فـــنـــوج چه خبر؟

نقـــــد و تحلـــیــل مسایل گوناگون در شهرستان فنوج_فنــــــــــوج از زاویه ای دیگر

فـــنـــوج چه خبر؟

نقـــــد و تحلـــیــل مسایل گوناگون در شهرستان فنوج_فنــــــــــوج از زاویه ای دیگر

فـــنـــوج چه خبر؟
تنها راه رشد ترویج نقد و روحیه نقدپذیری است
باید بدون تعارفات زائد حرفمان را بزنیم تا ما نگوییم و ننویسیم چیزی عوض نمیشود
رمز رشد ما در فنوج مطالبه گری است
متاسفانه بیم از دست دادن موقعیت شغلی و برچسب زنی وهمچنین محافظه کاری بیش از حد در دوستان وجود داره و مانع بیان ازادنه اندیشه هایشان میشه و همین عامل یکی از بزرگترین ضعفهای فعالین مجازی سیاسی و حزبی شهرماست!!
******
قوام ریسی هستم تکنسین سامانه هوشمند سوخت
******
نویسنده نیستم خبرنگار هم نیستم .من هم مثل مردم فنوج شهروندی ساده وبی ادعا هستم اما بی تفاوت نیستم و براساس اصول 23-24و26 قانون اساسی میتوانم بنویسم
بایدحرفهایمان را بزنیم - لازم بشه داد هم میزنیم هرچند برای خیلی ها تلخ باشد ٬
بدنبال دیده شدن و کسب قدرت،موقعیت نیستیم
بسیار خوب میدانم با گفتن مشکلات و اشکالات از چشم نمی انداخت‌یم با تملق و چاپلوسی و سرپوش گذاشتن روی نقطه ضعف ها و ماله کشی زودتر به هدف می رسیدیم
نویسندگان
آخرین نظرات

سلامی دوباره خدمت همه همشهریان وتمامی عزیزانی که همراه ویاور ومنتقد ما در وبلاگ قبلی بنام فنوج شهر زیبای من بودید وبلاگ قبلی با هدف انعکاس اخبار وکمکی ناچیز در پیشرفت شهرم بهمن91شروع به کارکرد وپس از مدت کوتاهی مورد استقبال موافقان ومخالفان مطالب واقع شد قصد بنده خدای نکرده تخریب شخص یا ارگان خاصی نبود اگرهم از طیف خاصی انتقاد شد فقط ازآن جهت بود که دوستان برمنصب بودن ومسولین امر وبلاگ قبلی در مدت 6ماه حدود 13789هزار بازدید کننده رو در خود داشت میانگین بازدید روزانه90نفر وتعدادنظرات قابل نمایش300نظر منهای نظرات شخصی که برای خود بنده بود انتقادهای زیادی ازم شد که خوشحال شدم بعضا توام با تهدید و از روی بغض که بعضی به حق بود وبعضی ناحق هیچ نظری را حتی بدوبیراه به خودم رو پاک نکردم ومثل وبلاگهای موجود هم هیچ خبری رو از هیچ جایی باز نشر نکردم مطالب موجود هستش که گاها میبینیم یک خبر ویک مطلب در 10وبلاگ هستش سعی کردم کمکاریهای موجود در شهر رو بازتاب کنم تا در روند پیشرفت شهر کمکی کرده باشم حتی برای ابهامات موجود در شهر مصاحبه ای نیز با ریاست محترم شورای سوم ترتیب دادم تا کمی از تشنج شهر کاسته بشه خیلی از دوستان از من دلگیر شدن که اینجا بابت همه چیز عذر میخوام همه مسولین شهر از نخبگان فنوج هستن کسایی هم بودن با ورود من به دنیای مجازی اول استقبال کردن وتا دیدن راه من جدا از رههای چندین ساله آنهاست زیر پامو خالی کردن ویکی از دوستان خود رو از دست دادم وکسایی هم بودن که چندتا مطلب رو در حد من ندیدن وهمیشه میگفتن چه کسی برات مینویسه وآدم واجیرشده چه کسی هستی وگاها در جواب قسم هم خوردم ولی......

باری دوستان من باز اومدم در یک خانه دیگر تا رویدادهای مهم شهرستانم رو از زاویه ای دیگر بیان کنم 

اما خیلیا در قسمت نظرات وبلاگ قبلی خواستن از وبلاگ من خیلی چیزارو بگن وتهمت بزنن به دیگران حتی تهمت به کسانی که منصبی در شهر رو در دست ندارن که انشالاه در خانه جدید همچین اجازه ای به کسی داده نمیشه انشالاه کمک میکنیم با هم تا شهری امن و هر روز با طلوعی از پیشرفت برای استقرار ادارات وپیشرفت شهرستانمان

موافقین ۰ مخالفین ۱ ۹۲/۰۵/۰۴
قوام ریسی

نظرات (۱)

۰۴ مرداد ۹۲ ، ۱۴:۱۶ سعیدشاهکار
سلام قوام جان
خسته نباشی بابت وبلاگ قبلی که به نظر من فوق العاده بود  ، جسارت و توانایی  در نگاشتن و بیان مشکلات فنوج که قلم بی همتایی داشتی رو بهت تبریک میگم
بابت خونه ی جدیدهم بهت تبریک میگم و برات آرزوی موفقیت بیش از پیش رو دارم
زیبای خفته بیدار شد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی