فـــنـــوج چه خبر؟

نقـــــد و تحلـــیــل مسایل گوناگون در شهرستان فنوج_فنــــــــــوج از زاویه ای دیگر

فـــنـــوج چه خبر؟

نقـــــد و تحلـــیــل مسایل گوناگون در شهرستان فنوج_فنــــــــــوج از زاویه ای دیگر

فـــنـــوج چه خبر؟
تنها راه رشد ترویج نقد و روحیه نقدپذیری است
باید بدون تعارفات زائد حرفمان را بزنیم تا ما نگوییم و ننویسیم چیزی عوض نمیشود
رمز رشد ما در فنوج مطالبه گری است
متاسفانه بیم از دست دادن موقعیت شغلی و برچسب زنی وهمچنین محافظه کاری بیش از حد در دوستان وجود داره و مانع بیان ازادنه اندیشه هایشان میشه و همین عامل یکی از بزرگترین ضعفهای فعالین مجازی سیاسی و حزبی شهرماست!!
******
قوام ریسی هستم تکنسین سامانه هوشمند سوخت
******
نویسنده نیستم خبرنگار هم نیستم .من هم مثل مردم فنوج شهروندی ساده وبی ادعا هستم اما بی تفاوت نیستم و براساس اصول 23-24و26 قانون اساسی میتوانم بنویسم
بایدحرفهایمان را بزنیم - لازم بشه داد هم میزنیم هرچند برای خیلی ها تلخ باشد ٬
بدنبال دیده شدن و کسب قدرت،موقعیت نیستیم
بسیار خوب میدانم با گفتن مشکلات و اشکالات از چشم نمی انداخت‌یم با تملق و چاپلوسی و سرپوش گذاشتن روی نقطه ضعف ها و ماله کشی زودتر به هدف می رسیدیم
نویسندگان
آخرین نظرات

در ماه نور و رحمت، در شب ختم کلام الله و هفته قوه قضاییه در مراسم با شکوهی که مرمان نیک اندیش فنوجی، علمای گرانقدر و مسولین عزیز اعم از فرماندار، و روئسای تمام ادارات گرد هم آمده بودند تا به پاس زحمات بی بدیل چهره محبوب و کوشای شهرستان در قامت (دادستان) آقای سامان صفری قدر دانی کنند

زیرا که مردم و مسولین قاطعیت دادستان فنوج را در اجرای عدالت ستودنی دیده، کسی که در حوزه پیشگیری از وقوع جرایم ، تلاش به منظور کاهش چشمگیر ورودی پرونده ها به دادسرا، و دیدارهای مردمی و ... از نقاط مثبت و عملکرد شایسته ایشان در شهرستان است.
و اعتقادمان براین است در مدت حضور خدمت وی در فنوج، مهمترین دغدغه دستگاه قضایی را ایجاد فضایی امن در بین مردم، و در سایه امنیت است که بسیاری از مسائل اقتصادی، سیاسی ،عمرانی و فرهنگی در فنوج رو به رشد و بالندگی است.
با عنایات خداوند بی همتا و به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و با تلاش دو قوه مجریه و قضاییه دوران تاریک شهرستان فنوج رو به زوال رفته و واژه نا متناسب محرومیت در حال بستن بار و بندیل خود از این شهرستان میباشد.

اینم لینک خبر در سایت:فارس

http://sistan-baluchestan.farsnews.com/news/13960401000979

برای خواندن بیوگرافی دادستان ساعی شهرستان فنوج تشریف بیارین ادامه مطلب

سامان صفری از فرزندان شهرستان ممسنی از روستای جنجان میباشد که یکی از جوانترین قضات کشور است

 

بیوگرافی سامان صفری:

 

سامان صفری فرزند غلامعلی متولد ۱۳۶۸متولد روستای جنجان

 

وی درسال ۸۶ با شرکت در کنکور موفق به قبولی دررشته پزشکی دانشگاه ازاد کازرون شد و در سال 87 با شرکت مجدد در کنکور سراسری موفق به قبولی در رشته دامپزشکی دانشگاه دولتی شیراز شد.

 

سامان صفری پس از یک ترم تحصیل در رشته دامپزشکی تغییر رشته به دانشگاه علوم قضایی تهران در بهمن ۸۷ داد که سه و نیم ساله دوره کارشناسی را به پایان رسانید.صفری سال ۹۱ با قبولی در رشته کارشناسی ارشد حقوق جزا و جرم شناسی موفق به دریافت مدرک کارشناسی ارشد شد.

 

سوابق شغلی:

 

١-دادرس دادگاه عمومی شهرستان دلگان

 

٢-سرپرست دادگاه عمومی بخش بزمان

نظرات (۳)

با سلام قوام جان مدتهاست وبلاگتو بروز نمیکنی در مورد ریس دادگاه فنوج خیلی تعریف میشنوم ولی هنوز گذرم به دادگاه نیفتاده امیدوارم همچنان با دل و جرات با پرونده ها برخورد کند و حامی ضعیفان باشد
۱۲ تیر ۹۶ ، ۰۵:۳۹ قوام ریسی
احسنت بر شما کاربر عزیز بحق که ایشان در مدت حضور خویش در فنوج منشا خدمات ارزنده ای بودند که قابل وصف نیست چهره کاریزماتیک با پرستیز خاص یک ابر مسول هستن در منطقه جنوب بلوچستان امیدوارم همچنان قاطع و بی پروا همه پرونده های ریز و درشت را حل کنند همگان شاهد بودیم که تا چه حد میزان جرم کاهش یافه و چه قلدران و چپاولگرانی را سرجای خود نشاندند درود بر ایشان
*خدمات ارزنده سیستم قضایی در شهرستان فنوج*
🇮🇷⚖🇮🇷
در فرهنگ و افسانه های ملل اسطوره ها کسانی هستند که فراتر از توان افراد معمولی به کارهایی دست می زنند که آنها را زبانزد خاص و عام می کند. بسیاری از این آدمهای خارق العاده البته مخلوق ذهن و آرزوهای مردم هستند و در عالم واقعیت وجود ندارند اما هستند افرادی که در زندگی واقعی و کاری شان کارهایی انجام می دهند که با همان افسانه ها و اسطوره ها برابری می کنند. یکی از این اسطوره ها «سامان صفری» دادستان سختکوش و پرتلاش فنوج است که در مدت کوتاه خدمت خود منشا خدمات ارزنده ای برای فنوج بوده.
صفری نشان داده که اگر فردی باانگیزه خدمت به مردم وارد میدان شود تا چه حد موفق خواهد بود. او نشان داده که پتانسیل و انرژی و میزان خدمتگزاری یک دادستان تا چه اندازه ظرفیت دارد و چه مقدار می توان از این جایگاه مهم برای خدمت به مردم و توسعه و پیشرفت فنوج بهره برد.
کار مداوم شبانه روزی، ملاقات های مردمی متعددکارهایی بود در این شهر کسی باور نمی کرد شدنی باشد، کارهایی که بعضاً فقط حرفش زده می­شد، ولی عملی نمی شد. اما «صفری» آمد و با شجاعت و جسارت تن به کار و تلاش داد و ثابت کرد که مرد کار و اهل عمل است.
«صفری» در این چند مدت فقط کار کرد و کار کرد و امروزه کارنامه ای درخشان و تحسین برانگیز از زحمات او در جلوی دیدگان اهالی شهرستان فنوج قرار دارد. او جسورانه کار می کند و فکر اندیشه های خلاق را با مدیریت دُرستش به جنبش در می آورد. کاهش میزان جرم، کاهش سردرگمی های اجتمایی از قبیل نزاع درگیری و طلاق، تلاش و موفقیت در نزدیک کردن تمام طوایف فنوج به همدیگر که سالها از کدورت رنج میبردند که صلح و نزدیکی طوایف از دست معتمدان و علما خارج بود که صفری در مدت یکسال با تدبیر و ذکاوت خود با رفتاری یکسان باهمه توانست منشا صلح و خیر شود.
خدماتی خارج از وظایف خود باعث شده او به تمام افرادی که برای توسعه و آبادانی شهرمان تلاش می کنند صمیمانه دست یاری می دهد و این صداقت و مدیریت و جرأت همزمان اوست که تحسین برانگیز شده است.

آری «صفری» برای خدمت رسانی به مردم، سر از پا نمی شناسد و تدبیر و تعقلش در مدیریت پرونده ها، ستودنی است و اکنون ما در برابر زحمات و تلاش های شبانه روزی این فردساعی سخت کوش دلمان می خواهد کاری کنیم و چیزی بگوییم اما می دانیم که در قلم و بیان ما نمی گنجد وصف این بزرگی. دلمان می خواهد تمام قد بایستیم و دست بر سینه ارادت خود را نشان دهیم اما این ناچیز است و حق مطلب را ادا نخواهد کرد. در برابر زحمات بی دریغ مردی که ز عصر خود فراتر بوده بدون شک «صفری» در قلب های مردم فنوج ماندگار شده است و هم چنان خواهد ماند.
تنها و تنها از مراجع بالای قضایی استان سپاسگذاریم که با باز کردن پای اینچنین مسولی شهرمان را امن و سوق در پیشرفت کشاندند
هدف از نگارش این مطلب فقط و فقط از باب این بود تا شهروندان عزیز فنوجی را در این ماه عزیز وادار کنیم به دعای خیر در حق او خانواده محترمشان
خدایا این مرد کوشا را صحت و سلامتی عطا و در فنوج ثابت قدم گردان
آمین🕌
*جمعی از شهروندان فنوج*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی