فـــنـــوج چه خبر؟

نقـــــد و تحلـــیــل مسایل گوناگون در شهرستان فنوج_فنــــــــــوج از زاویه ای دیگر

فـــنـــوج چه خبر؟

نقـــــد و تحلـــیــل مسایل گوناگون در شهرستان فنوج_فنــــــــــوج از زاویه ای دیگر

فـــنـــوج چه خبر؟
تنها راه رشد ترویج نقد و روحیه نقدپذیری است
باید بدون تعارفات زائد حرفمان را بزنیم تا ما نگوییم و ننویسیم چیزی عوض نمیشود
رمز رشد ما در فنوج مطالبه گری است
متاسفانه بیم از دست دادن موقعیت شغلی و برچسب زنی وهمچنین محافظه کاری بیش از حد در دوستان وجود داره و مانع بیان ازادنه اندیشه هایشان میشه و همین عامل یکی از بزرگترین ضعفهای فعالین مجازی سیاسی و حزبی شهرماست!!
******
قوام ریسی هستم تکنسین سامانه هوشمند سوخت
******
نویسنده نیستم خبرنگار هم نیستم .من هم مثل مردم فنوج شهروندی ساده وبی ادعا هستم اما بی تفاوت نیستم و براساس اصول 23-24و26 قانون اساسی میتوانم بنویسم
بایدحرفهایمان را بزنیم - لازم بشه داد هم میزنیم هرچند برای خیلی ها تلخ باشد ٬
بدنبال دیده شدن و کسب قدرت،موقعیت نیستیم
بسیار خوب میدانم با گفتن مشکلات و اشکالات از چشم نمی انداخت‌یم با تملق و چاپلوسی و سرپوش گذاشتن روی نقطه ضعف ها و ماله کشی زودتر به هدف می رسیدیم
نویسندگان
آخرین نظرات

بیماری مانند مرغ سر بریده بال بال می زد که چطور نسخه ای را در این شهر به مبلغ پنجاه هزار تومان قیمت گرفته است و همان نسخه را در مرکز استان ـ با اختلاف چند کیلومتر آن طرف ترـ شانزده هزار تومان خریده است شاید عده زیادی از مراجعین به داروخانه بنا به مشکلات روزمره اطلاع دقیقی از قیمتها نداشته باشن ولی کسانی که در مراودات روزمره دارای حساب وکتاب هستند میفهمند که داروخانه فنوج از نجابت مردم سو استفاده کرده وداروها ولوازم را به قیمتی 2برابر از نرخ مصوب ودرج شده روی محصول میفروشد تا آنجا که مردم نجیب فنوج هرشب در مجالس خود از این موضوع گلایه دارن بطوریکه یکی از دوستان چند وقت پیش کامنتی دادن که بعد از مراجعه خود بنده به داروخانه متوجه این گرانفروشی زشت این داروخانه شدم 

آخه چرا این آقا و خانوم به خودشون اجازه میدن پول اضافه از مردم بگیرند؟ اصلا برخوردشون مورد قبول نیست. تازه بقیه پول رو هم نمیدن. اینا راجع به مردم انار چی فکر کردن. فکر میکنن فنوجیا هیچی حالیش نیست؟ ما خواهان برخورد جدی مسولین هستیم . البته اگر مسوولی دلش برا فنوج میسوزه و براشون اهمیت داره.

خانم اربابی شمایی که گوش همه رو پر کردین که از دست وزیر بهداشت سابق لوح تقدیر گرفتین آیا از این وضعیت خبر ندارین؟ که مطمنم دارین بنا به گفته شوهر شما که شما در خفا گلایه کردین از عملکرد داروخانه اگر خبر دارین چرا سکوت کردین؟آقای فرماندار شما چرا سری نمیزنین داروخانه؟

وشما شورای محترم که ادعای مردمی بودن دارین توروخدا پیگیری کنین چونکه داروخانه شهر یکیست ومردم بیچاره مجبور به خرید چرا هرکس در فنوج من می آید برای خودش قانون مجزا دارد؟

جالب اینجاست امروزرفتم یه شیشه شربت ازشون گرفتم گفت ۳هزارتومن بهشون گفتم روش نوشته۱۸۰۰گفت این شربت از ۶ماه پیشه خنده دارتاریخ روی شیشه هم مال ۲۰روز قبلش بود.(فنوج ما وضع گرونی اینقد خرابه شهرهای دیگه که این خبرانیست)

حالا هرکسی که مسول رسیدگی به قیمت این داروخانه مزخرف هستش میدونم شماها پیگیری نمیکنین چون آقا زادها با فلانی وفلانی دوست هستن ولی منه قوام تا آخرش هستم رسانه ایش میکنم حتی در حد تلویزیون چون مدرکشو هم دارم تا باشد که فقیری از شهرم راضی شود

 

با این اوضاع ودر پایان باید بگوییم چیزی که هیچ وقت تعاریف خود را از دست نمی دهد و خاکستر زمان بر آن سایه نمی اندازد قهر طبیعت و وعده های خداوند علیم است و باید از آن ترسید.

گیرم که خلق را به طریقی فریفتی    با دست انتقام طبیعت چه می کنی

این تک بیت هیچگاه خاصیت خود را از دست نمی دهد و در روزگاری که گاهی مدیریت ها و نظارتهای مالی در حد کشک تنزل یافته است باید به ابر و باد و مه و خورشید پناه ببریم تا انتقام آن فقیر را بگیرد و البته از خداوند خواهانم هیچ موجود زنده ای را به قهر خود گرفتار نکند 

 

نظرات (۱۱)

آقای قوام لطفا دوباره این مبحث و آتیششو روشن کن ک بش بیشتر بپردازیم! باتشکر!!
آقایی ک میگی ک ی شربت خریدی 3تومن روش نوشته 1800 وبعد گفته قیمت قبل هس!اره برادر راس گفته شرکت رو دارو یا... بعضی وسایل همون قیمت قبل میزنه ولی فاکتور معتبر با قیمت جدید میفرسته ک باید شما انقد بدین و بعضی هم مثلا قیمت روش نوشته 22000 هزار تومان فاکتور میاد ک شما مثلا 18000 بدین قیمت بعضی از داروها یا وسایل بهداشتی قیمت فاکتور هس !حالا نمیدونم اون چه شربتی داده ب شما وچقد از قیمت فاکتور روش کشیده یا ن اونو خدا بهتر میدونه ! انشاالله ک متوجه شده باشید!!!
برادری ک میگی بجای بول خرد چسپ میدن خوب حق دارن این دلیل گران فروشی نیس! امروزه کجا دویستمنی گیر میاد ک ب شما بدن دوما بنده خدا ها مگه چسپ زخم ها رو مجانی ک نمیگیرن! واسه چسپ زخم ویا چیز دیگری ک بجای باقیمانده خرد شما میدن پول میدن میخرن!!!!!
س.من ک نرفتم ولی اگه برم انقد بم گرون بده میدونم باش چیکار کنم!!!!!

یک مثل هست که میگه

لعنت بر دهانی که بی موقع باز شود

پاسخ:
اره اتفاقا دیر جنبیدم باید زودتر ......
آفرین قوام این شد یه چیزی،نه اینکه قبلا فقط رو موضوعاتی کلیک میکردین که همش توهین و فحش و افترا بود،مدرک درست حسابی هم نبود.
در مورد گرانفروشی داروخانه منم باهاتون موافقم همه چی رو حداقل 50 درصد سود میگیره روش منم خودم رفتم خریدم همینجوری بوده،حالا نمیدونم این پولای اضافی رو صاحب داروخانه بر میداره یا متصدی فروش؟
لطفا جدی جدی پیگیری کنین.تا مردمی که قدرت خرید پایینی دارن روشون فشار نیاد.


آقای رییسی لطفا از وضع بد جاده فنوج به کتیج بنویس اگه میتونی به اقای کرد بگو اسفالت نخواستیم لاقل یه جاده خاکی بغل همین اسفالت بزن  این توقع زیادی نیست
پاسخ:
واقعا جاده های منطقه ما افتضاحه توی برناممه
۱۸ بهمن ۹۲ ، ۱۱:۴۰ فنوج من وتو
اَره والا تازه هر چی پول باقی بمونه بهت چسب میده که واقعاً خنده داره.
۱۸ بهمن ۹۲ ، ۱۰:۵۱ لولو؛؛؛؛؛
واقعا اینجوریه اقای مسئول زمستان تمام شد پاشو از خواب ،دیگه مردم بیدارن اگه همدستی نیستی باهاش جلوشو بگیررررررررررررر!!!!!!!!!!!
۱۸ بهمن ۹۲ ، ۱۰:۴۷ بنده خدایی از محترم آباد
سلام برادر جان ان شاءالله موفق باشی راست میگی من هم سند دارم یه بسته قرص پروپرانول من از فنوج گرفتم 1000تومان دقیقا همون شرکت از داروخانه زاهدان گرفتم سه بسته 1000تومان تفاوت رو ببین.
۱۷ بهمن ۹۲ ، ۱۶:۳۵ پوکسته هبر
قبلنا برق میرفت فحشو شورا ...بارون نمی اومد شورا بنزین نبود شورا ... ووووووووووو خیلی چیزای دیگه که اصلا ربطی به اونا نداشت . من فکر میکنم شهرمان را یه دستهایی نامرئی به ناکجا آباد هدایت می کند خدا آخر و عاقبت این مردم  رو ختم به خیر کنه . (آمین)
راستی آقای رئیسی یه ضرب المثل بلوچی میگه سگ برو هدابوندی بچا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی