فـــنـــوج چه خبر؟

نقـــــد و تحلـــیــل مسایل گوناگون در شهرستان فنوج_فنــــــــــوج از زاویه ای دیگر

فـــنـــوج چه خبر؟

نقـــــد و تحلـــیــل مسایل گوناگون در شهرستان فنوج_فنــــــــــوج از زاویه ای دیگر

فـــنـــوج چه خبر؟
تنها راه رشد ترویج نقد و روحیه نقدپذیری است
باید بدون تعارفات زائد حرفمان را بزنیم تا ما نگوییم و ننویسیم چیزی عوض نمیشود
رمز رشد ما در فنوج مطالبه گری است
متاسفانه بیم از دست دادن موقعیت شغلی و برچسب زنی وهمچنین محافظه کاری بیش از حد در دوستان وجود داره و مانع بیان ازادنه اندیشه هایشان میشه و همین عامل یکی از بزرگترین ضعفهای فعالین مجازی سیاسی و حزبی شهرماست!!
******
قوام ریسی هستم تکنسین سامانه هوشمند سوخت
******
نویسنده نیستم خبرنگار هم نیستم .من هم مثل مردم فنوج شهروندی ساده وبی ادعا هستم اما بی تفاوت نیستم و براساس اصول 23-24و26 قانون اساسی میتوانم بنویسم
بایدحرفهایمان را بزنیم - لازم بشه داد هم میزنیم هرچند برای خیلی ها تلخ باشد ٬
بدنبال دیده شدن و کسب قدرت،موقعیت نیستیم
بسیار خوب میدانم با گفتن مشکلات و اشکالات از چشم نمی انداخت‌یم با تملق و چاپلوسی و سرپوش گذاشتن روی نقطه ضعف ها و ماله کشی زودتر به هدف می رسیدیم
نویسندگان
آخرین نظرات

اعضای شورای اسلامی شهر فنوج  مدت مدیدی است که در خصوص انتخاب پنجمین شهردار فنوج به رایزنی و تحقیق پرداخته است و در این زمینه گزینه های زیادی را اعم از بومی و غیر بومی (که  در پست قبلی اسامی ذکرشد) مورد بررسی قرار داده  از میان گزینه های مطرح شده طالب ترابی فر لیسانس جغرافیای شهری بعنوان گزینه نهاییجهت اخذ تائیدیه به استانداری  معرفی شده 

حال سوال اینجاست که.......

 

 

نظر شما در مورد تصمیم شورا مبنی بر انتخاب این جوان همشهری چیست؟

آیا توان اداره شهرداری با بدهی199میلیون حقوق کارمند با تامین اجتماعی که به قول یکی از اعضای شورا ارثیه بجامانده از شهردار وشورای سابق برای ماست را دارد؟

آیا   شهرستان فنوج با وجود شهرستان شدن نیازمند یک شهردار باسابقه است؟یا یک جوان تازه نفس؟

نظر شما چیست؟آیا شما با شهردار شدن این جوان همشهری موافقید؟اگر موافق نیستید چرا؟

گزینه شما مخاطب عزیز چه کسیست؟

 

 

نظرات (۷۱)

ای بابا ما از اول نظرات تا آخر نظرات را نگاه کردم طایفه طایفه طایفه می کنی اصلا شما بگوید چاکری،درزاده،غلامی،نوکر و .......مگر انسان نیستند بیچاره ها الان اون دوره زمانه نیست که بگوید حاکم از همه طوایفه ها بالاتره ن بابا این طوری فکر نکنید الان همین نوکر برای خودش خانی است پس انقدر به فامیل خودتون ن نازید و مغرور ناش برو از همونایی که مغرور بودند بپرس الان چه خالی دارند


باتشکر:علی👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆
سلام.من امیرمیری درسالهای78تا82بعلت شغل پدرم درفنوج زندگی کردم.درحال حاضرهم مشهدخوذمان هستیم.شش ماه پیش بدلایلی به فنوج عزیزمسافرت کردم که ای کاش نمیکردم..اکثر همکلاسی های خودمو بلانسبت معتادوبیکاردیدم. از لحاظ شهری هم که حداقل سی سال ازشهرهای استان خراسان رضوی عقب تر بوذ. من به عنوان یک فارس یابه قول شما گجر واقعاتاسف میخورم برای مردمانی غیور وبا معرفت که حتی ازابتدایی ترین امکانات شهری وفرصت های شغلی محروم باشند/ ازتمام بچه های باحال همدوره ام میخواهم بون توجه به حاشیه های موجود قدمی هرچندکوچک درراستای فنوج عزیزبردارند.بخدادست تک تک شما غیورمردان را می بوسم ولحظه لحظه خاطرات آن زمان راتجربه ی زندگی درشهربزرگ خودم میکنم! بای

مرس  ترابی فر سرو سامان شهر وچیدن دکه ها کنار هم انشاا... موفق باشی

آقا قوام با عرض سلام. اگر قصد نظر سنجی دارید باید امکان لایک کردن مطالب توسط مخاطبین باشد.مشابه آنچه که در فیسبوک هست.

سلام عزیزان شهروندم

مدتیه وقت اومدن به سایت وخوندن کامنتهاتون رو نداشتم وتاامشب هرچی بگین حق دارین اما قابل توجه بعضیها حق اهانت به کسی رو ندارین نه اینکه من جلوتون رو بگیرم نه نه جون من همچین عرضه ای ندارم فقط چیزی نگین که فردا روز شرمنده وجدانتون باشین 

طالب هیچ گناهی الا اینکه جوون واماده خدمت وما نادیده میگیریم این موضوع رو

چرا نمیخواین به این موضوع جدی فک کنین که ادم باعرضه وباجسارتیه چون باتوجه به این وضعیت اسفناک شهرداری همچین مسولیتی رو قبول نمیکرد پس برین دعا به جونش بکنین که خدا هم قوتش روزیادکنه هم ارادشو مضاعف تا کور شود هر انکه نتواند دید

ودراخر لطفا به مسولین قبلی هم اهانت نکنین چیزی که مطمئننیستین ومدرکی برای اثباتش ندارین اسمش تهمته بخدا خیلی این اقای موسی اربابی وشوراهای قبلی صبرشون زیاده که این همه اهانت رو تحمل میکنن 

جنابان ما دست بوس همه هستیم

با سلام خدمت همشهریای گلم کامنتای دوستان رو خوندم کاری ندارم چه شخصی رو میخوان شهردار بزارن ولی ما قشر جوان فنوج کار میخوایم و هر کسی در هر پستی باشه باید کار کنه و مطمعن باشید نمیگذاریم دیگر کسی ویلا ..لانچ .. غرفه.. باغ ..  با پول من فنوجی برای خودش فراهم کنه

سلام قوام عزیزبه نظرم اگه نظرات توهین امیزرومنتشرنکنی خیلی بهترباشه که باعث رنجش خاطرکسی نشه بالاخره خیلی ازاین افراد که ازشون اسم برده میشه طرفداران وفامیل دارن توشهرواین به نظرمن جوروبهم میریزه وازهمشهری های عزیزم هم درخواست میکنم  که اگه انتقادیابیشنهادی دارن درکمال ادب واحترام اونرومطرح بکنن ...مرسی..


 ندانی وندانی وندانی ونخواهی بدانی که ندانی  
متاسفیم برای این جماعت که اینجوری همدیگر راتخریب میکنن 
سلام به نظر ما چند نفری که این نظر رو میدیم آقای طرابی فر حخوبه چون این شوراهای فعلی کسی رو میخوان اگه تو سرش هم بزنن نگه آخ و هر چی بگن بدون چون و چرا و حواب وسوال و سر پایین بگه بلللللللللللللللههههههههههههههههههههههه

عاقلان را اشاره ای کافیست . آهای شما های که میگین دزد دزد بیا ثابت کنین واسمون .توهمت زدن بدترین گناه هست .لعنت بر شیطان. لطف کنین دیگه توهین الکی نکنین که خدارو خوش نمیاد.چرا شما فنوجی ها انقدر انقدر. آخه جرا با خراب کردن یکی دیگه دارین خودتون رو بالا میکشین بخدا توی دلم خیلی حرف ها دارم اما حیف نمیشه گفت هرکی شهردار هم بشه خدا قوتش بده خدمت کنه لطف کنین توهین نکنین
آقای موسوک ازبس دزدی کردی شرمنده نیستی . اگه من به جای تو بودم یه قبر میکندم خودم دفن میکردم . خجالت خوب چیزیه .
آقای ب ت چ غلط املایی زیادداری املاتودرست کن توهنوزیادنداری متأسفم روچه جوری می نویسن من نمیدونم چراهرکی نظرمیده ازبس غلط املایی زیاددارن به زورنظرارومی خونیم خواهشأ افرادی که املاشون ضعیفه نظرندن یابدن به یه باسوادبراشون بنویسه پس این نهضتیاچی بهتون یاددادن
۰۵ آذر ۹۲ ، ۱۰:۰۹ اربابی موسی
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
ببین بچه طالب یه توو سری خوره تا *** به اهدافش برسه برا چی نظرات رو پاک میکنی ببین سایتتو حک میکنم  ***** سایت گذاشتی مطالب رو پاک میکنی برعکس اگه علیه مخالفات بنویسن میذاری مگه تو دوس پسر *** ***** هستی
پاسخ:
همشری عزیز من نظریو پاک نمیکنم این برای صدومین باره که میگم اسم اشخاصی که در شهر منصبی ندارن از هر طایفه ای وقومی هم که باشه برام فرق نمیکنه نیارین دوما شما در نظر قبلی وحتی در همین نظر به خود بنده فحش دادین این در شان یه آدم باسواد نیست بجای توهین نظر بدین در مورد مطالب دیگه تا راه حل بدین در جهت پیشرفت شهر پس دفعه دیگه بدون توهین بیا نظرت بالای چشم من
سلام تو فقط دنبال تفرقه بین طایف این وبلاگ رو زدی چون خود هنوز سطح شعورت خیلی پایین است عزیز نباید در  وبلاگ یا نظر به کسی توهین شود اما متسفانه در این نظر ها خیلی توهین شده به خیلی ها متسفم برات آقای مدیر وبلاگ
خیلی متسفم برای مدیر

درود

آقای مدیر وبلاگ، اگرچه صفت مدیر شایسته شما نیست(اما میتونیم بگیم مدیر بد) .

متعجم از رفتار دوگانه شما، آقای ریسی خودتون رو فرد عامی و بیسواد معرفی میکنین و بعد به نظراتی که داده میشه ایراد املایی میگیرین(در حالیکه در صفحات خود شما غلط های املایی و معنایی موج می زند).

و بعد ...دوست عزیز امروزه هر شخصی اراده کنه میتونه صفحه ای در صفحات وب داشته باشه ولی حقوق انسانی ایجاب می کنه که از صفحه ای که متعلق به ماست سوء استفاده نکنیم،آقای ریسی شرط داشتن یک وبلاگ خوب؛ گذاشتن بدون فیلتر نظرات و یا پست مطالبی صرف داشتن آمار بازدید کننده و نظرات بالا نیست. البته اینو از بی دانشی شما دانسته و کمبود وقت برای پرداختن به مطالعه.

دوست عزیز از پست مطالبی که سبب میشه ناخواسته مردم شهر علیه هم جبهه بگیرن جداً بپرهیز، لطفاً.

هر شخصی ممکنه تمایل به انجام کاری داشته باشه ولی استعداد اونو نداشته باشه، عقیده داریم که شما هم علاقه و هم استعداد این کار رو دارین اما باید اندکی مطالعه داشته باشین و روی مطالبی که به اشتراک میذارین بیشتر فکر کنید و حتی مطالب رو چندین بار بخونین، برخی نظراتی که میذارین به افراد توهین میشه و تاسف از اینکه شما متوجه این موضوع نیستین.

 

با آرزوی بهترینها برای فنوج

موفق باشین.

 

پاسخ:
سپاس همشهری جون از راهنماییات ولی دوست من جو شهرما اونقدر متشنجه که من هر مطلبی بنویسم باور کن همه به هم حمله ور میشن  ودیواری کوتاهتر از حقیر پیدا نمیکنن برای توهین ونسبت دادن به فلان جناه در ضمن من نه نظریو پاک میکنم نه فیلتری دیدم در مطالبم خب قسمت ارسال خبر هستش شما بگین در مورد چی بنویسیم شما دوستان واساتید کمک کنید تا وبلاگ در جهت رشد شهر پیش بره

همشهریان محترم باور کنید شورا فعلی با وجود جوانی  دارای شور و شعور سیاسی و اجتماعی  بالای هستند و توانمتدتر از دوره قبل پیش خواهند رفت محمد امین محمدی قاسم ارباب شه بخش نصرتی مهراب لشکر ی و احمد محمدی پور  ما همگی را دوست داریم و باید به انها احتر ام بگذاریم و اعتماد کنیم چون همگی شایستگی دارند وانشاالله همگی دست به دست هم داده تا از مشکلات شهر کا سته و برای ابادانی شهر تلاش کنند

اقای یویسف نصرتی تو نمی توانی ما میتوانیم ثابت شده واقعا متاسفم به حال شما همه نصرتها ظرفیت دارند فقط شما نه
مهمترین دلیل ممنوعیت ازدواج مجدد پس از طلاق آیه ۲۳۰ سوره بفره است .
پس اگر باز زن را طلاق داد دیگر بر او حلال نیست مگر آنکه به نکاه مردی دیگردر آید وهر آن مرد زن را طلاق دهد،
 اگر می دانند که حدود خدا راعایت می کنند
رجوعشان را گناهی نیست اینها حدود خدا است که برای مردمی دانا بیان می کند. شان نزول این آیه آنست که زنی حضرت محمد(ص) می پرسد. من همسر  رفاعه  بودم  او سه بار مرا طلاق داد پس از او با مردی به نام عبدرحمن بن زبیر ازدواج کردم  اتفاقا اوهم مرا طلاق داد بی آنکه در این مدت آمیزش جنسی بین من و او انجام گیرد ، آیا می توانم به شوهر اولم
 بازگردم؟
پیامبر پاسخ می دهد ، نه، تنها درصورتی می توانی که باهمسر دوم آمیزش جنسی کرده باشی،وسپس آیه ۲۳۰ بر او نازل می شود.



۲۹ آبان ۹۲ ، ۱۰:۰۱ روشن فکری دیگر....
با چن نوکرو درزاده و چاوش
متاسفم فنوج دیگه مرد رفته ازدست بفکرش نباشید
۲۹ آبان ۹۲ ، ۱۰:۰۰ روشن فکری دیگر....
وای وای فنوج من فنوج من
رفتی دگر از دست من وای وای فنوج من
با طالب و امینوک و.... وای وای وای فنوج من فنوج من رفتی دگر از دست وای وای
انشالله طالب ماشینشو عوض میکنه امینوک هم 206 که دار به ماکسیما برسه وبقیه هم به سازوساخت بپردازن انشالله
آخه مشول ی کارگر ساده شهرداری چه گناهی کرده که حقوقش بره تو شکمه طالب یا اعضای جدید بغیر آقای گل و گلاب دکتر
بخدا خیلی سخته تصورش برامن که خیلی ولی برای بی وژدانا نمیدونم.....
۲۹ آبان ۹۲ ، ۰۹:۵۲ روشن فکری دیگر....
در جواب آقای اربابی عزیز گل و گلاب و بربکس ارازال اوباش
ارازل عزیز توکه فنوجی هستی دیگه چرا؟
این حرفارو نزن بت میخندن ها حواست باشه
حالا واویلا اینجاست که فرهنگی هم باشی دیگه وای وای
آخه باسوات تو که اعداء میکنی فنوج هیچ تغییری از زمان آقای رییسی تاالان نکرده غلط میکنی همچین اعداءای میکنی
تو تا حالا توجه کردی فنوج چقد تغییر کرده چندین خیابان آسفالات شده چندین چیز جدید وارد فنوج شده چقد رو فرهنگ سازی کار شده و غیره
میدونی شما فنوجی ها دردتون چیه خب نمیدونی الان بت میگم
چون که از بس بیسواد هستید بی جنبه اید خودتو یکیش
مشکل فنوج خود مردم فنوج هستن تا حالا اسم وازارت کشور بگوشت خورده ولش کن نمیخوام بگم خودت چشاتو باز کن فنوجو ببین که چقد آباد شده انشالله شورا و شهردار جدید کارشمارو راه میندازه
قابل توجه آقای رئیسی امروز 28/8/92 درگیری فیزیکی بین یکی از کارکنان شهرداری با سرپرست شهرداری  روی داد که نتیجه کج سلیقه ای شورای فعلی می باشد که کمر همت را برای تخریب شهردار و شورای قبلی بسته اند و از تریبون عمومی شهر آنها را به اختلاس و زمین خواری متهم می کنند یه پیشنهاد به آقای قاسم اربابی که با طناب پوسیده دیگران به چاه نرود  که بد جوری به زمین می خورد 0

سلام با عرض پوزش از همشریان عزیز  ما وقتی به هم احترام نمیزاریم و فامیل هم دیگر را مورد تمسخر قرار میدیم اونا که فامیل غیر ..... است از خاک نیستند با فامیل آدم که درجه اون بالا نمیره اصل شخصیت و برخورد آدم اونایی که به فامیلشون مینازن چه کاری کردن واسه شهر یکی از اون کاراشون نام ببرید تا ما بدونیم این شهر از زمان ملک رئیسی همین بوده و هست هیجچکی کاری نکرده فقط به فکر ساختمان بستن بودن دوستان عزیز

بیا بادستای هم پل ببندیم تاکه رد شه قاصدک از رودخانه هامون...
آره مبارکی والیاس وبقیه موافقین مخالفین شهردار پیشنهادی وتمامی  شهروندان عزیز فنوجی ، بیاین یکدل و یکصدا باشیم حرمتارو حفظ کنیم نشکنیم دلایی رو که واسه این شهر می تپه ،به جای تخریب  دوست داشته باشیم همدیگرو،بیاییدبامهربونی پذیرای موقعییت هایی باشیم که واسه همشهریهامون پیش میاد.....
لطفا لطفا ولطفا باحرفایی که میزنیم مواظب باشیم نه دلی شکسته بشه نه حرمتی ،،،دوستتون دارم هم شمارو هم طالب ترابی فر رو.
ازاینکه عزیزان فنوجی از تحریب کردن شهردار پیشنهادی لذت می برند متاسفم. این جوان اگر تجربه ای ندارد شهروند فنوج است باید بهش اعتماد کر د وبهش فرصت داد نه بر علیه او شد انشا الله اگر انتخاب شدند بتواند با یک ساماندهی خوب از مشکلات شهر کاست وتلاش برای ابادانی شهر فنوج .

سلام آقای الیاس م

شما که ازهرشری به خدا پناه میبرین چطور شده که آیه یاس وناامیدی میخونین؟ چرا میگین نمیتونه؟ به ولاه از ماها بعیده که قصاص قبل از جنایت بکنیم ! چرا هنوز طالب در موقعیتش نیست دارین براش حکم بیعرضگی صادر میکنین؟ شما که از کلمه من به خدا پناه بردین این بار بیا به خدا توکل کن وبه جان طالب دعا که اگه در این سمت قرار گرفت خدا کمکش کنه که یکی از بهترین خدمتگذارای این شهر بشه

سلام برهمشهری گرامم مبارکی

بااینکه طایفه زیاد تواین مسئله جایگاهی نداره ولی صرفا جهت اطلاع عرض میکنم که محمدی نیستم.

گفتی خصوصیت ؟ من چندتا از خصوصییات ترابی فر رو هم به توهم به شهروندانم میگم : 1 لیسانس جغرافیای شهری (یعنی سواد این پست رو داره 2 دبیرآموزش وپرورش باسابقه ی دست کم 11سال شایدم بیشتر 3 امین وامانت دار : میدونی ازکجا میگم ؟ ازاونجاکه اینهمه سال فرزندان عزیزتراز جانمون رو به دستش سپردیم تا گوشه ای ازتربیت وشعور وسوادش رو در اختیار فرزندانمون بذاره واین وسط کسی خیانت ندیده...

وبقیه خصوصیاتتش رو زمانی میتونید مورد نقد قرار بدید که توموقعیتش باشه بعد میتونید قضاوت کنید.

میگی غیرت قدرت؟ آره ! گردن کلفت نیست - گردنش جلوی همه همشهریان چه در این سمت باشه چه نباشه از موباریکتره ، امااین باریکی دلیل بربیعرضگیش نذارین بذارین به حساب اینکه حرمت قائله به این درک رسیده که جواب های هوی نیست - یه روزی مولانا داشت از یه جایی رد میشد که 2نفرداشتن باهم دعوامیکردن نفراول به دومی گفت اگه یه ناسزابه من بگی صدتا بهت میگم قبل ازاینکه نفر دوم جواب بده مولانا رفت وسط ورو به مرد اول گفت اگه صدتا ناسزابه من بگی یکی هم ازمن نمیشنوی -

پس ازعزیزانم :بزرگی ،مدیریت ، احترام ، به زوز وگردن کلفتی نیست داشتیم کردن کلفتایی توهمین تاریخ فنوج که زیاد دوام نیاوردن ونام نیکی از اونا باقی نمونده - قدرت باتواضع وشخصیتی اگه باشه آدم برای اون شخص جون میده خارج از اون بادوام نیست .

آره تو درست میگی یک دست صدا نداره وطالب به تنهایی نمیتونه ، اما - اما کی گفته طالب تنهاست ؟ طالب پشتش به همشهریاش گرمه ، یقین دارم یقین دارم  این مردم بااین غیرت تعصب تنهاش نمیدارن.

والبنه شهروند عزیزم  به جوانان شهرت توهین نکن چون این جوانان نه بی عقل هستن نه تنبل  فقط موقعییت ندارن تا هم عقلشون هم شعور فکریشون هم زرنگی واستعدادشون رو نشون بدن

بابا خودتونو نکشین بنده خدا هنوز که تایید نشده

مبارکی جان تو اول بهتره بری یه کم روی دیکته ات کار کنی چون نظراتت پر از غلط املائیه...من موندم تو با این سطح سوادت چجوری میای اینترنت...

میخوای تورو شهردار کنیم؟؟؟؟ با این سوادت حتما ظرف یه سال فنوج رو جوری به پیشرفت میرسونی که با شهرهای نیویورک و توکیو و لندن رقابت کنه

آقای من میدونم از طوایف محمدی ها هستی ولی یک جوان دارای خصوصیتهای باشد که طالب ندارد من نه قصد تخریب کسی رو دارم ونه تفرقه افکنی دوستان عزیز عاقل باشید چرا خودتون به بی عقلی زدیدبلند شید از خواب تنبلی من نمی گوییم طالب که انسان بد ولی انسان باید خصوصیتهای داشته باشد اولین ملاک خصوصیت غیرت قدرت می باشد نگه داشتن شهر ...دیگر ای دوستان فنوجی یه دست صدا نداره بلکه قدرت نداره بلند شوید بر آبادانی شهر طالب حداقل اگر بتون دهن بستن کارگرا شهرداری و جمع کردن گران فروشی و به کار انداختن تمامی ماشین های آلات ما نه تنها که مخالفیم بلکه 75درصد مردم فنوج مخالفن طالب اورزه نگه داشتن شهر نداره دوستان نمی تواند شهر را آباد کند شهر و جوانان پاکیزه نگه دار باید کسی را انتخاب میکردند که قدرت داشته باشد اگر توانست همین تره بار فروشان که سرخیابان میوه می فروشند جمع کنه بعد ما می بینیم قدرت غیرت طالب را
س از محمدی و دیگر شوراها ممنونیم  که با انتخاب شایسته ای که انجام دادند دل ما مردم شاد کردند ونشون دادن که همراه با مردمند .
۲۲ آبان ۹۲ ، ۱۶:۰۹ ا لیاس م ؟؟؟؟؟؟؟
بسمه تعا لی
آعوذ باالله از کلمه من این من کاش خودش معرفی میکردبعد از ترابی فر تعریف می کرد آقای من آقای ترابی فر نمی تواند مشکل راهها ی بحق مردم را حل کند چونکه از بزرگان هستند اگر خواستید مثال می آورم نمی خواهم اسم کسی بیاورم ولی اول خویش بعد درویش اگر عاقل باشد خودش می فهمد چون همسایه اش هست بهش بگو از خانه ات چند متر جلو تر بروید تا خوب ببینید

ریسی جان همسایه شما هم بوده اگر می شناسید

سلام بر مبارکی محترم که انگار از پیشنهاد طالب زیادی دل چرکین شده . میدونی قربان حسن بعضی از حرفایی که ممکنه به کسی بربخوره چیه؟ اینکه آدم میفهمه چقد مهمه . جالبه نه ؟

الان من بعنوان یک شهروند تازه میفهمم که ترابی فر که همیشه فک میکردم یه معلم ساده و بادبه الان یک انسان خیلی موفق بوده چون تونسته حسادت برانگیز باشه ، حالامیفهمم چقد مهم بوده که مورد انتقاد قرار گرفته  تواین سن کم چقد قوی شده که شما واسه تخریبش تو گفتن هیچ حرفی کوتاهی نمیکنین والان چقد مفتخرشدیم به داشتن همچین جوانی در شهرمون .. و البته شما چقد ادم ضعیفی هستین که برای کشیدن کسی از اوج به زمین که با گفتن همچین مسایلی شعور فکری وشخصیتی خودتون رو ازبین میبرین

 والبته شما طالب خان جوان محبوب و مودب شهر :

مژده ای دل که مسیحا نفسی می آید

که زانفاس خوشش بوی کسی مد آید

مکن ازهجر ناله وفریاد که دوش

زده ام فالی و فریاد رسی می آید

صمیمی و مهربون میگم مثل خودت : امیدوارم رویامون هرچه زودتر تبدیل به واقعییت بشه چون بیصبرانه منتظر اومدنت به شهرداری هستیم.

والبته شما شهروندان محترم که گروه وحزب مشخص یانامشخصی دارین  و ازپیشنهاد ترابی فر به عنوان شهردار گله مندین عرض کنم خدمتتون که : کسی که مخالفه ببایددلیل محکم و منطقی داشته باشه الان در این عصر نژاد نصب  انتقاد شایسته ای نیست ما الان از عصرجاهلیت فاصله ها گرفتیم  وباهمچین انتقادی فقط وفقط شعورفکری ی خودمون رو زیر سوال میبریم نه اینکه بخوام جواب کسی رو بدم فقط میخام بگم که در عصرکنونی این حرفها و انتقادهایی که بدون راهکار گفته میشه مثل شوخی ها وسرگرمی های مستربین انگلیس میمونه که تکراری بودن وبی محتوا بودنشون بیننده وشنونده رو خسته وبیتفاوت میکنه ، پس منطق وراهکار چاره سازه نه حسادت و حرص ...

عزیزانم حافظ میگه : 

درخت دوستی بنشان که کام دل به بار آرد

نهال دشمنی برکن که رنج بیشمار آرد

درجواب همه اونایی که تو عصرجاهلیت موندن وافکار نژاد پرستانه دارند : بچه ها از هرگروه و هر نزاد دست اندر دست هم باید نهاد - فارق از هر زنده باد ومرده باد - سربه راه مملکت باید نهاد - مام میهن عاشق این صلح صفاست - - - خار چشم دشمنان چشم تنگ افتخار ما به آن بی انتهاست- - - بچه ها این خانه اجدادی است - گشته ویران تشنه آبادی است -

شهروندان بیاییداکنون  که شوراهای جوان ما درجهت پیشرفت و آبادانی شهراجدادمون باانتخاب شهردار جوان و امینی به نام طالب ترابی که منتقدین تنها عیب آن را در فامیل وعزت نفسش که به اشتباه غرور یاد میکنن میدونن  با راهکارهای مناسب یاورشون باشیم تا لااقل جوابگو ی  وجدان وشرمنده سواد و بدهکارشعورمون نباشیم

آن کیست کزروی کرم باما وفا داری کند ؟

یاجای بد کاری جو من یکدم نکوکاری کند

اول به بانگ نای و نی آرد به دل بیغام وی

وآنگه به یک بیمانه می با من وفا داری کند؟

بس شهروندان عزیزودوست داشتنی : بی ریا جدا از هر رنگی فاصله از هرگروهی بیاید تو وبلاک ، اینبار به کسی اعتماد کنیم حامی کسی باشیم که جنسش از ماستقلبش با ماست وجدانش با ماست مهربونیش از آن ماست ، لطفا بی شناخت قضاوت نکنیم

طالب که شخص موردانتقاد شماست پوست دستاش سخت و زبر شده میدونین چرا ؟چون واسه آباد کردن و آباد نگه داشتن داشته هاش باوجود همه داراییهاش که منو شما ازش خبرداریم ازکار کردن ابایی نداشته و هنورم نداره پس بیایید اینبار بامهربونی پذیرای وجدان بیدار و زیرکی وزرنگی ترابی فر باشیم

ریسی سلامت میکنم از راه دور  حراست میکنم  از ته گور بین مکنم کردار
چا پلوسان ودروغ   قطریهایی یاد کردی فریب کارند حیله گر نا به  همه با چند کس وکسان مثل محمدی ادریسها که زن می گیرند مثل چوپانها بتازگی زن طلاق داده را واپس کرده خبر دار باش که در قطر زندگی میکند میکند ناز نه آبروی درچشم دارد نه حیا همان عزیزانی که شما نوشته ای در همین جا
حلاله اش کنی یا چشم براه از نزدیک سلامت مکنم  نکنی ریا بگذارش همین جا


مسافر شما
خدایش خوب جایی پیدا کردین تا با کمک قوام  افرادو تخریب کنید چرا قبلا  درمورد سایر افراد نظر خواهی نمیشد راستی اقای مبارکی  ترابی فر چکارت کرده که اینجوری داغی اب رو بریز جایی که میسوزه درضمن گفتی خوب میشناسم  خوب نشناختی اطلاعاتت غلط بود قوام جان موافقا رو هم برزار نه فقط مبارکیا وکدخداییا
پاسخ:
انصاف جان بی انصافی نکن خدایی اگه قصد بنده تخریب کسیه در ضمن من هیچ نظریو پاک نمیکنم
۱۹ آبان ۹۲ ، ۲۳:۵۴ ما می توانیم

قرن قرن یک هوای تازست   قلب ها راشست و شویی لازم است

گم شده ایم اندر خویشتن    جست و جویی را باید لازم است!

من فک می کنم ما این نسل حاضری ک در فنوج زندگی می کنیم ،هممون روزگارمون چ خوب چ بد می گذره.

اما وای ب حال فرزندانمان ک ما با این تفکرات زندگی رو در پیش گرفته ایم!

آقایون محترم همه مردم فنوج از همه اقشار (چ چاکر ی ،نصرتی ،مبارکی محمدی ،اربابی ،نوکری ،رئیسی ،استادی ،داودی و همه و همه...)هر کدوم ب نوبه ی خود سهمی دارن،آقا هر کدوم  از طوایف شهر ما توانایی دارن اجازه بدین برای شهر خدمت کنه.

چرا ما این قد تو سر همدیگه می زنیم مگه فرزندان ما ک برای آینده تو شهر زندگی می کنند،چ گناهی کرده اند؟؟؟؟

                                                    با سپاس

 

پاسخ:
سپاس فراوان از کامنتهای آموزندت ولی مشکل فکر های بسته این است
که دهانشان پیوسته باز است ما هنوز یاد نگرفتیم که درست انتقاد کنیم محترمانه چون 
 انتقاد هم مانند باران ، باید آنقدر نرم باشد تا بدون خراب کردن ریشه های آن فرد موجب رشد او شود وبازهم یک عیب دیگه که ما داریم اینکه خاموش کردن شمع فردی دیگر باعث نخواهد شد که شمع شما درخشانتر  نور افشانی کند کاش ما این دو عیب رو نداشتیم تا نگین مردمی بلوچستان میبودیم


..........؟
آخرش نفهمیدیم اسم معتمدی که آوردی چه منصبی در شهر داره؟
پاسخ:
نه یک نفر همه معتمدین از همه طوایف

جواب آقایی محمد برای اینکه مردم این فکر نکن که فلانی خودتون هم میدونی بچه شو آورد برای دزدی پدر بزگ  طالب نوکر بوده اسمش  هم چهارشنبه بوده طالب میاد فامیل خودش عوض میکنه مگه مردم انسان به فامیل میشناسن یا به چهره تا الان فامیل خانواده اش چاکری حتی فامیل دایش مرحوم حیاط فامیلش چاکری تا الان بچه هاش عوض نکردن از همه خواهر برادرای پدرش چاکری هست درسته طالب قبل از انتخابات خونه شو فرو خت  اگه طالب ارزش داشت اعتبارش محمدعلی نصرتی نبود که از یک طوایف هستن ولی باور کنید طالب غرورمند و خود خواست حالا چه باور کنید نکنید یه روز میرسه که این حرف  راست میشه اگه نشد قوام جون  بر روی سایتت بزار باشه اصلا شما خودتون فکر میکنید که من از طوایف ارباب ه هستم نه نیستم یا فکر بکنید قوم محسن مبارکیم نه نیستم من یه روستایی هستیم و کاملا شناخت کافی مردم فنوج دارم طالب وقتی که حرف مادرش و عمه خاله هاش دایی هاش گوش نکنه دیگر در زندگی موفق میشه اصلا پدر طالب با اینا رابطه نداشته بپرسید اگه پدر بزرگی پردتون حتی سلام علیک نکرده چه برسه به رابطه پدرشو دیدچقدر مغرور بود این هم همانطور هست

پاسخ:
مبارکی جان دیگه خیلی ریز بین هستی ولی بنظر من همه انسانها عیب دارن مهم اینکه خوبیاش از عیباش بیشتر باشه
تونل ها به ما آموختند که حتی در دل سنگ هم راهی برای عبور هست
خدایی هدفم حمایت طالب نبود فقط خواستم بگم آدما هم میتونن عوض بشن یا اشتباه کنن

جرا نه !

ها قوام جون چرا اون مطلب نگذاشتی ترسیدی

پاسخ:
کدوم مطلب بخدا خبر ندارم کاری نکردم بترسم

جناب آقای مبارکی میخوام این بهتون بگم اگه محمدی ها دنبال استفاده از اموال شهرداری و استفاده افراد در شهرداری بودن یکی از اقوام خودشون میذاشتن که دیگه کسی متوجه نمی شد . همه هم می گفتن بذارید ولی میخوام بدونید که فنوج مال یک طایفه یا گروه خاصی نیست بلکه همه طوایف وگروها سهمی در آباد کردن فنوج دارن پس عینک بدبینی رو بردارید ودنبال آباد کردن فنوج باشیم واین شوراها دنبال  کار هستن نه منافع شخصی خودشون0

۱۸ آبان ۹۲ ، ۱۵:۲۴ محمد سعد اربابی
سلام                                                                                   
پاسخ:
علیک سلام
سلام برای همه  راستی نامزد شهردار ی شهرستان فنوج نصرتی است یا چاکری بنده را مطلع کنید اگر اینطوری هست فامیلش عوض کرده پس حتما
باید مرحوم پدرش خدا رحمتش کند فامیلش عوض کرده بوده است ببخشید قصد توهین ندارم ولی کسی از فامیلش شرمش میاد پس حتما بعد از عوض کردن فامیلش احساس غرور می کند پس همچنین چنین اشخاصی جایش بر صندلی سر نوشت شهرستان فنوج نیست


کدخدایی
پاسخ:
قطری های عزیز این حرفا رو ول کنید همه فنوج باهم برادرن
واقعا انتخاب خوب و به جای انتخاب شهردار  آقای ترابی فر
طالبو کجا به شهرداری طالب نسبش نوکره ونمیتونه با فامیل دارا حرفی بزنه وکارگرا اصلا"حرفشو گوش نمیکنند وخیلی هم مغروره واصلا‏"‏ شایسته شهردارشدنو نداره
با نظر جناب مبارکی موافقم که آقای ترابی فر را برای سوء استفاده آورده اند
والی مثل ترابی فر از خودشان هست
آقایی یه بنده خدا من کملا فنوجی هستم من نه به کار موسی محمدعلی دارم نه حمید....... عزیزم شما دم فنوج بی عقل ساده هستید این مردم ها آدمی مغرور هستند ولی خدا یه روزی تباهشون میکند میدونم از طوایف محمدی هستید اینا بین خودشون تفرقه میندازند خود قوام هم خوب میدانند جریان احمد محمدی پور با عمر اینا حتی دعواشان شده در شهرداری تا آخرش صلح کردند  حتی امروز که یه شنیده های عجیب غریبی به دست من رسید گفته شده که یه جاده ی میاد والله از کلایان مسجد جامع سرتنپ تا باغملک همه ی خونه های گتن همه ی خونه های مردم میرن  این حرف طبق گفته ی محمد امین بوده
پاسخ:
مبارکی جان اون قسمت نظرت که با من بودی خداشاهده بقران من خبر ندارم دعوایی شده تا صلح بشه بخدا جدیم من نیکشهرم زمانی هم فنوج هستم کمتر اخبار شهر رو دنبال میکنم من حرفهای پیچیده شده در شهر رو نقد میکنم تا شما عزیزان نظرتونو بدید
اقای مبارکی  من که فکرنمیکنم شما  مبارکی باشی چون سطح شعور مبارکیا خ خیلی بیشتر از این حرفاست وترابی فر رو خیلی خوب میشناسن  تازه این بنده خدا هنوز شهردار نشده ساختمانشو ساخت ونیازی به به بدهکاری های شهرداری نداره وهیچ جوانی تو فنوج به سن او اینقد زمین و سرمایه نداره که ششما تهمت بهش بزنی برو ببین توشهرک چند تا زمین داره تا بعد تهمت دیگری بهش نزنی
آقای مبارکی تو حتما از داره و دسته کسایی هستی که الان دارن میسوزن و دیگه نمیتونی کاری بکنی و به جای اینکه به فکر آینده شهرت باشی داری با حرف های بی پایه و اساست خودت رو کوچیک تر میکنی

۱۷ آبان ۹۲ ، ۱۹:۳۲ یوسف نصرتی
با سلام درانتخاب شهردار شهرستان فنوج بایست تمام جوانب را در نظر گرفت طالب اولا در حد و اندازه شهرداری نیست در ثانی هیچ تجربه مدیریتی  ندارد ثالثا ما نصرتی ها ظر فیت چنین پست و مقامی را نداریم .اگه انتخاب شد این انتخاب را به مردم فنوج تسلیت میگویم .
پاسخ:
چرا نصرتیا ظرفیت ندارن؟اتفاقا خیلی دارن وخیلی نخبه دارن ولی بنا به دستنگی نتونستن به جایگاه خودشون برسن
"از نام بردن وتوهین به معتمدین شهر که منصبی در شهر ندارن حالا از هر طایفه ای وجناحی باشه جدا خودداری کنید از وبلاگ قبلی تا حالا کسانی که منصبی نداشتن نقد نشدن"
آقای ریسی این پاسخ شماست به یکی از نظرات وبلاگتون، لیکن در نظر قبلی اسم یکی از این معتمدین آورده شده(و شما نیز اونو روی خروجی نظرات قرار دادین)، امیدواریم که این اشتباهی سهوی بوده و شما به هیچ سمتی غش نکرده باشین.
از دوستان همشهری عزیز تقاضا داریم که اسم اشخاص خارج از گود در نظرات ذکر نشود، لطفاً. چون مدیر وبلاگ فقط به بعضی از نامها حساسیت نشان میدهند.

پاسخ:
بجای کامنت من کاش منو یه دور آزمایش میکردی با نام بردن شخصی که به نظر جنابعالی من خوشم میاد تخریب بشه ولی دوست قدیمی من ع جان هرگز به هیچ وجه اجازه نمیدم اسم کسی که در شهر دارای منصب نیست از هر طیفی که باشه اسمش برده بشه به حرفم یقین داشته باش
۱۷ آبان ۹۲ ، ۱۲:۲۷ یه بنده خدا
اقاى مبارکى فک کنم شمادرفنوج زندگى نمیکنیدیااخبارروعوضى بهتون دادن طالب خونه ش روقبل ازانتخابات فروخت اونایی دویاسه طبقه ساختن ازپول شهردارى اوناجدان همون هتل هایی که شوراى قبلى باپول شهردارى میرفتن وخانواده هاشون رومیبردن وپسرشهرداررفیقاشم میبردبراى طالبم هست درضمن چشات کوربوددم خونه ى موسى ومحمدعلى هرروزماشین پارک بود؟؟؟؟؟یاهمه رومیبردن خونه ى حاجى دادرحمان یاحمید

اصلا انتخابی خوبی نبوده بابا دارن محمدی ها سرش شیره میمالن بهش گفتن این ساختمان شهرک بفروش که با پول شهرداری یه دو طبقه بلند کنه شما مردم فنوج ساده هستید هیچ طوایفی دلش به حال مردم جوانان نسوخته فقط به دتبال پول اموال شهرداری هستند یه سره من میگم همه چیز چرا طالب انتخاب کرده برای اینکه روی حرفش بخون یعنی اینکه دزدی گرکی بکنن هیچ کسی  یهنی باهاشون حرف نزنند به این خاطر طالب بنده خدا خوب ولی نباید برای به دست آوردن بودجه یا  وسیله نقلیه در تهران کس بجا ش آورد یانه حداقل جای خوابش پیش یه آشنایی باشه حداقل روزی دم خونش 2-3تاماشین یا مهمون باشه یه شهردار مملکت توفیق به اینکه شهر خوبی را به وجود بیاورد

عزیزان این حرفهای حاشیه ای را ول کنید تا از چیزی مطمئن نشدید حرف نزنید آیا ثابت شده است که در شهرداری دزدی شده چه کسی این را ثابت کرده است کدام مراجع قانونی این را اعلام کرده اند کدام زمین را دزدیده اند شاید منظورتان زمینی است که توسط شخصی حصار کشی شده بود وبا حکم قضایی حصار آن تخریب شد وا قعیت ها را بگویید مردم همه چیز را میدانند آنها را احمق فرض نکنید همه چیز با گذشت زمان مشخص خواهد شد چه کسی هدفش خدمت است و چه کسی به فکر سوء استفاده و بالا کشیدن خود و اطرافیانش آقای ترابی خوب است به شرطی که خودش مستقل عمل کند اگر غیر از این باشد بازیچه خواهد شد وضربه خواهد خورد من امیدوارم که با فکر خود کار را شروع کند
آقا جوانان فنوجی ثابت کردند میتونن ،مگه حاج همایون  چوان ترین رئیس آموزش وپرورش در کشور از فنوج نیست،خیلی هم از بعضی روئسا توانمند تره یکم به طالبوک هم فرصت بدید خودشو نشون بده همش طایفه طایف طایفه بابا مگه نصرتی وچاکری آدم نیستن؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
با تشکر از لطف وسیع شما !
 اقای دلسوزحرف از جرات زدن فکر میکنید جوانان جرات رو درروشدن با مشکلات را ندارند اتفاقا انهایی که سنی ازشان گذشته تحمل و قدرت کافی ندارند وزود کمر خم میکنند نمیگم همه کارهارا باید داد دست جوانان ولی گذشته ثابت کرده سن وسال گذشته ها توانایی مقابله  با مشکلات را     
ندارند و دلبستگیشان به مال دنیا بیشتر از جوانان است به هر حال باید اعتماد کردهمه چیز اولین دارد شهر ما هم اولین شهردار جوان خود را تجربه خواهد کردپس بجای ایه یاس بهتر است برای موقفقیتشان ما جوانان کمکشان کنیم
شهردار شدن سهرستان فنوج کسی باشد که از سواستفاده کردن جلوگیری کند نه همراه باشد این شخص برای حیف ومیل جلو آورده اند ولی مواظب
باشد فنوج تازه شهرستان شده مردم نمی بخشند

شهردار جرعت میخواهد این فرد جرعتش ندارد


کدخدای

بنظرمن طالب خ خ خ ازموسرک بهتره
اگه مدیریت وتجربه دزدیدن زمینای شهروتباهی شهراست ایشون اینارونداره ویک جوان پاک است که تشنه خدمت به مردم شریف فنوج است
الان وقت اون رسیده که همانطوریکه شورای جوان ازهمه طوایف انتخاب کردیم همه طوایف پیروجوان پشت این جوان وایسیم تابتونه خدمت کنه
بامیدشهری آباد
سلام بعضیا فکر میکنند که اخلاق متین ومودب اقای ترابی فر نشاته ضعف اوست درصورتیمکه ثابت کرده وقتش که برسه میتونه پوزه ی خیلیا روبه خاک بماله وهیچ زمان هم سز تسلیم جلوی کسی فرود نمیاره امیدوارم با حمایت جوانان موف ق باشه 
باعرض سلام
اتفاقا انتخاب اقای ترابی فر خیلی انتخاب شایسته ی بوده بلخره بایداز یجا شروع کرد و سوکان رو هم بدست جوونا داد واقای ترابی فرخیلی گزینه خوبی هستند.
با اینکه آقای ترابی فر ادم بسیار خوب و با ادبی هستند
ولی به نظرم یه شخص قلدر باید شهردار میشد
منظور از قلدر دعوا گر نیست
ولی تو این شهر کسی باید باشه که حداقل کارگرای شهرداری ازش حساب ببرن
کارگرا از آقای طالبی فر حساب نمیبرن دیگه محمد بخش و شهرام شیرانی که جای خود دارد

الان نانوایی سر جو بدون مجوز ساخته شده،موسی اربابی با آن سن و طایفه ای که پشتش بودند نتونست جلوی بعضیا رو بگیره و چندجا مردم در گیر شدند باهاش
باید کسی میبود که هم ابهت میداشت و هم کسی جرات نمیکرد بی احترامی کنه و یکم از مدیریت و اجرا سر در می آورد و تو استان میشناختنش که بتونه بودجه ای چیزی بگیره

به نظرم اصلا انتخاب خوبی نبود

ولی باز از کسی مثل پیمان شیرانی بهتره
۱۵ آبان ۹۲ ، ۲۰:۱۶ شهروند فنوجی

 انتخاب شهردار برای شهرستان تازه تاسیس فنوج نیاز به 1-  ایمان وتخصص 2-سابقه 3- برنامه 4-  اجرای برنامه 5-تعامل با کارمندان شهرداری وشورا 6-تعامل با مردم  .به جز یک شهردار تمامی شهرداران سابق  افرادی بودند که با آزمایش وخطا وبدون تخصص شهرداری فنوج را اداره می کردند جالب اینکه شورای سابق تنها شهردار تحصیلکرده وکاربلد را به فردی با مدرک آموزش ابتدایی  وبدون تخصص ترجیح داد ونتیجه آن .حیف ومیل اموال شهرداری  بدهی های زیاد وبه حراج گذاشتن زمینهای شهرداری به ثمن بخص از ثمرات این انتخاب بود  انتخاب آقای ترابی فر با گرینه های بالا همخوانی دارد .البته اگر طالبان قدرت عینک بدبینی وتیشه زیر آب زدن را بزارن کنار.

ببخشید اقای دلسوز حالا چون اقای ترابی فر جوان هستندنمیتوانند شهررا اداره کنند یا چون از تیروطایفه شما نیشتند مثلا همان علم داران قبلی که درادارات مشغول بکار بودند بعنوان رییس یاهر چیز دیگه  باعث شدن فنوج تا الان حتی در استان خودمون نیز ناشناخته بمونه چه بر سه ب اینکه پیشرفت کنه .به همین جوانان باید اعتماد کرد چون یه جوان فقط میتونه بفهمه مشکل جوانان شهرش چیه تا به اونها رسیدگی بکنه   
من با شهردار شدن تراب فر موافق نیستم  البته عدم موافقت من بدلیل فامیل بودن و یا طایفه من بودن و نبودن نیست بلکه کسی با شهردار شود که هم جوان و هم با تجربه باشد ایشان تا حالا که سابقه مدیریت ندارن پس به قول شما شهرداری که 199 میلیون بدهی دارد نمی تواند اداره اش کند
۱۵ آبان ۹۲ ، ۱۱:۲۹ شهروند فنوجی
 سلام ؟
من این جوان فنوجی را به عنوان شهردار شهرمان قبول دارم به شرطی که مردم ازش پشتیبانی کنند و با همدلی همدیگر شهری آباد بسازیم
برای شهرداری شهر ستان فنوج تازه تاسیس شده را کسی باید انتخاب میکردند که از طوایف شهرستان فنوج شناخت کافی میداشت

نه من با شهردار شدن این شخص موافق نیستم


کدخدایی

سلام

به نظر من بهترین گزینه برای انتخاب شهردار آقای ترابی فر هستند هم جوان تازه نفس هم اشتیاق به کار .انشالله این جوانان فنوج رو از نوع آباد می کنند با کمک وهمکاری شما مردم عزیز فنوج

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی