فـــنـــوج چه خبر؟

نقـــــد و تحلـــیــل مسایل گوناگون در شهرستان فنوج_فنــــــــــوج از زاویه ای دیگر

فـــنـــوج چه خبر؟

نقـــــد و تحلـــیــل مسایل گوناگون در شهرستان فنوج_فنــــــــــوج از زاویه ای دیگر

فـــنـــوج چه خبر؟
تنها راه رشد ترویج نقد و روحیه نقدپذیری است
باید بدون تعارفات زائد حرفمان را بزنیم تا ما نگوییم و ننویسیم چیزی عوض نمیشود
رمز رشد ما در فنوج مطالبه گری است
متاسفانه بیم از دست دادن موقعیت شغلی و برچسب زنی وهمچنین محافظه کاری بیش از حد در دوستان وجود داره و مانع بیان ازادنه اندیشه هایشان میشه و همین عامل یکی از بزرگترین ضعفهای فعالین مجازی سیاسی و حزبی شهرماست!!
******
قوام ریسی هستم تکنسین سامانه هوشمند سوخت
******
نویسنده نیستم خبرنگار هم نیستم .من هم مثل مردم فنوج شهروندی ساده وبی ادعا هستم اما بی تفاوت نیستم و براساس اصول 23-24و26 قانون اساسی میتوانم بنویسم
بایدحرفهایمان را بزنیم - لازم بشه داد هم میزنیم هرچند برای خیلی ها تلخ باشد ٬
بدنبال دیده شدن و کسب قدرت،موقعیت نیستیم
بسیار خوب میدانم با گفتن مشکلات و اشکالات از چشم نمی انداخت‌یم با تملق و چاپلوسی و سرپوش گذاشتن روی نقطه ضعف ها و ماله کشی زودتر به هدف می رسیدیم
نویسندگان
آخرین نظرات

سلام دوستان 1ماه پیش کامنتی خصوصی با این مضمون برای بنده ارسال شد:

سلام آقای ریسی خواهشا به خاطر رضای خدا مسله برخی معلمین کم کار و بیسواد فنوجی و بهمچنین اخذ مبالغ مکرر در مدارس شهر رو کنکاش کن آخه  در قدیم‌الایام در سرگردنه‌ها افرادی بودند که زورگیری می‌کردند و هیچ بهانه‌ای را نیز نمی‌پذیرفتند؛شده داستان مدارس ما درفنوج نیز به همان گردنه‌ها شباهت دارند که برای دانش‌آموزان وجهی را تعیین می‌کنند و باید هر دانش‌آموزی بپردازد؟

م ح.ش

تشریف بیارین ادامه مطلب برای متن ارسالی این عزیز به فنوج چه خبر

بنده بعد از یک ماه این عزیز رو که نخواست نامش فاش شود امروز غروبی دیدم وگلایه

ایداشتن از عدم پیگیری من. بنده به ایشان عرض کردم من در جریان موضوع نیستم

شما در قسمت ارسال خبر مطلب خود را بعنوان یکی از والدین ارسال کنید بنده نیز

پستی با همین مضمون میزارم ایشون قبول کردن  واینک متن این عزیز:

بسمه تعالی

بنده بعنوان یک فنوجی کارمند شاغل در همین شهر دارای دو دختر ویک پسر محصل هستم سقف

در آمدم ماهانه 850هزار تومان هستش بگذارید از این فرصت که یک جوان فعال فنوجی در اختیارم

گذاشته  بی پرده چند کلامی عرض کنم  واژه کمک به مدرسه برای همه دانش‌آموزان آشنا

است و هرکسی که به مدرسه رفته از این جریان آگاه است و در طول سال از طرف مسئولان

مدارس این جمله را می‌شنود با توجه به اینکه این اقدام هیچ ریشه قانونی ندارد و همواره بر غیرقانونی بودن کمک اجباری اولیا به مدرسه تاکید شده است اما همچنان مشاهده 

می‌شود که برخی مدیران با اصرار دست به چنین کاری می‌زنند وقتی از طرف مدیران

مدارس از دانش‌آموزان خواسته می‌شود تا کمکی را با عنوان کمک به مدرسه ارائه دهند

قطعاً کسی که قدرت مالی ندارد ضربه می‌خورد و بر روحیه دانش‌آموز نیز تاثیر بدی می‌گذارد 

متاسفانه در  مدارس شهرما این اتفاق رخ می‌دهد و مدیران بدون توجه به عواقب این رفتار و

ذره‌ای قانوان‌گرایی از دانش‌آموزان این درخواست را می‌کنند و خبری از آموزش و پرورش هم

نیست که در این زمینه گامی بردارند و جلوی این اقدام غیرقانونی را بگیرند در حالی که

توسط مسئولان آموزش و پرورش کشوری وحتی استانی گفته می‌شود اگر گزارشی به

دست ما برسد دررابطه با دریافت پول اجباری از والدین با مدیر مدرسه‌ای که هزینه اجباری

اخذ کرده است، برخورد می‌کنیم و وجه اخذ شده را به اولیا بازمی‌گردانیم. 

دایم در گوش فرزندانمان میخوانند که با این توجیه که اقلام مورد نیاز مدرسه گران شده و سرانه

آموزش و پرورش تکافوی آن را نمی دهد، آنها فکر این نیستند که خانواده هایی که چندین فرزند دانش آموز دارند، برای پرداخت مبالغ درخواست شده، ناتوانند 

شما آقای نارویی مدیریت محترم ریس مدرسه طوبی ومدرسه هود از نجابت ما سو استفاده کردید

آیا  میدانید دریافت وجه به صورت دستی از دانش آموزان تخلف است؟باید مبالغ اخذ شده در قالب 

ارائه رسید یا واریز به حساب مدرسه باشد نه دستی برخی دلایل و روش های این

مدارس برای اخذ پول ، بسیار جالب و خنده دار می باشد گرفتن هزینه برای خرید وایت

برد ، ماژیک ، پوشه و … از دانش آموزان و عدم ارائه این امکانات گرفتن پول برای خرید کلمن باقی پولها بماند که برای نصب شیشه وساخت دستشویی وتانکر و.......

چرا هزینه ای را که از دانش آموزان برای خرید وایت برد گرفتند ، ولی خبری از وایت برد نشد ؟!

و در کل ، این رفتارها و اخذ مبالغ زوری ، آن هم در وضعیت معیشتی کنونی ، والدین این دانش آموزان را بسیار در تنگنا قرار داده است باور بفرمایید میشناسم خانواده هایی را که برای

تهیه این پول وبخاطر اینکه فرزندشان جلوی بچه های دیگر سرشکسته نشود مجبور به غرض کردن واز ناهار اون روز خود کاستن خداشاهده

شاید کسی هم بتواند این پول را بپردازد ولی رفتار زشت وحرفهای بسیار زننده مسولین

مدارس بیشتر آزارمان میدهد که به بچه ها میگن پدرراتون میدونیم خیلی دارن

فلان وفلان میکنن ماهی از خارج عند تومن میاد باید بدید وبسیاری حرفهای دیگر که اگر بیان

کنم برای دوستان بد شود فک نکنم بشما ربطی داشته باشد که چقدر درآمد ویا چقدر از خارج می آید زیادی دلت میسوزد بسم اله ماهی 1 تومن تویه معلم میگیری با 5ساعت درس ناقص

4ماه بیکاری ولی حقوقت سرجاش آستین بالا بزن 4تا کلمن پولی نیست برای خودتان بعید

است این حرفا. مطمن باشید در جهت رسانه ای کردن این موضوع تمام تلاش خودم را میکنم

جالب 3روز پیش یکی از همین معلمین  گفته که باید یارانتون رو از پدرومادرتون بگیرید

وبدید هدیه به مدرسه  آقا وخانم بخدمتت برسونم با یه حساب سر انگشتی میشه فهمید که یک بسته کاغذ A4 شامل ۵۰۰ برگه و هر کارتریژ ( به قول مدیر مدرسه جوهر دستگاه ) می تونه تعداد

خیلی زیادی برگه چاپ کنه مگه یک مدرسه به چقد برگه و… در سال نیاز دار ولی خودتون قضاوت کنین از هر دانش آموز ۵۰۰۰۰ تومن خیلی می شه و در رابطه با یارانه باید عرض کنم که نفری

۴۵۵۰۰ تومن به غیر از هزینه افزوده شده به برق و آب و… هست مگه چیز دیگه ای هم تهش می مونه که بدیم به مدرسه ایا این یارانه برای این هزینه هاست یا برای دادن به مدرسه ؟؟ اقای به اصطلاح مدیر مدرسه مردم مارو چی فرض کردین؟ این مردم اگه سکوت می کنن ملاک بر

این نیست که نمیفهمن بلکه..  نه اقا باید عرض کنم که این مردم خیلی بیش از اینکه شما و امثال شما فرض می کنن می فهمن ولی دوستان خودتان قضاوت کنید انصافا جز این است ؟

در پایان بنده از مسولین شهری که انتظاری ندارم بجای گرفتن  همایش ملییونی آقای نارویی ودعوت

کردن این وآن برگه آچار بگیر بده به این مدارس تا معلم هرچی از دهنش در میاد بار والدین نکنه از مدیریت محترم آموزش وپرورش استان تقاضا دارم تا در این وضعیت بد اقتصادی جلوی این معلم نماها رو بگیرن تا بجای نشر علم میان فرزندانمان عقده ایجاد نکنند  ضمن تشکر 

نظرات (۲۸)

السلام علیکم,چرا فقط نگاه هایتان به سوی چیزهای بد ومنفی است لطفا کمی از خوبی ها و حسن ها بیان بفر ماییداز خوبی هایی که باعث اخوت وصاف کردن مسیر آیندگان است, لطفا کمی واقع بین باشید و اگر واقعا به فکر فرزندانتان هستید واینقدر از آموزش وپرورش اشکال میگیرید وباز هم ذکر میکنم اگر واقعا به فکر بچه هایتان هستید چرا وقتی مدرسه به آنها میگوید که مبلغی را بخاطر هزینه هایی که میشود بیاورندچون به مدارس هیچ سرانه ی آموزشی داده نمیشود واگر داده میشودناچیز واندک است صدای همه در می آید چرا برای فرزندانتان کتاب کمک آموزشی تهیه نمیکنید در صورتی که بهترین گوشی موبایل را در جیب دارد و شیک ترین موتور را سوار است و...ایا واقا به فرزندانتان فکر میکنید ودر فکر آنان هستیدیا به دنبال اهداف دیگری هستید که خداوند خود از نیت ها وافکار آگاه است ودر روز قیامت در ترازوی عدل الهی گذاشته وسنجیده میشوند(الاعمال بالنیات,اعمال به نیت ها ست)

1ـ ... وَلا یَغْتَبْ بَعْضُکُمْ بَعْضاً اَیُحِبُّ اَحَدُکُمْ اَنْ یَأْکُلَ لَحْمَ اَخیهِ مَیْتاً
فَکَرِهْتُمُوه.   (حجرات ـ 12)

2ـ وَیْلٌ لِکُلِّ هُمَزَة لُمَزَة.   (همزه ـ 1)

3ـ اِنَّ الَّذینَ یُحِبُّونَ اَنْ تَشِیعَ الْفاحِشَةُ فِى الّذینَ آمَنُوا لَهُمْ عَذابٌ اَلیمٌ فِى الدُّنْیا وَ الاْخِرَةِ.   (نور ـ 19)

4ـ لا یُحِبُّ اللّهَ الْجَهْرَ بِالسُّوءِ مِنَ الْقَوْلِ اِلاّ مَنْ ظُلِمَ وَ کانَ اللّهُ
سَمیعاً عَلیِماً.   (نساء ـ 148

1ـ «...و هیچ یک از شما دیگرى را غیبت نکند، آیا کسى از شما دوست دارد که گوشت برادر مرده خود را بخورد؟ به یقین همه شما از این امر کراهت دارید».

2ـ واى بر هر غیب جوى مسخره کننده.

3 ـ «کسانى که دوست دارند زشتى ها در میان مردم با ایمان شیوع یابد عذب دردناکى براى آنان در دنیا و آخرت است.

4ـ خداوند دوست ندارد کسى با سخنان خود بدیها (ى دیگران) را اظهار کند، مگر آن کس که مورد ستم واقع شده باشد، خداوند شنوا و دانا است.نساء ـ 148

قرآن با صراحت از سه چیز نهى مى کند که در واقع علّت و معلول یکدیگرند. نخست از گمان بد، و بعد از تجسّس، و سرانجام از غیبت. روشن است گمان بد انسان را وادار به تجسّس در احوال دیگران، و کشف اسرار آنها مى کند و از آنجا که هر انسانى ممکن است عیب و نقصى داشته باشد که با تجسّس کشف شود، اطلاع بر آن عیب پنهانى سبب غیبت مى گردد.

چه خبر از معاونین فرماندار و بخشداران؟
به امید سلامتی همه آقای آشنا نه گفته بودم آب نیست از بطری آب استفاده
می کنند فقط از نظافت گفتم این را می دانستم که لوله ها را بسته ایید آب در لوله ها نبست اما چون خود شما از کلمه بطری استفاده کرده اید این را تاکید میکنم که دستشوییها نظافت نمی شوند آب هم نیست آز بطری خیلی کم استفاده می شود این نو نحالان کوچولو بدون حتی آب بطری دستشویی می روند با بوی بد دستشوییها و بدون مسولیت بچه ای مردم را رها می کنند
بچه ها روحیه ندارند  این دروغ نیست واقعیت است نظافتی در کار نیست
باید مسولین انتقاد پذیر باشند از خطاهایشان معذرت خواهی کنند در کار نظافت شوخی نیست سلامتی را باید جدی گرفت عقده یا دشمنی یا دروغ گفتن نیست  خواهش می کنم نظافت را رعایت کنید
۲۰ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۶:۳۱ عبدالصمد نارویی
سلام من صمد نارویی هستم از مدیریت خسته شدم من رو جابجا کنید من اصلا دنبال پست نیستم من فقط نیتم خدمته برا اداره خودم تصمیم میگیرم نه دیگران اداره من اصلا خر 2خر نیست اقا کی گفته نه دروغه من بهترین مدیرم هر سال کلی پول به اداره کل پس میدم نیروی مازاد دارم میگم تا بیرونشون کنن خلاصه من ادم فعالیم هرکه گفته دروغه من خوبم شوخی کردم جابجا هم نمیشم جام خوبه اقا نمیرم مگه زورهههههههههههههه معلمام هم همه سر کار میرن اینقد منظم هستن نگو من کوران بگی من نارویی هر که منه در بکه کوشانی من ناکو سرداری زانی یا نه من کار مداری
آقایی قوام ریسی این همایش بود و مهمانانی از بنت قصرقند نیکشهر و مهمان ویژه هم آقایی اربابی نمایند محترم این همایش تجلیل بود از دانشجویان که به دانشگاه راه پیدا کرده بودند  من وتو هم ما ها امروز به اینجا رسیدیم از آموزش پرورش عزیزم من وتو توی شهر خودمون یه پزشک داریم و اولین دانش آموزی که در یکی از رشته های پزشکی قبول شده بود در فنوج و واسه اولین بار نباید تجلیل بشه واسه دیگران دانش آموزان تقویت بلکه امسال یه دانشجو پزشکی قبول بشه و تو میای چرت پرت می نویسی واقعا واست متاسفم اصلا آموزش پرورش پول داره تا صرف این همایش کنه هی تو گیر دادی به نبودن مدارس خوب پول نیست چکار کنن تو واسشون یه راه چاره ای پیدا کن بالاجبار هم نیست و هم نبوده که دانش آموز پول بیاره الان خود استان مدارس بیشتر از این مبلغ میکرین بخدا ولی همه ما فنوجی به فکر و عقیده اینیم که حتما این پولا تو جیب یکی میرن الا تمام مدارس آب سرد کن دارن یکی از نظرات خوندم که نوشته بود برید یه سری به دبستان طوبی یا هود بزنید که همه یه بطری آب دستشون چرا دروغ میگید تا الان بهترین مدرسه شهر از نظر امکانات دبستان طوبی وهود الان تمامی مدارس شهری آب سرد کن دارن با آرزوی موفقیت قوام جان .
۱۵ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۰:۲۸ جمعی ازمعلمان
مارادریابید
آبی‌ترین، دریایی‌ترین و آسمانی‌ترین تقدسِ زندگی‌مان دستان‌تان را بوسه می‌زنیم. روزتان مبارک .
معلمان حوزه شهرستان فنوج مثل هرسال چشم انتظاربودندهرلحظه مسئولین اداری آموزش وپرورش فنوج به همراه شاخه گلی به مدارس قدم رنجه فرموده وبه خستگی چندماهه معلمان عزیزخداقوت بگویندوبه دردودل آن هاگوش دهنداماانتظارهابه سرآمدولی مامعلمان ازمسئولین اداره درهفته ای که مقارن به سپاس ازمعلمان عزیزاست تقاضاداریم که درسال تحصیلی آینده به عدم شایسته سالاری درانتصاب مدیران و پایان دادن به بی عدالتی اهتمام ویژه داشته باشندلطفا"کامنت رودرقسمت خبربگذاریدباتشکر
۱۵ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۰:۲۷ جمعی ازمعلمان
مارادریابید
آبی‌ترین، دریایی‌ترین و آسمانی‌ترین تقدسِ زندگی‌مان دستان‌تان را بوسه می‌زنیم. روزتان مبارک .
معلمان حوزه شهرستان فنوج مثل هرسال چشم انتظاربودندهرلحظه مسئولین اداری آموزش وپرورش فنوج به همراه شاخه گلی به مدارس قدم رنجه فرموده وبه خستگی چندماهه معلمان عزیزخداقوت بگویندوبه دردودل آن هاگوش دهنداماانتظارهابه سرآمدولی مامعلمان ازمسئولین اداره درهفته ای که مقارن به سپاس ازمعلمان عزیزاست تقاضاداریم که درسال تحصیلی آینده به عدم شایسته سالاری درانتصاب مدیران و پایان دادن به بی عدالتی اهتمام ویژه داشته باشندلطفا"کامنت رودرقسمت خبربگذاریدباتشکر
خدمت مدیران مدرسه طوبی و هود عرض می کنم درخواست دارم از سلامت دانش آموزان حفاظت کنند از نونحالان کوچولو  دستشوییها را تمیز کنید به نظافت کننده بگویید که این دستشوییها را تمیز کنند مردم بچه هایشان بعد از خدامند متعال به شما سپرده اند امیدواریم نظافت روزانه انجام دهید  دستور بدهید کوتاهی نکنیید به نظافتکننده اختار بدهید دستشویها با ید همیشه شستشو شوند واز ریس آموزش وپروش تقاضا دارم برای نظافت مدرسه ها سرکشی نامحصوص داشته باشد به مسؤلین مدارس اخطار بدهد
امید سلامتی بری همه وهمه انجام وظیفه کنیم  مدیریت جهادی انجام دهید
با عرض سلام وخدا قوت

وبلاگ نویس گرامی شما به شرکت در مسابقه کتابخوانی مجازی "مطهری ،خانواده وتربیت اسلامی " دعوت شده اید . مهلت شرکت در مسابقه 18 اردیبهشت ماه
روابط عمومی همه باهم  baham91.ir
سلام اگه یه موقع رفتن دانش اموزان به مدرسه را نگاه کنی می بینی یه دست کیف  داره یه دست یه بطری یک ونیم لیتراب یخ زده شما که مدیردلسوزی هستی ازحرف زدن پشت سرت بدت میادباپولی که جمع می کنی می تونی یه اب سردکن بخری منظورم تمام مدارس ابتدایی داخل شهر هست بخصوص دخترانه
جناب ریسی
دوست عزیز با دید زدن که نمی یان درصد چیزی رو بگن، آغا شمایی که ادای خوندن جراید ژاپن رو در می آری، درصد بیکاری، فقرو.... شهرتون رو با دید زدن درصد بیان نکنین، لطفا.
اینم بگم که با نظر شما کاملا مخالف یا تاماً موافقم نیستم، هر نظری زادهٔ تفکر ناقص زایشگر بنده ی مخلوقه و نهایتا کوتاه و معیوب.
با آرزوی تغییر آموزش و پرورش داغون شهرم، فنوج عزیز.
که آیندهٔ نیکی برایش نمی بینیم،
آغایون ول کنین یقه های همو، بفکر فنوج باشینو آیندمون.
همتون رو دوس دارم همشهریان عزیز،
بدرود
آقای همشهری فقط یک دیدی دور وبر خودت بنداز ببین چند نفر در هر خانواده ای بیکار والاف تشریف دارن بعدا متوجه میشی 60 درصد رو از کجا آوردم من یه آماری بر اساس شواهد وسطح درآمد منطقه ای که در آن زندگی میکنم گفتم شما قبول نداری این آمار من رو بگو 99.5درصد فنوجیا درآمد بالای دو میلیون دارند ولی شواهد وقرائن همین رو میگه.
آموزش در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران برای کودک ونوجوان

براساس قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران آموزش وپرورش برای همه کودکان ونوجوانان ایرانی تا دوره متوسطه رایگان است ودولت وظیفه دارد
امکان تحصیل برای همگان از طریق آموزش وپرورش فراهم سازد اما تعداد زیادی ازکودکان ایرانی به دلیل فقر تحصیل را رها میکنند
همچنین ایران از سال ۱۳۷۳ به پیمان نامه حقوق کودک پیوسته است ویونیسف دفتر در مرکز استان نیز دارد

یونیسف یک روش فرایند کلی مبتنی برمدارک عینی را برای دوران زندگی
بچه ها دنبال میکند
مانند پیشگیری ودرمان
بچه ها باید دارای شناسنامه باشند
دختران وزنان بطور خاص باید ازتغذیه مرقبتهای بهداشتی،تحصیل وپشتیبانی
خانواده برخورداربوده وبه حقوق ایشان احترام گذاشته شود

با سلام خدمت آقای ریسی
دوست عزیز میشه بگین آمار درآمد ماهانه ۶۰ درصد زیر ۵۰۰ تومن رو از کجا آوردین.
با سلام خدمت برادرم عبدالله
برادر  اون مجلاتی که میگین رو زیاد مطالعه کردم واینجا هم فضای باز نقد بود من شرکت کردم ومی خواستم در مورد مطلب فوق نقدی داشته باشم وخدای نکرده قصد هیچ گونه تخریب ویا مخالف کسی نیستم اما در مورد آنچه که در مجلات که مطالعه کردی و زندگی در ژاپن وپیشرفت های روز افزون در ژاپن روبا فنوج مقایسه کرده بودید آیا شما میزان درآمد روزانه ویا ماهانه یک ژاپنی رو هم درآورده اید که ماهانه چقد دریافتی داره وهیچ گونه دغدغه نداره اعم از(مسکن،ایاب وذهاب،آموزشی و...)؟ مردم ژاپن از هر لحاظ تامین اند و خانواده های با جمعیت دو یاسه نفر بیشتر نیستند وهمه میزان درآمدشون برنامه ریزی شده است ولی کجا اینجا برنامه ای وجود دارد؟!! اون حرفی که شما میفرمایید درسته ولی برای جامعه ژاپن نه برای فنوج که میزان در آمد 60درصد جمعیت ماهانه کمتر از 500هزارتومان نمیشه اون وقت.... و هیچ خانواده ای هم کمتر از 4نفر جمعیت نداره خودت رو قاضی بذار برادر من؟

سلام کمک به مدرسه خیلی کار پسندیده می باشد ولی الان روی مردما زیاد شده اگر مبلغ دلخواه خود  اولیا تعیین کند شاید یکی به هزار تومان دادن راضی نشود
خدمت دوستان سلام
آقای ادریس ریسی جانم فدایت مطالعه آموزشی کرده اید می دانم اما همه
چیز مجانی فقط در حد خواندن ونوشتن نه بیشتر کدام یک ازاستادن بزرگ
با تجربه با مجانی به جاییی رسیده اند آیا نشریه های آموزشی  خارجی مطالعه کرده اید مثلا در ژاپن به بچه ازکودکی کار کارگاهی یاد می دهند
نه مجانی در همین ژاپن قبرستان هم مجانی نیست پنجره ای هم که بطرف
خیابان باز باشد مجانی نیست چرا؟ چون پیشرفت دارند فرهنگ دارند حقوق
شخصی دارند آنوقت من وشما میخواهیم بچه هایمان دکتر یا مهندس باشند برایمان همان بحیار  پرستارکاربزرگی هست درسته برای امرار معاش
فقط نخوانیم فقط فکر پول رسمایه نباشیم اول باید پیشرفت کنیم فرهنگ سازی کنیم قانون را رعایت کنیم کار بی قنونی با جواب بیقانونی درست نمی شود از همان کسی که طرفداری کردی فقط یکطرف ماجرا را گرفتی
کاش از آن طرف که نقص دارد ایراد میگرفتی راه قانون را باید برود نه فقط
ان اشتباه است این درست است باید با قانون جلو بی قانونیها را گرفت
در همه ادارات ومراکز آموزشی چرا همین ایرادی که هست ازاداره آموزشوپرورش جویای ایراد نمی شوید فقط وفقط میزنید برسر مدیر مدرسه
اگر ایراد شخصی هست پس بفرمایید

امید بسوی پیشرفت من وتو وهمه

عبدال
جناب ناشناس کمک کردن با اینکه خانواده ای را در معذوریت این قرار بدن پول بیار برای چاپگریا برگه آچار فرق میکنه من هم بر همین ایده شما احترام میذارم و میگم کمک کردن به مدارس و مساجد کار پسندیده ای است ولی اینکه بیان این رو مدیران قانون کنن که والدین هر چند موقع برای انواع خدمات به مدرسه کمک کنن بده و گرنه افرادی که دارن و استطاعت مالی دارن برای چی کمک نکنن ولی این روش کار درستی نیست باید نقد بشه ودوستان مدیر بیشتر توجه کنن.
خدمت عزیزان عرض کنم من جانب حق رو به نویسنده مطلب میدم مگه میشه جناب عبدالله که میفرمایید که به زور نمیگن پول بیارین خودت رو جای دانش آموز قرار بده وفرض کن دانش آموزی هستی که پول نداری این میشه تبعیض برادر من، دانش آموزی که نداره همش سرافکنده میشه وکلی به درسش صدمه وارد میشه و خانواده اش هم شرمنده رفتار مدیر محترم مدرسه میشن اگه قراره هزینه های مدرسه ای رو اولیای دانش آموز بدن پس مسئولین این رو قانون کنن تا پولهای آنچنانی به حساب سرانه مدرسه واریز نشن ودر جا های دیگری صرف شوند بخدا با این کاراشون باعث افت تحصیلی وکلی مشکلات و حتی منجر به ترک تحصیل دانش آموزان می شود آقا عبدالله شماودوستانی که پول دارن راههای دیگری هم هست برای کمک کردن خود شما من پیشنهاد میدم والدین خودشون پولاشون روببرن به مدیر مدرسه ویا هرکسی دیگری هدیه بدن نه اینکه بدن دست بچه هاشون وکلی باعث سرافکندگی بچه هایی که ندارن بشن خواهشا اگه قراره کمکی جمع بشه برای مدرسه ای لطف کنن مدیران مدرسه به والدین خصوصی بگن ویا از راههای دیگری کمک جمع کنن بهتره. 
والا با حرفای این آقا موافقم مدارس اگه بودجه کم دارن اینو آموزش و پرورش باید پیگیری کنه اگه آموزش و پرورش نداره دولت بودجه کم داره پس والدین بدبخت از کجا بیارن زمانی ک دولت نداره مردم از کجا بیارن مگر دولت چقد ب مردم میده تا هزینه برق و آب و تلفن و خرجی خونه و مریضی وبده حالا مدرسه هم شده اضافه من خودم ی دختر دارم دانش آموزه بهش گفتن 10هزار بیار برا چاپگر مدرسه خرابه موقع امتحاناته شما خودتون بگید جمعیت اگه 200نفرباشه نفری 10 هزار ببره چقد میشه مگه قراره چندتا چاپگر درس کنن یا برگه آ4چقد لازم دارن . تازه اینهمه دانش آموز ممتاز هس شده ی هدیه کوچیک بهشون بدن اگه بخوان هم بدن ب والدین میگن بیارین ما بهشون میدیم در واقع مدرسه فقط والدین رو برا گرفتن طلب میکنه ن چیز دیگه.
تا کسی وارد گود نشود مشکلات گود را نمی شناسد عزیز ان من مدارس واقعا دچار مشکلات هستن کاش بیشتر میداشتیم وبیشتر کمک میکردیم.کمک به مدرسه یا مسجد فرقی نمیکند .درضمن کمک ها هم اختیاری است نه اجباری

سلام مطلب شما در سایت حرف تو منتشر شد

لینک مطلب  شما در سایت :

 http://harfeto.ir/?q=node/25549

منتظر حضور بعدی شماهستیم

هدیه سایت حرف تو به شما دوست گرامی 

امام رضا (علیه السلام):
«مَن زارَنی عَلی بُعدِ دارِی، أتَیتُهُ یَومَ القیامَةِ فی ثَلاثِ مَواطِنَ حَتّی أُخَلِّصُهُ مِن أهْوالِها: إذا تَطایَرَتِ الکُتُبُ یَمیناً وشِمالاً، وعِندَ الصِّراطِ، وعِندَ المیزانِ
«هر کس با وجود دوری سرایم به دیدار من آید، روز قیامت در سه جا به نزدش می‌روم تا او را از ترس و وحشت‌های آن‌ رها سازم: هنگامی که نامه‌های اعمال به راست و چپ پراکنده می‌گردد, بر پل صراط، و هنگام سنجش اعمال

سلام مطلب شما درسایت  مرکزی استان سیستان و بلوچستان (همه با هم )با ذکر منبع درج شد .

لینک مطلب شما:

 http://baham91.ir/?p=15057

درصورت به روز رسانی لینک مطالب خود را برای ما ارسال نمایید

منتظر مطالب ارزشمند شما دوست عزیز هستیم

                                                                          هدیه سایت همه با هم به شما افسرمجازی                                                                         

امام جواد علیه السلام:

إِنّما تَکون الشَهواتُ مِن ضَعفِ القَلبِ. ومَنِ انقادَ إلَى الطُّمَأنینَةِ قَبلَ الخِبرَةِ فَقَد عَرَّضَ نَفسَهُ لِلهَلَکةِ، وَلِلعاقِبةِ المُتعِبةِ؛

  هوس‌ها زاییده ضعف قلب است وآن که پیش از آزمودن اطمینان کند، بی‌گمان خود را در معرض هلاکت و فرجامى سخت قرار داده است. الدرّة الباهرة : ص ۴۰، ح ۱۱۶ إلى ۱۱۸ / چشم تماشا : ص 208
خدمت نویسنده مطلب هرچه گفتی درست خدارا شکر اهل دکتر سیاه که نیستی ولی نگفتی قبلا این موضوع با مدیر مدرسه  ویابا اداره آموزش وپرورش
بیان کردهاید یا به همین منوال درخیابانها میگردی و می گویید چرا از بچه هایم پول در خواست کرده اند امیدوارم شخصی نپندارید شما که فرهنگی هستید چرا
بی فرهنگ بیان می کنید در ضمن الحمدالله ماشین هم دارید کمتر بنزین مصرف کنید بیهوده نگردید تا سفره رنگین تری داشته باشید

عزیزم مثل اینکه از اوضاع و احوال خبر نداری.همه جای ایران الان مدرسه هاش یه کمکی جمع میکنن برای مخارج عمومی مدرسه مثل کاغذ و ....  .

عزیزم مدرسه ها  بودجه کم دارن یعنی اصلا پولی نیست . شما هم اگه یه کم شهر گشته باشین و  اهل مسافرت از هر جایی که بپرسین از هر شهرستانی , میفهمین که همه مدرسه ها اینجوریه. والا

۰۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۸:۰۶ نویسنده مطلب
سلام بخدمت دوستان آقای عبدال از اسمت مشخصه چه جور آدمی هستی معنی اسمت میشه دیوانه اولا از نظر اسلام تهمت زدی حکمش با خدا دوما 850هزار در ماه برا آدم پولیه یک ماشین دارم و4تا بچه اگه آدمی پس ادمی خرج داره مریضی داره یا در ایران زندگی نمیکنی یا اینکه توهم از دارو دسته همین قماشی که فقط بلدن توی هوا حرف بزنن مرد حسابی درد ما از همین حرفایست که الان زدی حتما معلمی هستی یا یکی از بستگانت در مدرسه مذکور داره خدمت میکنه نمیخوام باز کنم که چه کسی اهل چه کاریه بهتره سکوت اختیار کنم تا مودبی مثل تو برداشت بد کنن خداروشکر نه دکتر سیاهی استفاده کردم تا میخوام طرفش برم ولی....... استغفرالله آدم دلش میخواد در فضای مجازی جیک وپیک همتونو بریزه روی آب 
در نهایت مدرسهای فنوج به چشم یک عابر بانک به جیب اولیا مینگرد
خدمت نویسنده درست است مبلغی از دانش آموان میگیرند ولی نه با زور یا
تعیین مبلغ من خودم دانش آموز پسر دارم در همین مدرسه هود پول هم داده ام ازش سوال کردم پسرم چقدر گفته اند گفت هرچقدر بیشتر بهتر ولی نگفته اند شما هم با ۵هزارتومان اگر به هریکی ازبچه هایت بدهید بیچاره نمی شوید
هیچ مدیر مدرسه ای بدون دستور اداره آموزش وپرورش جمع نکرده که تو جیب خودش بگذاره بنده نمی دانم با دکتر سیاه سرکارداری یانه اگر هست کمترش کن تا بهتر به بچه هایت برسی آیا شما به مدرسه سر زدهای آیا با مدیر مدرسه صحبت کرده اید مشکل خود بیان کرده اید یا نامه ای نوشته دست فرزندانت دادهاید که به مدیر مدر سه بدهند وجواب را بیاورند. چرا تهمت افترا میگویید بجای تشکر از زحمتهایشان بنده دستان تک تک این زحمتکشان  را می بوسم واز زحمتهایشان تشکر می کنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی