز شهر فنوج چیست؟

در مجالس ومحافل با برخی از عزیزان که میشینیم اغلب استقرار دادگستری را از مهمترین نیاز شهر میدانند ولی به نظر من ما فعلا درگیر نیازهای ابتدایی یعنی نبود پزشک متخصص مواجح هستیم شهرهای همجوار دنبال پزشک خانواده ولی ما.....

در شهرما بیمار درمان نمی‌شود و از آن‌جا که مرگ حق است باید در خانه به انتظار جناب عزرائیل بنشیند، ویا بیمار در عین ناباوری درمان می‌شود.!!! نظر شما چیست شما مهمترین مشکلات شهر را در کجا میبینید؟

اکنون دست یاری به سوی شما عزیزان دراز می کنیم و از شما انتظار همراهی برای رشد و تعالی فنوج عزیز را داریم . ارائه نظر از شما پگیری از ما و مساعدت از سوی مسئولان.

از آنجایی که مرسوم هستش در تمام شهرها که شوراها وفرمانداری یا سامانه پیام کوتاه ویا وب سایت مجزا دارن تا مردم شهر مشکلات ونیازهای شهر ومحله رو به گوش عزیزان برسونن 

لطفا نظرات ومشکلات شهرمون رو از نگاه خودتون در قسمت نظرات بنویسین بلکه شاید مسولین امر با جستجوی عبارتی در اینترنت نگاهی بیندازن به مشکلات ابتدایی شهرمون

نظرات (۶۴)

Thanks for finally talking about > مهمترین مشکلات شهرمان از زبان شما!!
:: فـــنـــوج چه خبر؟
سلام خدمت دوستان خواهشا یه فکری به حال اداره برق کنید که مردم رو بدبخت کرد شورا ها باید جوابگو باشند و پیگیر باشند



پاسخ:
شوراها یکی بحال خودشون فک کنه ما
۲۰ آذر ۹۳ ، ۲۳:۳۷ دکتر امیری
من بعنوان یک پزشک خانواده که اکنون در جنوب کرمان مشغول به کارم و یک زمانی در فنوج کار میکردم حاضرم به این شهرستان تازه تاسیس کمک کنم ، خانم اربابی را در جریان بگذارید تا اگر نیازی هست با اینجانب تماس حاصل فرمایند
ماشالله بما وشما فنوجیها هر چه از فکر ودهنمان برمی یاد همذیگر را خراب میکنیم بی مقدمه تهمت میزنیم به جون همدیگه افتادیم دیگرا ن سود می برند وبهمان می خندند از محمدی - اربابی وغیره میگوید شما نظاره گر باشید واقعیتها را بگوید از روی خصومت وطایفه گری فکر نکنید وننویسید بعنوان یک فنوجی که دلتان به این شهر وایندگان می سوزد فکر واندیشه کنیید مدیران جدید را مشورت دهید همه الحمد الله جوانند وبومی همه دلشان برای این شهر می سوزد وبه فکر اباد کردن این شهر هستند همه ما وشما امکان ندارد که عضو شوراا ویا رپیس باشیم باید افکار ما وشما به دفتر شورا یا به دفتر ریاستها رود ومشورت دهیم انشاالله موفق وموید باشید .
۲۱ خرداد ۹۳ ، ۲۳:۲۷ یه فنوجی که نیکشهر زندگی میکنه
به خدا خسته شدم از بس که به همدیگر توهین میکنین تا چند وقت پیش افتخار میکنردم که فنوجی هستم ام اما حالا افتخار که نمیکنم هیچ ناراحت میشم که پسوند فنوجی پشت اسمم هستش.تو رو خدا دست به دست هم بدین اختلافا رو کنار بذارین فنوج رو اباد کنید بسه دیگه خسته شدیم از این شهر بی...
حدس بنده از انتخاب شهردار این است با اخبارى که از جابجایی کوروش محمدى به گوش میرسد
احتمالا ایشان رو انتخاب خواهند کرد با این وقفه ای که ایجاد شده و بحث جابجایی محمدى شاهد شهردار شدن دوباره ایشان هستیم
۰۶ بهمن ۹۲ ، ۲۳:۲۲ غریبه اَشنا
سلام قوام جان کجایی؟ نکنه خواب رفتی الهی بمیرم برات جرا مطالب جدید نمی نویسی نکنه مشکلی برات پیش اومده و یا اطلاعاتت همین قدره دیگه کشش نداری به نظرم باید بری وبلاگت رو جمع کنی چون باعث اختلافات بیشتر میشه باید بری همون اَب و چایت رو بدی بهتره...
البته عزیزم ناراحت نباش فکر من همینه حرفامو با دقت و معنی بخون بعد برو تنهایی بشین فکر کن که حرف من راسته یا نه.که به نظر من مشکل اصلیت همینه به اَینده خودت فکر نمیکنی فقط همون لحظه رو در نظر میگیری پس دور اندیش باش اینای که پشتت وایسادند بیچاره تو رو ساده گیر اوردند یه بلایی به سرت میارند که ندونی از کجا خوردی..منتظر جوابتم ببینم فکراتو کردی یا نه؟
پاسخ:
سلام دوست من معذرت گرفتار این جایگاه سه راهی نیکشهر هستم کابلکشی داشتم یک ماهه شبانه روز مشغولم خداروشکر تمام شد شنبه افتتاح میشه ومنم باز موی دماغ میشم!
دوست من تا بامن ننشستی در مورد افکار وعقیده من نظر نده
عزیز من شما به فحش و ناسزا و توهین میگید انتقاد خیلی برات متاسفم آقای محمدی اوخ نه ببخش آقای رئیسی اونجا که انتقا سازنده است ولی چون شما نوچه های آنهایید اصلا در نظرات نمی یارید اون موقع فحش و توهین به دیگران را نشان میدید که طرف اجاز دافاع کردن را داشته باشه کدوم دفاع اونی که کامنت برای دفاع از خود میزاره شما که تو نظرات نمی یارید بلاخره  خیلی برات متاسفم ؟؟؟؟؟
پاسخ:
کسی کامنت برا دفاع گذاشته من پاک کردم؟در مورد حرفای دیگه ات به اندازه کافی توضیح دادم هرچی بازم توضیح بدم شما برداشت خودتون رو دارید بازهم تشکر از بازدییدتون
قوام سلام

جواب خوب بود فوری بود همه مطالب را پاک کرده مثل اینکه عذر خواهی
کرده بخشش با شماست ولی حتما انصاف را بکار گیرید از نظرهای
بی مورد استفاده نکنیید  حتما جانب بی طرفی را رعایت کنیید.


(داخل پرانتز را پاک کنیید :اگر خواستید مرا بشناسید شماره  رمز است۳۶۵

همیشه با شما)
پاسخ:
باعث افتخاره که از خارج کشور به عنوان یک همشهری با من هستید
وبلاگ داری اینجوری نیست آقای قوام.تو نباید نظراتی که اسم اشخاص رو میارن و فحش میدن ثبت کنی.هر توهینی که یک شخص به خاطر اینکه از شخص دیگه ای خوشش نمیاد رو نباید ثبت کنی.این چیزا و بد بیرا گفتنا حساب کتاب داره،مواظب اعمال خودت باش چون اینجوری تو هم شریکی.
در ضمن قرار بود مشکلات شهر رو بگن نه اینکه به افراد توهین کنن.به نظر تو ما نمی تونیم به شوراهای جدید فحش بدیم؟.ولی شخصیت واقعی ما اینجوری نیست.
واقعا برا بعضی ها متاسفم که فقط بلدن توهین کنن،انشالله خدا خودش جواب اینجور آدما رو میده.
در ضمن آقای قوام تو هم بی تقصیر نیستی.
پاسخ:
دوست من بنده خداشاهده 50درصد توهینای بعضیا بهم رو پاک میکنم بطور مثال شخصی میاد بی مورد یه تهمتی میزنه من اجازه میدم که طرف مقابل بیاد از خودش دفاع کنه تا شخص سوم یا همون عامی خودش حق رو تشخیص بده کسایی که در شهرمون منصب دارن باید ظرفیت انتقاد رو داشته باشن نظرات بعضیا که در مورد ریش سفیدان ومعتمدین شهر یا کسایی که منصبی در شهر ندارن نمایش داده نمیشه بعضی وقتا سرویس دهنده وبلاگ اجازه ستاره دار کردن رو بمن نمیده تا توهینارو خط بزنم ولی دوست من در شهر ما موضوعی که اصلا ربطی به کسی نداره بعضیا با اهدافی از پیش تعیین شده هدف خودشونو دنبال میکنن کسی نمیاد مشکلات شهر رو بگه یا درمورد مسایل فرهنگی مطلب بده یا در جهت رشد شهر نظری بده ووو....
 سلام قوام  هرچه زودتر جواب فنوج پرس بدهید  شمارا فتنه نام برده ۶۳۵
پاسخ:
خدا خیرش بده این فنوج پرس رو به نام خودش قبضه کرد ما همه چی دیده بودیم جز وبلاگ دزدی وبلاگ پاک شده دیگران رو جلوگیری کرده وداره بنام دیگران چرت میگه بزار هرچی دلش میخواد اسم منو بزاره آخه کسی نیست بهش بگه آدم مزخرف چرا میسوزی به این کار نمیگن حرفه ای گری این حرفات مثل فحش روی دیواره مرد که نیستی وگرنه اسم خودتو میاوردی تا من تو وباباتو فک وفامیلتو واست معرفی کنم با بد کسی در افتادی دنبال آی پی تو میگیرم تا بعد بهت بفهمونم قوام کیست قوام مردیست که مثل مرد در دنیای مجازی با نام خودش مطلب مینویسه ومسولیتش هم با خودشه
۲۸ دی ۹۲ ، ۱۶:۵۰ محمدی ها
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
خدا لعنت کند این ****** ها که شهر رو به هم زدند دارند از چند دستگی

بقیه سوء استفاده می کنند بخصوص دوستی کردن با فامیلهی علی اصغر

علی اصغر اهل این کارها نیست همه اینها از دست ****** ها دوباره

لعنتشان کند بجز بلا چیزی دیگر برای شهر درست نکردند خدایا بلای این

****** ها شر اینها را از سرما کوتاه کنید

آمین   آمین  بگویید آمیین
۲۸ دی ۹۲ ، ۱۶:۱۲ چاره اندیش
ُهای بیایید دزد
 
آقای قوام  خودت   داریید از دزدها حمایت می کنید با همراهی  بعضیها

که سوء پیشینه دارند  مثال  ع  م ک که دارند از شما پشتیبانی می کنند

با تو چه باید کرد که تهمت به مردمان شریف که از تو وبیخ توشریفترند

غذایی که درید میخورید در گولیت گیر کند

راستی اقا قوام شما گفتی چرا از واژه های بد استفاده میکنی من چه واژه بدی داخل اون کامنت گفتم نشونم بده لطفا
دادااش من منم مث تو کارمندم کسی بخواد بدزده راهش هست  نفس خودت هم میدونی بعضی وقتا خودتو میزنی به کوچه علی چپه
این واژه های مهربان فوش نیست فوش اونایی هستن که هرچی ازدهن کثیفشون درمیادمیگن ولی توقوام خان چشاتوبستی وچیزی نمیگی بسه این همه آشوبوفتنه گری کاش یه وبلاگ نویس صادق بودی ولی حیف همش می خوای یه طرفه کارکنی براهمتون متاسفم بخداحیفین که دارین توشهرآشوب به پامی کنین
پاسخ:
تو بگو من با این جماعت چه کنم موندم چه راهی برم
اونجایی که نوشتی بحث علی اصغرنیست بلکه کم کاریه همه ی همشهریان ومسولینه باشه اینم قبول یه مسؤل محمدامینه حالاببینیم این چندسال شورایی چقدازش انتقادمیکنی میدونم می خوای بگی اگه عیبونقصی داشته باشه انتقادمی کنی ولی ایناهمش حرفه حرف دیگه کله ی همه ی ماازاین چرتوپرتاپرشده 
نزن بر سر نا توان دست زور که روزی دآیی به  پایش همچو مور

در نا امیدی بسی امید است پایان شب سیه سفید است

برو کار می کن مگو چیست کار که سر مایه جاودانیست کار

هر آنچه کاشته اید درو می کنیید

ای سرزمین من بیدار شو شهر من بیدار شو مردم خوب بیدار شویید
آقاقوام چراالان که ازعلی اصغرحمایت میکنن خودتومیزنی به اون راه اگرم بهش فوشم بدن جیکت درنمیادناسلامتی شماهافامیلین حالااگه این حرفاوتهمتاروبه امین ربط می دادن تمام بدنت آتیش می گرفت جوابشونومی دادی هرچندمشخصه جوابت چیه آخه هرنظری که بدیم جوابتوازقبل می دونم چون که همه ی حرفات تکراریه بخداقسم همه میدونن که یه طرفه کارمیکنی پس پس یه خورده وجدان داشته باش لازمم نکرده جوابموبدی چون می دونم می خوای چی بگی جوابت ازقبل مشخصه حالاصب کن یه انتقادی ازامین کنن چطورجوابشونومیدی بخداداری تابلوبازی میکنی
پاسخ:
چرا حرف زور میزنین من از چیزی خبر ندارم آقا یه تانکر افتاده بعدش هم دوستان گفتن مال نوسازی مدارس هستش دیگه تمام آخه بمن چه بقیه منتظر انتقام از هم هستن و وازه های بد بکار میبرن همانطور که نظر موافقان آقای علی اصغر نشونداده شد نظر مخالفان هم نشون داده شد همیشه گفتم که نظرات هستن قضاوت با همشهریان همه سواد دارن وشعور نیازی نی من از کسی حمایت کنم مگه من طرفدار کسی باشم وزنه بطرف اون شخص سنگینتر میشه ؟نه دوست من هدف شما از طرح این موضوع رو میدونم و وارد گود شما نمیشم

با سلام خدمت دوستان بابا ول کنید ولا این حرف ها رو یعنی این حرف رو میزنید یه روزی حساب کتاب داره به قرآن قسم هریکی دزدی میکند اولا علی اصغر آدمی نیست که سر سفره زن بچه اش مال احرام ببره ولی دوستان عزیز هر یکی دزدی میکند این جواب داره به شما چه دزدی میکند نمیکند یه قانونی ویه دولت و یه روز قیامت هست مال حرام در همین دنیا چه فرزند چه زن نوه به سر یکی میزند.

اگر صبر کنی زغوره حلوا سازی

۲۵ دی ۹۲ ، ۲۱:۲۴ بنده خدا
دوستان گرامی .شما اگر برای اصلاح وضع شهر مطلبی دارید ارائه کنید وگرنه  با حرفهای خاله زنکی وارد میدان نشوید. آقا قوام عزیز :شما که زحمت کشیدی این وبلاگ را راه انداختی اگر به همین قدر راضی هستی به همین منوال ادامه بده .ولی اگر قصد داری کار فرهنگی کنی و از حدخاله زنک بازی فراتر برید توصیه میکنم نظراتی را که جنبه شخصی دارندو از حد فحاشی ورجز خوانی فراتر نمیرن حذف کن. و نظراتی را منعکس کن که  یا انتقادی باشه یا ارائه دهنده طزیق.خلاصه مشکلی حل بشه .نه اینکه باعث نزاع و تفرقه. ممنون.
پاسخ:
تشکر از نظر مفیدت چشم بزودی قراره یه پست بزارم وهرچی نظر بده خذف کنم ولی کاش نظرهایی رو هم نشون میدادم که آدرس کارهای زشت بعضی از همشهریان رو میدادن
سلام دوستان انصافا علی اصغر دزد نیست نیازی نداره به دزدی من طرفدارش نیستم ولی تهمت الکی خدا رو خوش نمیاد معمولا افرادی میدزدن که جیبشون خالی باشه علی اصغر به اندازه کافی ارث رسیده بش که ندزده در ثانی دزدیدن جرات میخواد پول حرام خوردن کار هر کسی نیست من بهتون قول میدم علی اصغر از این جرات ها نداره حالا کسی مشکل شخصی باهاش داره دلیل نمیشه بیاد داخل فضای مجازی هر چیز از دهنش در میاد بگه به این میگن تهمت تهمت هم گناهش کم نیست خداوند خشم میکنه شاید الان نگیره ولی روز حساب کتاب میگیره افرادی میدزدن که دزدی شده براشون عادت این بیچاره و چی به عادت باباش هم جای بابای من و شماست حرمتش این نیست که اسم باباشو ببریم(من از تهمت زدن به دیگران به اندازه تهمت زدن به خودم ناراحت میشم)
پاسخ:
مهربان جان چرا از وازه های بد استفاده میکنین بابا مگه این کشور دروازش بازه که هرکی دلش بخواد پول بالا بکشه من خودم کارمندم توی ارگانهایی مثل شرکت نفت آموزش وپرورش وتامین اجتمایی یک ریال رو هزارتا فاکتور وبه ده جا باید صورتجلسه بدی کلا اگه بحثی هست نه واسه علی اصغر برای همه همشهریان ومسولین بحث کم کاری و بی توجهیست
آقای کوشش من که می دانم توکه هستی فامیل آدم هیچ وقت باآدم این کارونمی کنه ولی ظاهراوجدان نداری بی وجدان 
سلام قوام عزیز در مورد آموزش پرورش جداگانه بنویس در مورد ریاست معاونت آموزش کارشناس آموزش پرورش و مسولین معاونت برنامه ریزی و مالی  کارشناسان بنویس  تو رو خدا بنویس حتی در مورد کارمندای زحمتکشش
پاسخ:
دوست گرامی چی بنویسم من از چیزی خبر ندارم شما چه نقطه ضعف چه قوت 5خط بنویس به خودتون زحمت بدین بازنشر بامن
۲۴ دی ۹۲ ، ۰۰:۴۸ علی اصغر
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
باباچکاربه بنده خداعلی اصغردارید اونکه معلومه ازجیب باباش میاره 
حمیدهم که معلومه ازجیب عموهاش میاره 
محمدعلی هم ازجیب برادرش میاره
موسی هم ازجیب *** میاره
*** هم ازجیب زمینای مردم میاره
خلاصه ما که نفهمیدیم کی ازکجامیاره 
فک کنم همه ازیه جیب میارند:بیت المال بیت المال بیت المال
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
 آقای موشک ****

زکات برنج ی روغن کدوم زکات تعریف نکن همه می دونند پس خودتو به چاک
نزن کودن احمق آقا طرفدار بهتر است به علی*** بگو از اداره برو بیرون

بسه همه مدارک جمع آوری شده  چشم خودت کوربشه که **** را حلال میدونی معلوم هست که چی بچی هست از عمویت (*** *** )           سوال کن که چه کار کرده بوده در خارج

از *** بیرونش کردند اگر گفتی چرا مرد هستی اگر نمی دانید بهت میگم
فقط ذکر کن یاد آوری می کنم.  بهتر است ساکت باشی و از اداره بروبیرون
هرچه زودتر گناهش کمتر بشتر بی تربت نباش که بیشتر از این می نویسم

سلام وبتون عالیه،اگه میشه از وبلاگ بنده دیدن بفرمایین واگه مایل یه تبادل لینک بودین در قسمت نظرات اعلام بفرمایین ممنون.
آهای کشکول یا کوشش تورو چه ب بزرگی چون علی اصغر!!! علی اصغرو همه میشناسن الکی بخودت فشار نیار جوش میزنی نفله میشی . علی اصغر هرچی داره از شیره جان خودشو باباشه . بدبخت اگه تو بدونی درسال باباش چقد زکات میده شاخ گاو در میاری اولا کسی ک مالش حرامه تاهزارسال دیگه زکات نمیده میترسن سر جیبشون خالی بشه . کشکول حسود هاهاهاهاهاها
آقای کوشش انشاالله ازحسادت بترکی خداخودش جزاتومیده حرف زدن بایه زبون نفهم بی فایدست
کوشش از آقای نارویی رییس اداره بپرس بعد تهمت بزن علی اصغر واقعا آدم درست و خوش رفتاریه هم خودش هم پدرش واقعا مرد بزرگیه .آدم اگه انتقاد ازکسی داره درست مث آدم انتقاد میکنه نه اینکه ب خانواده ها توهین بشه تربیت هر انتقاد کننده شخصیت خانوادگیشو میرسونه . در ضمن تاجایی که من میدونم و میشناسمشون تاحالا اندازه نوک سوزن مال حرام نداشتن پدرش خارجه اما اگه یکم پرس و جو کنی هرسال چقد زکات میده شاخ در میاری اگه کسی دنبال مال حرام باشه هیچوقت زکات نمیده دنباله فقط جمع کنه اگه نیازی ب دزدی داشتن زکات نمیدادن که سرجیبشون خالی بشه . آدم خوبه اول تحقیق بکنه بعد تیرو از کمانش رهاکنه...   .!!!
۲۳ دی ۹۲ ، ۰۱:۰۵ بنده خدا
بلاخره شهردا ر کی معرفی خواهد شد؟و چه کسی پاسخ گوی معضلات شهر خواهد بود.
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
آقای موشک فاسد

 موشک چینی  بر می گرده به خودت سوخت نداره بیخود اسم پدرت نیاورده ام  اسم پسرش آوردم  معلوم هست که بی تربیتی بی عرضه
خودت که نوشتی  پس لازم گفتن من نیست باباش هم **** معلوم هست
که از آنجا چه آورده چه جمع کرده  *****
آقای مهران یه نیم خطی ازشوراگفته ببین چطورازشوراحمایت کردی ولی اگه به آقای محمدی واربابی هرچی بگین ظاهراتوبیشترازهمه لذت می بری دیگه قسم الکی هم نخورآخه توهمه  ی حرفات آقاقوام یه قسم می خوری به خودت بیابه خدای بالاسرت بایداون دنیاحساب پس بدی پس اینقدطرفداری یه جناح رونکن باهمه یه رنگ باش 




درضمن اگه این کوشش بی تربیتم بیفته دست من باهمین موشک که اسممه می ترکونمش بی تربیت تازه به دوران رسیده کوربشی که موفقیت آقای محمدی رونبینی 
0آقای قوام رییسی ظاهراباعث وبانی این فتنه هاتویی ظاهراخودتم ازعلی اصغرخوشت نمیادوگرنه این تهمتایی که میزدین حداقل یه چیزی می گفتی چطورواسه امین که شدفوری تبرئش می کنی شماهاهمتون کورین فک می کنین علی اصغرمال اموالشوازطریق دزدی آموزش وپروش بدست آورده نه بابااین حرفانیست من شنیدم پدرمحترم علی اصغرهرچی که داره متعلق به علی اصغره چون تک فرزنده حالااگه مخالفاش ازاین حرفاآتیش می گیرن یانه اینجاهرکی دس به دهنش میرسه نمی دونم چرامردم خوششان نمی آید
پاسخ:
دوست من چرا از طرف من حرف میزنی جو ایجاد نکن من هیچ مشکلی با علی اصغر ندارم چی بگم وقتی از چیزی خبر ندارم چطور حرفی بزنم بعدش خودم متهم بشم اینو بمن نگو که علی اصغر کیه من خودم میدونم وضع مالیش چطوریه واز کجاست فامیل نزدیکمه در ثانی همشهریمه
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
درجواب کوشش .علی اصغرو همه میشناسن آخه **** بابای علی اصغر اونقد پول داره که تو و خانواده اتو با کل فنوج بخره نیازی ب پول حرام نداره خداروشکر . در ضمن اگه تو فنوج آدمی پیدا بشه که از محل کارش سوء استفاده نمیکنه تنها علی اصغره . کور بشه چشم حسود کور .خودت حیاکن ***** ***** ....  . علی اصغر تو کل دنیا تکه تک تک . 
دوستان بهترپیامهاتون روبه اداره کل یاازطریق تماس یاایمیل ونظر درموردتغییرمدیرترآموزش وپرورش فنوج بفرستیدخداباشماست
خاک توسرتوی حقگوکنن بی شعورکثافت حیف علی اصغرنیست که اسمشوتوزبون کثیفت میاری کثافت واسه چی پدرشووسط میکشی حیرات باتی برسرپت علی اصغرووتی
پاسخ:
شرمنده خدایی نشد این توهینها رو خط تیره بگیرم
تااین رییس هست وضعیت آموزش صفره عبدالرحمن چرادروبلاگ خودت ازآموزش وپرورش چیزی نمی نویسی
آقای علی اصغر محمدی
 
کمی  حیا کن اداره را رهاکن بس است اینهمه

به بهانهای کرایه یا دربستی یا  دور انداختن کهنه

با همدستی حمید ودیگران
۱۹ دی ۹۲ ، ۰۹:۵۶ محترم اباد
کامنت ها رو حذف نکن داداش

پاسخ:
سلام خدا میداند که دست نمیزنم نه حذف ولی بعضی اوقات سرویس وبلاگدهی ما در حال آپدیت هست اون موقع هرچی بفرستید بدست من نمیرسه
سلام آقای قوام آیا قانون فرهنگ و ارشاد این اجازه را به شما داده که هر بدو بیراهی هتک حرمتی به افراد در نظرات بیاد شما تایید کنید در سایت خود قرار دهید شما بچه فنوج هستید یه مقدار منطقی فکر کنید فکر نکنم در فضای مجازی کسی حق این را داشته باشد  که هتک حرمت به افراد مثل ارث پدرت  دزد ، موسک ، حمیدک  شما با این کار فنوج را یک شهر با آدمای خلافکار معرفی می کنید که این توهین به همه مردم ا فنوج ست  تا کی باند بازی بسه دیگه
پاسخ:
خداشاهده بقران میخواستم این موضوع رو خذف کنم یکدفعه یه کاری پیش اومد یادم رفت یعنی باید اول تایید کنم بعد قسمتهای هتک حرمت رو خط تیره بزنم بخدا قسم
۱۸ دی ۹۲ ، ۱۶:۰۱ قوام السلطنة
حدی حدت یح
کسی که بدون مدرک ودیل به فردی تهمت میزند بی پدرومادرتراز اون کسی نیست منظورن همون راستگو بود که جای خودفردبه پدرمادر افراد توهین میکنه مدیر سایت برات متاسفم
پاسخ:
درمورد من حق داری خدا شاهده بعضی اوقات مدیریت وبلاگدهی اجازه ستاره دار کردن مطالب بد رو بهم نمیده
۱۷ دی ۹۲ ، ۱۶:۲۴ محترم اباد
درود بر عبدالرحمن اموزش تعطیله توو شهر فنوج جالب من دو سال قبل تعداد قبول شدگان دانشگاه سراسری رو با هزار مکافات گرفتم شهر فنوج نسبت به اسپکه -بنت و قصرقند خیلی عقب مونده تره بخدا ادم گریش میومد اصلا ما داخل فنوج اموزش نداریم یکی بره از عثمان محمدی بپرسه به عنوان معاون آموزشی تا حالا برای بهبود اموشی  چه کاری انجام داده فقط عثمان نیست شما داخل اموزش و پرورش بگردین یه نفر پیدا کنین که توو کارش تخصص داشته باشه بنده های خدا مشکل شهر شما اموزشه نه شورا نه فرمانداری چرا به فکر اموزش نیستین مگه جرم بچه های شما چیه تعدادی معلم بیسواد نادر جمع کرده  درسته دارن نون میخورن ولی به چه قیمتی به قیمت کارگر شدن بجه های شما اقای صمد نارویی  هم چسبیده به میز ریاستش اقای صمد یه روز مدیر باش ولی مرد باش وقتی که رفتی بگن خدا هفت جدتو بیامرزه چه کار کردی با اموزش فنوج با پست دادنات  چی بگیم به کی بگیم  یه روزی بیاد بگن  شهر فنوج قبولی  پزشکی داده داروسازی داده دندان داده
دوستان خواهش میکنم قبل از افترا زدن اول تحقیق کنید بعد نظر بدین.آخرتی هم هست میدونین افترا چه گناهی داره؟ خواهشن یه کم فک کنید شما که تا ابد زنده نیستین، باید اون دنیا تاوان پس بدید،پس خواهشن الکی تحمت نزنین...
سلام  با سوادان

خدمت ریس محترم آموزش وپرورش  ومسولین پاک دست
سواداران قانون دانها با قانون بدون ترس با مدرک پیدا کردن وکالت پیدا کردن دزد یا مجرم خیانتکار معرفی کردن به دستگاه قضایی  جلو گیری کردن حیف ومیل کردن اموال آموزش وپرورش بیرون کردن این همه دزد که در اداره جمع شده اند که اداره را چایی خانه خود وبرای خوشگذرانی با دوستان قرار داده اند
 آیا کسی هست که هست به فکر شهر ومردم باشد ؟
ماشینای اموزش وپرورش بخاطر صدتومن خرج خابیدند اگه گفتیدچرادرستشون نمیکنند!!؟
چون علی اصغردوکابین احمدو اجاره میکنه وپولو میده ب اون بجای تعمیرماشینا
درضمن حمیدمیخاد با استفاده از ضمن خدمت ب اطرافیانش مدرک معادل بده با کمک عبدالله 
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

موسی اربابی پول مردم رو پس بده *****************************ددددددددددددددد

۱۶ دی ۹۲ ، ۱۵:۰۷ بنده خدایی از محترم آباد
به نظز من مهمترین مشکل شهرستان فنوج نبودن جاده وراه مناسبه من نمیدونم این مسئولین محترم وجناب فرماندار عزیزمون این جاده فنوج تا کتیج رو ندیده بخدا خسته شدیم از بس که لاستیک وجلوبندی ماشین رو عوض کردیم به نظر من الویت رو بزارن رو این جاده بخدا چی بگم مگه یه روکش چه خرجی داره .یا این جاده رو یه روکش کنن یا اینکه جناب فرماندار یه لطفی کنه به این اقایی که بردیزل دستشه بگه بغل همین جاده یه جاده خاکی درست کنه گازوییلس با ما مردم مظلوم محترم آباد صد شرف جاده خاکی .....دیگه بخدا خسته شدیم
سلام اگر حرف منطقی میزدید بهتر بود . استقرار ادارات رفتی به شورا نداره دست فرماندار که نماینده دولت و رئیس شهرستان و بنظرم برید بگردید و بپرسید چرا ادارات مستقر نمشوند شورا رفتیم گفتند و  هم نامه نشان دادند که مکاتبه کردن حتی با فرماندار استاندار. وگفتند همه ادارات زمین میخواند وشهرداری زمینی براش نمانده که به اداره ای بدیم .اجاره میخواند بکنند و میگند خودیاری کنید شما اجاره بدید و هیچ شخصی داخل شهر نیستد که بیاد اجاره ای بده .
۱۶ دی ۹۲ ، ۱۱:۰۴ عبدالرحمن هوتی
به نظر من بزرگترین مشکل در شهرستان فنوج مشکلات آموزشیه چرا تک تک ما از خودمون سوال نمیکم درصد قبولی در دانشگاه ها در طی 10سال تا به حال به چه صورت بوده هیچ از خودمون سوال کردیم؟؟ سوال کردیم چرا با وجود اینکه سالهای رشته های تجربی داریم جای شکایت از کمبود پزشک چرا یک نفر قبول نمیشه حتی امسال با وجود سهمیه 50نفری شهرستان احتمالا برای خیلیا کاملا ملموس هست که تعداد دانشجویان در طی سالهای اخیر در دانشگاه های سراسری خیلی خیلی کم شده .
۱۶ دی ۹۲ ، ۱۰:۵۶ عبدالرحمن هوتی
نمیدونم چرا بعضیا ریشه همه مشکلات رو شهرداری میدونن اگه آب و برق هم قطع میشه دنبال شهردار و شهردارین نمیگم شهرداری کمبود نداره داره این مشکل شهرداری فنوج نیست همه استان و بلکه خیلی از شهرهای کشور که با کمبود در آمد مواجه هستن به این مشکلات گرفتار هستن و منصفانه به دور از جناح بازی اگه آدم وجدانشو قاضی کنه شهر فنوج چه از لحاظ بافت شهری و زیرساخت های عمرانی و مبلمان شهری به مراتب از خیلی از شهرهای استان قشنگتره اینو هر غریبه ای که اولین بار وارد شهر بشه میگه برای تک تک شما هم احتمالا این سخن آشنا باشه.
به حقگو

بی عرضه چرا اسم پدر ومادر آقای خیانتکار  این ازبیعرضه ای شماست قانون هست چرا دنبال قانون نمی روی

دوازده سال موسی اربابی بود جز خیانت چه کار کرد

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام قوام جان تا وقتی این موسک *** داخل فنوجه فنوج خوب نمیشه این اینقد پول ****** بیشرف حق من شهروند رو داده به زن و بجش

شهر هر بدبختی که داره از بی عرضه ای شوراشه

 

پاسخ:
مهران جان خدایی بدون تعصب یا حمایت شورا که تازه هنوز عرقش خشک نشده فک نمیکنی ما خودمون نمیجنبیم وصدامونو اونجور که باید وشاید نمیرسونیم به مسولین
پوشش خطا ها را در شهرداری با گناهان دیگران پوشش ندهید به قولی خون را با خون نمی شویند.
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
حقگوی محترم اولا اموال آموزش و پرورش حساب و کتاب داره در ثانی تو که در جریان نیستی *** میکنی نظر بدی این تانکر مال نوسازی مدارس است و ربطی به اداره فنوج نداره و از قبل در اختیار پیمانکاران نوسازی بوده تاز فرضا اگه مال اداره فنوج هم باشد در زمان علی صغر این تانکر در اداره نبوده که اون اجارش بده بعد مزدا و سایپای اداره تو  حیاط اداره قدیم که الان کاردانش هست نگهداری می شده حالا مدیر کاردانش مدیریت نداره و نمی تونه دانش آموزان را کنترل کنه تقصیر علی اصغر است که بره با سر ماشینا نگهبانی بده
اَهای پسر برو اَب و چای بده بهتره...ار ار هه هه همه بخندید.
پاسخ:
سلام نگفتی همه به چی بخدیم؟آب وچای دادن که بد نیست
۱۳ دی ۹۲ ، ۰۷:۴۰ مکران بی بلوچ نهین
اینجا (فنوج ) همه مقصریم ، همه بلا نسبت دز....یم همه و همه .......... من خجالت میکشم بگم این شهر منه .
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
مشکل شهر هرج ومرج در اموزش وپرورش هست از آقای علی اصغر محمدی سوال کنید که تانکر اموزش وپرورش اموال پدرت هست که به مارندگانی دادی و4روز هست چپ شده کسی پیگیر نیست اونوقت بخاطر اجاره دادن اموال شهرداری که حق شهرداری است اونهم یه تانکر فرسوده اجاره بدهد اینهمه سروصدا کردین ازش بپرسین ماشین مزدا وسایپای اموزش وپرورش کجاست؟ بجای کار پیمانکاری برای حاجی ***** برو دنبال اموال دولت
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
به نظر من ما مشکل جدی داریم در بخش بهداشت ونبود پزشک دکتر بهداری رو باید با منت از اتاقش بکشیم بیرون اول باید از فیلتر این کمک بهیارهای تازه به دوران رسیده رد بشیم بیمار قلبی که نیاز شدید به دکتر دارد رو کمک بهیارهای ناتوان ومع*** و پرسنل اورزانس در کل شهر مخروبه ای داریم وکسی پاسخگو نیست دیروز هم بخاطر ندیدن پزشک از بیمار در اسپکه گوش پزشک را بریدن به نظر من حقش بود همه حقوق مفت میگیرن راننده های اورزانس وبهیارهای بهداری 1ملییون حقوق میگیرن هیچچی هم یاد ندارند وسر بیمار منت میزارن
قوام جان به نظر من مهمترین مشکل شهر داروخانه است که خود مختار شده هر موقع دلش بخواد میاد ومیره نظارتی بر قیمتاش نیست خیلی گرانفروش شده حرف وحدیثهای زیادی در مورد ریسش هست ولی مشکل خود ماست ما به غریبها اینقد رو میدیم که و هرکاری دلش میخواهد با حمایت ملکها  و شیرانی ها همه کار میکنند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی