فـــنـــوج چه خبر؟

نقـــــد و تحلـــیــل مسایل گوناگون در شهرستان فنوج_فنــــــــــوج از زاویه ای دیگر

فـــنـــوج چه خبر؟

نقـــــد و تحلـــیــل مسایل گوناگون در شهرستان فنوج_فنــــــــــوج از زاویه ای دیگر

فـــنـــوج چه خبر؟
تنها راه رشد ترویج نقد و روحیه نقدپذیری است
باید بدون تعارفات زائد حرفمان را بزنیم تا ما نگوییم و ننویسیم چیزی عوض نمیشود
رمز رشد ما در فنوج مطالبه گری است
متاسفانه بیم از دست دادن موقعیت شغلی و برچسب زنی وهمچنین محافظه کاری بیش از حد در دوستان وجود داره و مانع بیان ازادنه اندیشه هایشان میشه و همین عامل یکی از بزرگترین ضعفهای فعالین مجازی سیاسی و حزبی شهرماست!!
******
قوام ریسی هستم تکنسین سامانه هوشمند سوخت
******
نویسنده نیستم خبرنگار هم نیستم .من هم مثل مردم فنوج شهروندی ساده وبی ادعا هستم اما بی تفاوت نیستم و براساس اصول 23-24و26 قانون اساسی میتوانم بنویسم
بایدحرفهایمان را بزنیم - لازم بشه داد هم میزنیم هرچند برای خیلی ها تلخ باشد ٬
بدنبال دیده شدن و کسب قدرت،موقعیت نیستیم
بسیار خوب میدانم با گفتن مشکلات و اشکالات از چشم نمی انداخت‌یم با تملق و چاپلوسی و سرپوش گذاشتن روی نقطه ضعف ها و ماله کشی زودتر به هدف می رسیدیم
نویسندگان
آخرین نظرات

جناب فرماندار سلام  وعرض ادب 

بیاد دارم در زمان کودکی در همین فنوج ماشینای سنگین جهت تخلیه بار و آجر آمده.

واز چند محله آنطرفتر بچه ها همدیگر را جهت تماشای ماشین خبر میکردن وبا حیرت  وشعف فراوان بهمراه تکریم و تعظیم  به تماشا مینشستیم.تاکم کم  ساعت و وقت حرکت ماشین فرا میرسید با حرکت ماشین اوضاع و ورق کاملا برمیگشت!همه بچه ها سنگ برمیداشتند و دنبال ماشین میدودند وسنگ پرتاب میکردند.تعجب می کردم که اگر به این  ماشین باید سنگ زد  چرا وقتی  ایستاده بود حتی  یک  ریگ کوچک هم به آن نمی زنند و اگر باید  برایش اعجاب قایل بود، اعجاب بیشتر در وقتی است که حرکت می کند.

ومن سالها با این معما کلنجار میرفتم تا پاسخی درست برایش بیابم تا بالاخره یافتم تشریف بیارین ادامه مطلب عرض میکنم

باری تا وقتی ایستاده ای؛ دنبال هدفی را نمیگیری عزیزی وهمه از مسولین گرفته تا طیف ها و گروهها  با خود میپندارد چیزی و البته چه بهتر که به تایید برخی   گهگاه سری هم تکان دهی. ولی همین که به راه افتادی و قدم برداشتی تا تغییر کنی و تغییر دهی بسازی و متحول کنی شهری ایده آل  سنگت می‌زنند، طردت می کنند و در بهترین حالت برچسبی میخوری ودر محافل مبدل میشی به ناکارآمد و دست نشانده!!

الغرض تذکری بود مودبانه که هرچند رنگ و لعاب شخصی به خود گرفت، 

فرماندار محترم:

دوران تصدی مسئولیت‌تان به عنوان فرماندار فنوج ، فرصت ارزشمندی است برای خدمت به مردم . هرچه بیشتر بتوانید به مردم کمک کنید نامِ نیک و یاد و خاطرۀ خدمات ارزشمند شما ، تا سالیان دراز در حافظۀ تاریخی مردم فهیم و قدرشناس فنوج باقی میماند آنچه مسلم است اینست در پس پرده  این طبیعت زیبا و ادارات گوش بفرمان چهره عکس آنچه در جلسه هفتگی شورای اداری به سمع میرسانند نهفته است.عدم اطلاع رسانی بموقع ونبود رسانه ای گویا در شهرستان عملا عده ای چهره شما را مخدوش شده و ناکارآمد توصیف میکنند و پیگیریها و جدیدت جنابعالی را نسبت به امورات شهرستان   بنام خویش وکارنامه خود ثبت وضبظ میکنند.

در فضای مجازی پس از هم کلامی با فرماندار ایشان را فردی  روشنفکر و آکادمیک  که جریان و افکاری خاص را دنبال می کند و تخصص و رشته تحصیلی خویش،  بهره میبرد. از طرفی دیگر تکنوکراتی زبردست است که با عمل گرایی خود و سابقه اجرایی قوی در استانداری وسبقه پدر در حل مسایل سیاسی اجتمایی وبهره ایشان از جایگاه آن بزرگوار فرماندار را همیشه شخصیتی عملگرا درکارهای اجرایی  و بدور از صورت سنت، به عرصه عمل مبدل کرده.

لاکن این بدان معنی نیست که شهرستان در همه زمینه ها راه کمال را پیموده و شخص فرماندار بعنوان عالی ترین مقام شهرستان مقصر اصلی یا در صورت محقق شدن اهداف تنها موفق شهرستان محسوب وقلمداد بشن ودر بحث توسعه نیافتگی شهرستان بخواییم استان و کمبود بودجه و منابع را نشانه بگیریم.از دانش آموزان گرفته تا معلم"نخبگان روسای ادارات و...همه مقصریم لذا هدف از تقریر این مبحث پیدا کردن مقصر نیست ولی امروز ترمز حرکت فنوج به واقع از ادارات آن کشیده شده آنهم بخاطر احساس خطری موهون بنام جابجایی مدیران پشت پرده انتخابات بهارستان.

ادامه این جفا وعقب ماندگی مقطعی موجب شده تا خواسته های مشروع شهروندان وجوانان به نوعی با وقفه ایجاد شود و فضای مناسب برای بهره برداری از منابع وامکانات مادی و انسانی بمنظور ارتقاع سطح رفاه و امنیت مردم برآورده نشود.

و امروز اگر در شهرستان برخی مدیران مدعی توسعه یافتگی هستن(البته نه سیاه نمایی عملکرد است نه اثبات کردنش کار مشکلیست)کجاست اهداف روشن نه برنامه ای در حد چندین ساله بلکه مدیریتی روشن وجامع از امکانات موجود.اگر از نگاه شهروندان نگاهی بیندازید(فرماندار)به ادارات وحق وتکریم ارباب رجوع ومنابع در دسترس کدام اداره عملکرد مطلوبی گرفته؟

به مختصر عملکرد چند اداره مستقل و از جهت مهمی در زندگی روزمره شهروندان اشاره میکنم به:

اداره آب وبرق:هر چند شاهد نظم اداری و مدیریت موفق فعلی آقای بلوچی هستیم و توسعه شبکه برق رسانی به نقاط مختلف شهری و تمام روستاهای شهرستان را رقم زده است. ولی هنوز شاهد نوسانات جدی برق هستیم وهستن محله هایی که هنوز در تابستان نوشیدن جرعه ای آب سرد برایشان به شدت آرزو شده  روشن نشدن کولر بماند ترانسهای بسیار قدیمی با ولتا پایین و...

و اما حوزه آب. برکسی پوشیده نیست تمام منطقه حتی کشور با کمبود جدی آب روبروست وشهرستان از سال گذشته زنگ خطر کم آبی را نواخته وهنوز شاهد اقدام عملی جهت حفر چاه جدید ویا احداث سدی نیستیم و داستان یکروز در میان آب آنهم به مدت 2ساعت برایمان مشق شده و عادت.

این در حالیست پارسال امام جمعه فنوج به نقل از کارشناسی اعلام کرد که فنوج با بحران کم آبی مواجه نیست و درصد بالایی از آب شرب شهرستان بواسطه فرسوده بودن شبکه لوله کشی فرت میشود.میطلبد جناب مهندس ساداتی از زحمتکشان و کارکشته های این حوزه با پیگیری و برنامه ای مدون جهت اصلاح شبکه و همچنین مدیریت صحیح منابع فعلی گامی در جهت رفاه شهروندان برداشته شود.از سویی در سراسر کشور سیمنارها و همایشاتی با عنوان بحران کم آبی برگزار میطلبد تا مدیریت آب و فاضلاب با گزارشی از عملکرد یا همایشی هم فاضلاب بهم ریخته شهرستان که هر روز در فضای مجازی شاهد انداختن توپ از بهداشت به میدان اداره آب باعث سردرگمی شهروندان شده باشیم تا به شهروندان پاسخی منطقی داده شود.

اداره راه:امروزه وجود راههای موصلاتی مناسب از مهمترین پیش نیازهای توسعه محسوب میشود

 وجود جاده های بسیار ناهموار و آسفالتهای فرسوده  منطقه مخصوصا جاده فنوج به مسکوتان و فنوج به کتیچ که روزانه شاهد جابجایی هزارن تن از شهروندان در این مسیرها هستیم  که اصلا نیازی به تحریر و تفصیل بنده نیست که قبلا در همین وبلاگ با نشر عکس نوشته هایی به تحریر در آمد.ولی طبق شنیدها از دوستانی در اداره کل راه جناب داودی آدم بسیار پیگیریست.از سویی با استقرار کامل اداره راه در فنوج هنوز شاهد هیچ اقدام عملی جهت مرمت جادهها نیستیم وجود دپوهای زیاد شهر اسپکه و مرمت جادهای آنها میطلبید با همکاری اداره راه اسپکه شاهد اصلاحاتی  و غرض و یا همکاری عملی در این امر باشیم ویا حداقل جهت ارایه گزارشی مردم را از سردرگمی در این حوزه و راههای بسیار ناهموار شهرستان که از دغدغه های جدی شهروندان است آگاه سازند

بهداشت ودرمان:از معدود اداره های مستقل در شهرستان بهداشت است.که ارتباط مستقیمی با جان مردم دارد به نظر خیلی از شهروندان ضعیف ترین عملکرد را در بین ادارات بواسطه بودجه عظیم این حوزه به خود اختصاص داده. علی ارقم انتقادهای شدید مردم وانتشار در فضای مجازی هنوز با مدیریت بسیار ضعیف و چالشهای جدی در حوزه بهداشت روبرو هستیم.

هنوز فضای بهداری همان فضای10سال قبل است بدون هیچ تعقییری حتی کاشت یک درخت وایجاد یک سایه طبیعی با پزشکانی بدون تخصص ودر حد اینکه نامه اعزامی بیمار را جهت پیمودن200کیلومتر بدن روزانه شاهد اعتراضات شدید مردم از بهداری حتی از معدود امکانات استفاده درست نمیشود از برخوردهای بد کارکنان گرفته تا عدم حضور بموقع پزشک بر بالین بیمار. استخدامهای رابطه ای و بدون ضابطه در این حوزه در حالی که جوانان زیادی سردرگم اندر یک کوچه هستن برای استخدامی/عدم حضور پرسنل در بهداری و مشغولیت به شغل دوم/برخورد یک بام دوهوای بهداشت با کسبه و وجود اجناس تاریخ گذشته بهداشت نانوایی/سلمانی و...بماند. وجود مرغداری وسط شهر که بوی تعفن آن تا شعاع500متر به مشام میرسد علی ارقم شکایات مستمر مردم و همسایگان به بهداشت ولی انگار قصه این مرغداری با دوستان قصه ایست بی منتها و انداختن توپ به میدان دامپزشکی حال سوالی دارم از مسولین بهداشت مدیریت و جمع آوری ماهی فروشان با کیست؟پس چرا شما هر روز با تهدید مانع کسب ماهی فروشان میشوید به همان دلیل پزشکی که ماهی فروش باید جمع شود مرغداری هم باید رخت برکند از وسط شهر

مدیریت و جمع آوری سایر مرغ فروشان در شهر و تهدیدشان چرا بشما مرتبط بود؟

حال چه شده بحث این مرغداری رسید شد حوزه دامپزشکی و شهرداری؟شهردار علنا در جلسه پرسش و پاسخ با مردم(جلسه ای که هیچگاه شما تمایل به برگزاری آن را ندارین تا مگر اینکه دستان مبارک در استخدامهای اخیر رابطه ای رو شود و شاهد اعتراض های شدید مردم در این حوزه شوید)اعلام کردن که هیچ ربطی به شهرداری ندارد.پس چرا ماهی فروشان را جمع کردین و تهدید؟چرا کوره ذغال آن شهروند بدبخت در محله کلک که وسیله امرار معاش بود را تخریب به بهانه مضر بودن برای زنان باردار حال آنکه در حوزه منابع طبیعی و محیط زیست بود آنجا بیماری میتراشین توضیح و تفصیل حال این مرغداری وسط شهر بیماری زا نیست؟  عاجزانه از فرماندار محترم تقاضا دارم از نزدیک شاهد این مرغداری و آبهای رها شده محله های کلایان/کلک/ سرتنب باشین که باز توپ به میدان اداره آب انداخته میشود پس ارتباط این آبها به انتشار بیماریهای واگیردار و مالاریا وانشار انواع انگل که سالانه بودجه های کلانی از کشور و دانشکده جهت مقابله با این بیماریها سرازیر میشود در حالی که با یک مدیریت سالم و تحصیلکرده و نظارت درست و مقتدر راحت پیشگیری میشود.

البته اکثر عزیزان در بدو  شروع خدمت گذاری خود را بشدت مشتاق انتقاد نشان میدهند ولی به مرور زمان انتقاد از نظر ایشان یعنی تعریف و تمجید و بغیر از آن اگر کوچکترین سوالی از آبدارچی این اداره کند همانا قصدش تخریب است وزیر سوال بردن خدمات شبانه روزی وطاقت فرسای صد البته بی چشم داشت!! دوستان است  و مدیریت فوری با اتهامات واهی دم در دادگستری

نیازی به درازا کشیدن کلام و تکرار مکررات و توضیح واضحات نیست به ورودی کوچک و جلسه پرسش و پاسخ و همچنین آماری کوچک از شهروندان فرماندار عزیز خیلی از ضعفها در این حوزه مشهود و معلوم میشود .

بی تردید در این برهه حساس از دولت تدبیر و امید هیچ اصلی بمانند همدلی و همزبانی مردم و فرماندار کارساز نیست دوراندیشی جناب هاشمزهی و تشخیص بموقع مصالح و منافع گامی ارزنده در این شهرستان و مایه مباهات ما فنوجیان شده گرچه در حوزه اطلاع رسانی و خبر رسانی در شهرستان ضعیف بوده ایم ولی این بدان معنا نیست که کاری و پیگیری در جهت رفاه مردم صورت نگرفته.در واقع یک فرماندار و مدیر خوب باید در امور شهری ریسک پذیر باشد و در برابر بی قانونی ها ایستادگی کند. در این میان آنچه مهم است از فرصتها جهت تزیین پرونده کاری بیفزاییم و به پستها تفاخر نکنیم وفریب آثار ظاهری و زرق و برق آن را نخوریم همه پستها موقتی است حتی اگر طولانی ترین دورانش را تجربه کنیم.

تقاضا دارم از فرماندار تا تمام ادارات را مجاب گردانید به برگزاری جلسه با مردم و اطلاع رسانی در حوزه کاری

 

عملکرد دیگر ادارات در پست بعدی به تفصیل ارایه میشود 

وجود ضعف در نوشتار را بگذارید به طولانی بودن ننوشتن حقیر و همچنین احتیاط در بکار بردن کلمات بهرحال همشهریمان هنوز هست که با در خطر دیدن منافع از مطالب سو استفاده و جهت تشویش ذهن و اذهان نقد شونده به سم پاشی مشغول است.

نظرات (۱۹)

خوب مگه اول برای سازماندهی کارش کارشناسی نبوده یا تصمیم با خودش بوده پس اینجا همه به این قضیه شک میکنن که فرم توزیع شده همکاران قبول زحمت کردن اینهمه اضطراب برای همکار بعدش میگن سازماندهی بر اساس فرم نیست ایا معلمی که پانزده سال سابقه دارد تمام عمرش فقط و فقط صرف اموزش و پرورش بوده است در دورترین جا داره خدمت میکند و کسی که اولین سال کاریش بدون اینکه تجربه ی کاری داشته باشد یا نهضتی بوده در بهترین جا دارد خدمت می کند فرق این دو در کجاست به این میگن عدالت از این همکاری که پانزده سال تجربه ی کاری دارد چه انتظاری دارید ایا این همکار انگیزی کاری دارد پس یکی از علل افت تحصیلی دانش اموزان همین هست که به همکار انگیزه ی کاری نمی دیم همکاری که زوج فرهنگی هستند در سازماندهی بهشون اصلا امتیاز نمی دیم به این میگن عدالت
دیدید همه چیز شد بر اساس پارتی بازی در ا داره ی اموزش و پرورش فنوج از سازماندهی معلمین در سال جدید میگم که از اردیبهشت ماه بین فرهنگیان سراسر شهرستان جهت امتیاز بندی فرم های توزیع شدبعد از مدتی توسط مجتمع ها جمع اوری شدن که به ان میگن کاغذ بازی و مسخره بازی همکار حاج اقا نگاه کرد اگه من بر اساس این فرم ها سازماندهی کنم خدا می داند برای دوستان و نزدیکان چه اتفاقی خواهد افتاد ....بعد بهانه کردن کمیته ی برنامه ریزی قبول نمی کند چطوری کمیته ی برنامه ریزی اول قبول کرد که سازماندهی براساس امتیاز بندی بشه الان قبول نمی کنه خدا خودش رحم کنه این وسط کسی که پارتی نداره چی بشه
۱۱ تیر ۹۴ ، ۱۵:۲۵ شهروندفنوج
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام من با اقای قوام موافقم چون وضعیت مرکز بهداشت فنوج افتضاحه تاجای که یه کاردان زیست شناسی به اسم **** ارباب رو اوردن ازمایشگاه مشغول به کاره اینم از بی تدبیری ریسش هستش تا جای که کل بهورزان و کارکنان این مرکز بهداشت ناراضی هستن هم از اضافه کار و امثال ان و کو گوش شنوا
۲۶ خرداد ۹۴ ، ۱۴:۰۵ بهداشت محیط
در جواب امیر قاضی زاده باید عرض کنم که تو شهر فنوج هر اتفاقی که میفته همه نگاها به بهداشت میره و این تفکر خیلی اشتباهی هستش چون همه کارها به بهداشت ختم نمیشه که یکی از این موارد مربوط میشه به همین معضل مرغ فروشی زنده در داخل شهر که مسئولیت این صنف به عهده دامپزشکی می باشد و مجوز محل کسب به عهده صنعت و معدن پس این صنف هیچ گونه ارتباطی به بهداشت نداره
پاسخ:
عجب فراری و شانه خالی کردنی!!!
جناب بهداشت محیط یا شما مسول اتشنشانی هستین یا خیلی بیسواد و عدم اشنایی با وظیفه جناب پس چرا بقیه مرغ فروشا توسط بهداشت قلع وقم شدن؟چرا ماهی فروشان ؟این مرغ داری ها در تماس مستقیم مردم هستن و ناقل بیماریهای بسیار خطرناک که شما و ریس محترمه حتی سواد خواندن این بیماریها رو ندارین جناب بهداشت محیط و ریسه محترمه پس شعارهای داخل گروههای واتساپی جهت برجسته کردن خود و عوامل چی؟
فقط بفرمایید برای گرفتن یک پروانه و مجوز اگر بهداشت دخیل نیست پس هیچی وگرنه حقوق ملییونی میگیرین برای همین روزا و مقابله با همین هرج و مرجا الان انفولانزای مرغی در شمال شیوع شده پس هیچ ارتباطی به بهداشت نداره؟بهتره بگیم اتشنشانی و هلال احمر بیان برای جمع آوری
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
آقایی قوام اگر قرار بر این باشه هر جوان تو جلسات شرکت کنن پس جوانانی از *** با استعداد تر توانمندتر وجود داره چرا دعوت نشن یا در جلسات محرمانه به قول خودشان بر *** محرم ولی بر ریاست های ادرات نامحرم
پاسخ:
همشهری محترم چرا اینهمه تعصب بیجا سرتون رو یکم بچرخونین متوجه میشین این جوان مسول یه شرکت حساس هستن امروز با تلاش و پیگیریهای ایشونه که خواهر و مادرای ما بدون دغدغه با خیالی آسوده به مرکز استان سفر میکنن اونهم بدون سوخت واین وضع جاده روزانه شاهد رفت و آمد اتوبوسای شیکی هستیم که اگر جدیت وپیگیری این جوان نبود باید .....
حتما از اون تیپ همشهریانی هستین که بدون تحقیق ونگاه به زاوایای مثبت سعی در مطرح کردن خویش وپایین آوردن دیگران از مرتبه ای که خداوند برایشان تعریف کرده هستین 
راستی در زیر هم با یک آی پی با دونام متفاوت نظر دادین باز یه کم سرتون رو تکون بدین متوجه میشین که امروزه با گسترش نرم افزارها و همچنین سرویس دهندهای به روز نمیشه از آب گل آلود ماهی گرفت
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
آقای ناشناس آخرش ما نفهمیدیم اس***** ****ی رو میگی یا س*** ***ی





عرض سلام قوام کاش یه کم از اموزش و پرورش بهم ریخته و سلیقه ای مینوشتین متاسفانه در آموزش و پرورش فنوج از سلیقه ی شخصی فرد و یا افرادی خاص برای سازماندهی معلمان استفاده می شود نه بر اساس امتیازات و تجربیات و تحصیلات معلم. این یعنی تضعیع حقوق معلم و دانش آموز. در اغلب آ.پ های دیگر از روش سازماندهی بر اساس امتیاز استفاده می شود به جز فنوج. ریاست فنوج یک الف بچه پرحاشیه رو بعنوان دست راست و مسول اموزش گمارده که اثار مخرب ان در چندسال پیش و امسال کاملا به وضوح قابل لمس است.
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام
طبق گفته ها و شنیده ها فرماندار شهرستان فنوج کار آمدی آنچنانی نداشته و از طایفه خاص داره طرفداری میکنه به طور واضح عل* ***** چه پست دارن در شهر که ما مردم فنوج خبر نداریم که در جلسات اداری برگزار میشه حضور دارند این به من بگید آقایی قوام خیلی کنجکاو هستم

پاسخ:
اینکه فرماندار به یک طرف متمایل و نزدیک است به گروه یا فامیل خاصی دلیل بر ناکارآمدیست؟همه مردم دنیا و درهمه جا حتی در سران نظام کشور عزیزمان عده ای افکار و تمایلشون به سمتی متمایلتر است واین دلیلی بر عدم انجام وظایف و خدمت نیست اتفاقا اگر اینطور نباشد مشکل ساز است و قابل نقد جدای از انجام وطیفه هر انسان مختار است به انتخاب
اینکه شخصی که سمتی نداردد ودر جلسات حضور دارد هم قبول ندارم جدای از شخص نامبرده که (ایشان را جوانی فعال و موفق و خدمات شایانشان بر عموم شهروندان پوشیده نیست)هرکس در هرشغل و سمتی اگر میتواند به این شهر کمک کند حضورش در جلسات لازم و از سویی حتی کارمندی که در بدنه این شهر خدمت میکند که حضورش در جلسات مخل باید جلوگیری شود تا آسیب بیشتری به شهر و شهروندان وارد نشود
۱۹ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۰۳ امیر قاضی زاده
با سلام تشکر ویژه اقا قوام ممنونیم دوباره برگشتی واقعا مشکلات شهرستان زیاد شده افرین دمت گرم واقعا این مرغداری سرخود شده واقعا ما نمیتونیم زندگی کنیم همسایه ماست بوی بسیار بدی میده چندبار رفتیم بهداشت ولی کاری نکردن این خانم اربابی کارمنداش حرفش را نمیخوانن چه برسه به ریگی مرغ فروش حتی یه مدت کل همسایه ها را بیماری خارش گرفته بود رفتیم به ریگی گفتیم از خدا بترس واقعا مرکر بهداشت به چه درد میخوره شهرداری مجوز داده بود در زمان موسی ارباب مرغ مجانی میبردن این شهرداری هم جرات ندارد
از فرماندار خواهش داریم به فکر ما باشد
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
یک شایعه در حد واقعیت صد در صدی از کاکنان اموزش و پرورش

ظاهرا در شهرستان فنوج بعضی از کارکنان اموزش و پرورش با داشتن پارتی حتی یک ساعت در محل کار حضور ندارند و به کار ازاد روی اوردند در صورتی که تراز مالی و حکم کارگزینی اموزش و پرورش دارند و حقوق ماهیانه با اضافه کاری دریافت می کنند و با یک تحقیق ساده می توان این را ثابت کرد ظاهرا با **** **** * ***** ***** ***** * ***** ** ** **** *** ***** نمونه بارز ان **** ***** ***** *** ***** هست بعلاوه چندین نفر دیگر که با جمع آوری مدارک اطلاع رسانی خواهد شد
پاسخ:
پس کی این مدارک شما آماده میشه؟
در ضمن گذشت آن زمان که با گذاشتن کامنتهای هدف دار هم سعی در عوض کردن مبحث مطلب و هم انگ زدن به افراد در فکر .......

سلام
واقعا مشکلات شهرستان فنوج خیلی زیاده به خصوص مستقر نشدن ادرات خدمت شما باید عرض کنم اگر فرماندار با این روش کار کنن فنوج به هیچ جا نمیرسه اساسی ترین مشکل فنوج بودجه بود که گرفتن ساختمان فرماندااری یک سال گذشت تازه پایه شو بلند کردن اگ قرار بر این باش این پیمانکار این طور کار کنه ما مردم فنوج باید یه چهار و پنج سال منتظر افتتاح اش باشیم
پاسخ:
دوست من بخاطر حجم عطیم سازه جای تقدیر دارد همین اندازه فرماندار هم بنظر من با برنامه و هدف جلو میره
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
در کشوری که ***** عصا از کور می دزدند

من از خوش باوری خویش عدالت ارزو کردم

زمانی که در کل ایران اختلاس در حد میلیاردی است چه انتظاری از کارمندان تازه به دوران رسیده فنوج می رسد قوام جان فقط پیگری با مدرک چون بدون مدرک حکمش توهین به کارمند است در ضمن من هم چندین مدرک در حد المپیک دارم خصوصی برات می فرستم
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
اقای قوام رییس حق داردتفره رود پول به حساب چندمدرسه ومجتمع رفته یکی ازج*** است سی میلیون بوده اگربرادرانه راست می گوییم این فقط یک مو ردبود بعدازواریزکردن ساختند وبرای خودشان برداشت کردند البته البته ممکن است رییس بیچاره خبرنداشته باشد این گوشه ای ازیک میلیارداست من پی گیرم وبه زودی ***** دستگیر خواهندشدانشاالله
به وحدانیت خدا قوام د.چ راست گفته من کاملا مدرک دارم برای یک مجتمع سی میلیون تومان و اریز وخودشان برداشت وحیف ومیل کردند اگرمدیرکل جرات دارد بسم الله دزدی درروزروشن
پاسخ:
اسم مدرسه و مدیر مجتمع رو خصوصی برام ارسال کن مدیر ا و پ در گروه فنوج چه خبر هستش من ازش سوال کردم تکدیب کرد اگه خلافی شده بسم اله بیان از شما پیگیری ازمن
بفرست در وبلاگ و تیک خصوصی رو بزن
۰۹ خرداد ۹۴ ، ۰۶:۱۴ شهروند محترم ابادی
محترم اباد ماند به مثل قضیه ی بمپور !!! خدا رو شکر می گیریم که دهستان شد به خیر و برکت کتیج و اگه نه همین دهستان نمی شدیم حالا ما محترم ابادیا ادعای بخش شدن را داریم با چه امکاناتی ؟چند ساله دهستان شده؟کتیج 28 سال دهستان بوده پس حق اش هست بخش بشه اما محترم اباد تازه 2سالی میشه دهستان شده پس مثل کتیجی ها 28 سال انتظار بکشیم شاید بخش بشه یا نشه یا به مثل قضیه ی بمپور بمانه زیرا دو تا بخش را در کنار هم که گفته ؟؟؟!!!!!
۰۹ خرداد ۹۴ ، ۰۶:۰۰ ا......م از فنوج
اگه اینطور ه مردم چرا هنوز ایستاده اند برای نادر محمدی زرنگ بودی معلوم بشه در این اداره ی جدید با ریاست جدید داره چه کارهای میشه جلویشان را بگیرید
قوام عزیز مطلبی هست چند روزه دست به دست می شود بین فرهنگیان پول یک میلیاردی توسط تعدادی از کارکنان اداره کش رفته اینان همان شوراهای دست پاک بودند الان پول اداره وحق یتیمان را چپاول می کنند در اداره کل پارتی دارند در روز روشن بوده بایه حساب کتاب درست در چک های برداشتی ازمجتمع ها ومدارس مستقل بخدا دزدها دستگیر میشوندکافیه تخلفات امور اداری کشور نه زاهدان باخبر شود وحساب رسی شود متشکرم بلوچ حق گو
پاسخ:
دوست من ادعای خلاف واقع را هرکس میتواند شما اسم مجتمع نام گیرنده رو با مدرک بفرستین چشم پیگیری خواهیم کرد وگرنه تهمت و افترا و از اب گل الود ماهی گرفتن را بچه مهد کودک میتواند جهت نشر پیام بعدی مدارک رو بفرستین به خصوصی من تیک بزنین تا پیگیری کنیم و الا از نشر کامنت بعدی با این مضمون معذوریم
قوام جان خوش امدی
سلام به به نکنه آموزش پرورش شکایتشون پس گرفتن که اومدی فک می کنید مردم فنوج قوام به همین سادگی رفت ن بابا این فک از سرتون خارج کنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی