فـــنـــوج چه خبر؟

نقـــــد و تحلـــیــل مسایل گوناگون در شهرستان فنوج_فنــــــــــوج از زاویه ای دیگر

فـــنـــوج چه خبر؟

نقـــــد و تحلـــیــل مسایل گوناگون در شهرستان فنوج_فنــــــــــوج از زاویه ای دیگر

فـــنـــوج چه خبر؟
تنها راه رشد ترویج نقد و روحیه نقدپذیری است
باید بدون تعارفات زائد حرفمان را بزنیم تا ما نگوییم و ننویسیم چیزی عوض نمیشود
رمز رشد ما در فنوج مطالبه گری است
متاسفانه بیم از دست دادن موقعیت شغلی و برچسب زنی وهمچنین محافظه کاری بیش از حد در دوستان وجود داره و مانع بیان ازادنه اندیشه هایشان میشه و همین عامل یکی از بزرگترین ضعفهای فعالین مجازی سیاسی و حزبی شهرماست!!
******
قوام ریسی هستم تکنسین سامانه هوشمند سوخت
******
نویسنده نیستم خبرنگار هم نیستم .من هم مثل مردم فنوج شهروندی ساده وبی ادعا هستم اما بی تفاوت نیستم و براساس اصول 23-24و26 قانون اساسی میتوانم بنویسم
بایدحرفهایمان را بزنیم - لازم بشه داد هم میزنیم هرچند برای خیلی ها تلخ باشد ٬
بدنبال دیده شدن و کسب قدرت،موقعیت نیستیم
بسیار خوب میدانم با گفتن مشکلات و اشکالات از چشم نمی انداخت‌یم با تملق و چاپلوسی و سرپوش گذاشتن روی نقطه ضعف ها و ماله کشی زودتر به هدف می رسیدیم
نویسندگان
آخرین نظرات

شورای چهارم بعد از معارفه خود با کنار گذاشتن شهردار قبلی وجانشین کردن آقای آهنین به عنوان سرپرستی بعلاوه تلاش برخی برای کنار گذاشتن آقای محمدی از شورا که ظاهرا تلاش بود فانی اخباری عجیب در شهر پیچید ومیپیچد که..

آقای اربابی شهردار قبلی که 11سال سکاندار شهرداری رابدست داشت به 5سال انفصال از خدمات دولتی محکوم شده.

قاضی یکی از شعبات اجرای احکام دیوان عدالت اداری کشور، حکم انفصال 5ساله وی را تایید کرده

لازم به ذکره که بنده 2هفته ای مسافرت بودم واز احوال شهر بی خبر چند روز پیش در مجالس شهر خبر فوق رو شنیدم ولی نخواستم چیزی به قلم بیارم تا باز به طرفداری از جناح خاصی محکوم بشم ولی انگار خبر فوق از شهر گذشته بود ما نیز ذکر کردیم 

در همین راستا فالگوش خبر داد که این پرونده هنوز در جریان است وپرونده2نفر از اعضای شورای قبلی نیز در دست بررسیست چه شده که آقای اربابی انفصال خورده وپرونده 2نفر دیگر مرتبت با این جریان فعلا خبری نداریم ولی ظاهرا مربوط به شهرداری ومصوباتشان برمیگرده

در همین راستا که مصوبات ودفاتر شورای قبلی یک هفته تحویل شورای جدید داده نشده ودر خانه یکی از اعضای قبلی نگهداری میشده.در زیر هم لینک سایت قوانین تخلفات اداری و چگونگی رسیدگی از اون رو براتون گذاشتم کلیک کنید

 

نظرات (۱۲)

۱۵ آبان ۹۲ ، ۱۶:۵۱ جواب مبارکی
سوختی عزیز معلومه
ببین دارن مسخره ات میکنن قوام جون وب خوبی داری
پاسخ:
هرجور راحتن با من رفتار کنن من ناراحت نمیشم به کار خودم ادامه میدم
شهردار معر فی شده طالب ترابی فر حالا این طالب از کار هم سر در نمیبره ما گفتیم قوام به عنوان شهردار معرفی کنید ههههههههههههههههههههههههههه
پاسخ:
نیازی به این همه هه هه نبود همینکه اسم حقیر رو به عنوان شهردار نوشتی خنده دار بود
آقای رئیسی کامنت  زمین خوار حرفه ای را گفتم که شما طوری آن را روی سایت گذاشتی که هیچکه نتونه آن را بخونه دوم اینکه هر کارمندی که انفصال بخوره از ارگان مربوطه خودش اول به او تفهیم اتهام می کنند بعد هم از او وقت دفاع کردن می دهند و پس از دفاعیاتش مجدداٌ وقت اعتراض می دهند پس از اتمام مهلت اعتراض حکم بصورت محرمانه به خود شخص اعلام میشه نه از طریق رسانه ها به او اعلام می کنند و مطلب بعد  که آقای اربابی دو سال به پایان خدمتش مانده که بازنشسته بشه چطور به او 5 سال انفصال می دهند اگه خواستی قوانین خدمات کشوری را بدونی بگو برات ایمیل کنم این آخرین کامنت من بود چون شما حقیقتو نشان نمی دی و سلیقه ای عمل می کنی . 
پاسخ:
اینم حقیقت شما دوست من من هیچ کامنتیو پاک نمیکنم وبه مخاطبم احترام میزارم قوانین رو نیازی نیست مطالعه کنم چون خیلی کارا هستن نیازی به مطالعه ندارن من میگم خدایی یکی از نزدیکان خود آقای اربابی این انفصال رو تایید شده خواند حالا جای دوری نرفته خداکنه دروغ باشه واربابی بازهم بعنوان مدیر در شهرمان خدمت کنند بخدا قسم از ته دل میگم چون براین باورم که اربابی را بعنوان شهردار شورا تظعیف کرد
یعنی پیام من اینقدر غلط املایی داشتم که شما ثبت کردی برو آقای قوم رئیسی خودتو سیاه کن تا که سیاه بازی  تو که جناحی عمل نمی کنی ؟ پس چرا پیامهای مردم را تحریف می کنی تو که گفتی شهردار 5 سال انفصال خورده وقتی دبیرستان شهید رجایی رفتم و آقای اربابی را دیدم جا خوردم و بهش هم گفتم که تو وبلاگ فلانی شما را به 5 سال انفصال محکوم کردند این جا چکار می کنی 0
پاسخ:
من هیچ پیامیو تحریف نکردم آقای اربابی هم 5سال انفصال خورده من از طرف یکی از دوستان نزدیکشون میگم هنوز حکم انفصالش به آموزش وپرورش نرسیده منم مثل شما بودم وقتی صحت خبر رو جویا شدم گفتن که انفصال قطعیست در ضمن چرا سیاه نمایی بشه وقتی همه ما همشهری وفامیل هستیم قطعا یه روز به درد هم میخوریم وقتی خبری منتشر میشه مبنی بر جناحی بودن و مخالفت با قشری نیست
خبر مین خیاران حرفه أی که هکتاری زمنی تصرف می کند که شورای سوم مانع آن شدید ویا سه بار زمنی برای نآن وأیدی گرفتند و فروختند
چرا نظر مرا نگذاشتی مگه تو نگفتی طرفدار هیچ طیف و گروهی نیستم 0 ظاهرا حقیقت تلخه ؟
پاسخ:
کدوم نظر خدایی خبر ندارم
۱۹ مهر ۹۲ ، ۱۷:۳۳ جواب رضا خان
بزار دهنم بسته اگه باز بشه هم میام جلو روتون بخدا قسم از هیچکی نمیترسم بشین سر جات به کسی هم تهمت نزن
به نظر من مشکل اساسی شهر فنوج فقط شهردارش نیست بلکه همه جاش پر از مشکله و این شوراهای جدید فقط به فکر شهردار هستن ما که منتظریم ببینیم این شوراهای جدید چه گلی رو مردم می زارن و فعلا که فقط بلدن از شورای قبلی انتقاد گرفتن . به جای این همه انتقاد به این و اون فکراشون رو متمرکز کنن به پیشرفت فنوج که با این جنگ طایفه ای هیچ پیشرفتی تو فنوج حاصل نمیشه 
۰۷ مهر ۹۲ ، ۰۷:۰۷ ما می توانیم

با سپاس آقای رئیسی بهتره شواراهای جدیدو آگاه کنی اینا همه چ رو ب امان خدا رها کردن فقطو فقط چسبیدن دورو بر شهرداری ن سراغی از جوان می گیرن ن  ازخیلی مسایل دیگر مگر ما در طی این مدت فقط مشکلمون شهرداری بوده چرا سراغی از وضعیت آموزشی فنوج نمی گیرن چرا ب دیگر ارگان ها سر نمی زنن ما یه کتابخونه داریم چ قد تلاش می کنیم تا جوانان شهرمون رو بهش سوق بدیم چ قد در بازاز بر گران فروشی تربار فروشان نظارت می کنند، چ اقدامی تا ب حال برای فروشند ه های مواد مخدر انجام  داده اندآفا فنوج شده دو جناهی ک اینا از یه طرف درست می کنند از طرف دیگه اونا خراب می کنن و تقابلا همین طور.

 

پاسخ:
چند شب پیش در مورد همین مسایل در عروسی جلوی جمع باهاش صحبت کردیم تقریبا 70نفری بودیم امین گفت اینقدر شهرداری ول شده هیشکی مسول کار خودش نیست بعضی روزا حتی 1نفر در شهرداری یافت نمیشه کارای شهرداری همشون عقب مونده حساب شهرداری فقط 900تومان توش هست با کلی قراردادهای بی سروته تا انتخاب شهردار قدر باید دسته جمعی کار کنیم در شهرداری 
ایشالله همه اینایی که زمین خواری کردن به سزای عملشون برسن مخاطبم خاصه(شوراهای دوره قبلی)
کجاست هنوز اولشه شوراهای قبلی هم خودشون رو آماده کنن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی