فـــنـــوج چه خبر؟

نقـــــد و تحلـــیــل مسایل گوناگون در شهرستان فنوج_فنــــــــــوج از زاویه ای دیگر

فـــنـــوج چه خبر؟

نقـــــد و تحلـــیــل مسایل گوناگون در شهرستان فنوج_فنــــــــــوج از زاویه ای دیگر

فـــنـــوج چه خبر؟
تنها راه رشد ترویج نقد و روحیه نقدپذیری است
باید بدون تعارفات زائد حرفمان را بزنیم تا ما نگوییم و ننویسیم چیزی عوض نمیشود
رمز رشد ما در فنوج مطالبه گری است
متاسفانه بیم از دست دادن موقعیت شغلی و برچسب زنی وهمچنین محافظه کاری بیش از حد در دوستان وجود داره و مانع بیان ازادنه اندیشه هایشان میشه و همین عامل یکی از بزرگترین ضعفهای فعالین مجازی سیاسی و حزبی شهرماست!!
******
قوام ریسی هستم تکنسین سامانه هوشمند سوخت
******
نویسنده نیستم خبرنگار هم نیستم .من هم مثل مردم فنوج شهروندی ساده وبی ادعا هستم اما بی تفاوت نیستم و براساس اصول 23-24و26 قانون اساسی میتوانم بنویسم
بایدحرفهایمان را بزنیم - لازم بشه داد هم میزنیم هرچند برای خیلی ها تلخ باشد ٬
بدنبال دیده شدن و کسب قدرت،موقعیت نیستیم
بسیار خوب میدانم با گفتن مشکلات و اشکالات از چشم نمی انداخت‌یم با تملق و چاپلوسی و سرپوش گذاشتن روی نقطه ضعف ها و ماله کشی زودتر به هدف می رسیدیم
نویسندگان
آخرین نظرات
شنبه بهمن ۱۹ ۱۳۹۲

تکیه گاهی محکم بنام شورا!!

سلام دوستان همشهری در پست قبلی انتقادی شد از گرانفروشی داروخانه شهر از اونجایی که عادت شده برا ما فنوجیا یه چیزی میگیم ودنبالشو نمیگیریم تصمیم گرفتم این موضوع که موجب ناراحتی همشهریان است رو پله پله پیگیری کنم با خودم گفتم از این فرمانداری وخانم اربابی مطمنا چیزی گیرم نمیاد به دلایلی شاید خیلی از شما بدونین رفتم سربخت شورا که این روزا همه ازشون تعریف میکنن مردمی هستن وجوابگو واز این قبیل حرفا از اونجایی که خبر داشتن از جیان داروخانه بدون تعصب عرض میکنم شاید رگ ناسیونالیستی بعضیا حرکت کنه وبا خودشون بگن با تعریف از شورا وطرفداری ولی بخدا اینجوری نیست باید برید از نزدیک تا تفاوت رو احساس کنید بیایید ادامه مطلب عرض میکنم چرا

شورای قبلی بجز دونفرشون بقیه اصلا در دید نبودن که آدم طرح مشکلی کنه باهاشون نمیخوام زحمتهای شورای قبلی رو زیر سوال ببرم ولی باور کنید این شورا جوابگوتره اولا تامن بگم خودشون از قبل 4روز پیش نامه زده بودن برای هرج ومرج در داروخانه با روی باز که وظیفه اشان است برخورد میکنن در همین راستا سخنگوی شورا تصریح کرد: ما آمادگی خدمت به همشهریان رو در هرلحظه داریم هر مشکلی در شهر دیدید بما برسونین تا آخرین لحظه پیگیری میکنیم ومهمتر از اون نتیجه رو به سمع همشهریان میرسونیم در همین رابطه نیز از کارهای انجام شده در یک ماه اخیر وپروزهای افتتاحی در دهه فجر گفتن افتتاح دوتا پارک اولی پارکشهر که به بخش خصوصی دادیم همراه با سرویس بهداشتی وحصار کشی وکافی شاپ پارک کلک که طی 3ماه تحویل همشهریان شد وپارک محله سرتنب که در دست احداث هستش وطی دوروز هم برنامه داریم در سالن ورزشی با حضور هنرمندان شهری وبرون شهری بگذریم

امیدوارم با قولی که بما دادن پیگیری کار داروخانه نتیجه بده همه همشهریانی که اعتراضی دارن از این داروخانه مکتوب ببرین دفتر شورا هرجا در شهرمون مشکلی دیدین توروخدا بیخیال نشین نزارید غریبه ها از نجابتمون سو استفاده کنن وهر بلیی دلشون خواست سرمون بیارن بسه دیگه در این شهر آدم کشتن پیگیری نشد دزدی شد و.....

خواهش میکنم غیر منطقی واز روی غرض نیاین پیام نزارین نگاه من یه مطلب اعتراضی از داروخانه دادم برین ونظر بدین تا مسولین بالا متوجه نارضایتی ما از داروخانه بشن دنبال تسویه حساب شخصی نباشیم تا فقط یا تعریف ویا تخریب از شورا

موافقین ۱ مخالفین ۲ ۹۲/۱۱/۱۹

نظرات (۲۳)

سلام خبر دار شدی گند اربابی در اومد منظورم همان اتشنشانی که با شهردار درگیر شده دم شهردار گرم خوب ادبش کرد با کشتی کج
۰۷ آبان ۹۳ ، ۱۶:۴۳ رضا موبایل
قابل توجه همشهریان محترم دفتر خدماتی رضا موبایل نمایندگی رایتل- تالیا-وایرانسل از داخل پاساژ به کوچه روبروی بانک صادرات انتقال یافت با تشکر-09159453912 رضا
۲۵ مهر ۹۳ ، ۱۶:۲۸ رضا موزیک
سلام برادر اینروزا نیستی زیاد مطلب نداری واسه چی منو با فنوج رضا موزیک لینک کن لطفا
جناب الو دلیلی نداره من بدبین باشم به اندازه کافی خداوند بم داده که دنبال حسادت نباشم ولی دلم درد میگیره بیشتر بچه های شهرستانمون دارن کارگرو بنزین فروش میشن مگه اینا حق ندارن یه زندگی خوبی داشته باشن سالی چند نفر داخل شهرستانها دارن کشته میشن یا از رو ساختمانها میفتن باشه دوست خوب هر چی شما بگین از ماست که برماست
سلام برای هفته بعد آهنگ جدیدی دارم آماده باش  0
خدا کنه شهرداری که انتخاب شده شوراها رو پشیمان نکنه. خدا کمکش کنه برا آبادی شهر تلاش کنه حالا که انتخاب شده اون غرورشو کنار بذاره بشه ی شهردار جوان نمونه بفکر شهرباشه ن جیب خودش. انصاف داشته باشه از حدش نگذره دنیا و مالش بکسی وفا نمیکنه آدما میرن و مال میمونه تنهاچیزی ک میمونه کارنیک هست ک مردم یادش بیفتن میگن خدا رحمت کنه یا بیامرزه جز خوبی چیزی از فلانی ندیدیم دنیا همیشه بکام آدم نیس  . شما آقا قوام باهاش مصاحبه کن چه برنامه هایی برا شهر داره قول بده کارکنه ن بجیب بزنه. حق مردم بیگناه رو نخوره 
آقای قوام شهرادار انتخاب شد حکم طالب اومد بر جستجو کن جلسه معارفه اش کی
پاسخ:
عجب باشه ما که در شهر غربت بیخبریم از وقایع شهر بخاطر خبرت سپاس
لطفا عینک بدبینی ات را بر دار
شهروند عزیز دانش اموزای ابتدایی ما مشکلی ندارن من نمیگم 45 دقیقه کمه یا زیاده دانش اموزای ما وقتی میرسن به دبیرستان 180 درجه عوض میشن ما جی میگیم شما چی میگی اقا حق با شما خوبه وضعیت اموزشی شهر اصلا عالیه سالی صدتا پزشکی فقط میده رشته های دیگش که بماند برین از عثمان محمدی بپرسین به عنوان معاون اموزشی اداره تا الان برای بهبود وضعیت اموزشی شهر چه کاری انجام داده؟؟؟
آقای رئیسی من در حال نواختن آهنگی هستم که هفته بعد صداش در میاد.
پاسخ:
آقای آتشنشانی یا همون ع اربابی بنظرم من بیخیال شو صداش هم دربیاد جذاب نمیشه بعد از اون حرکت زشتت توی وبلاگ فنوج پرس که ثابت کردم گردانندش تو و برادر زاده ات هستید اومدی موضوع زندان شدن پدر منو در خارج به نمایش گذاشتید آخه دیگه چیزی ندارید در جوابت خیلی کارا میخواستم بکنم از جمله پیگیری قانونی وهمچنین دیدن برادر بزرگت ح  ولی خداروشکر کن نزاشتن وخودم اون کار زشتتو حواله خدا کردم  چون مطمنا کسی در فنوج همچین کارای زشتی مثل تو وبرادرزادت نمیکنه ازت خواهش میکنم دیگه رو پرو بال من نپیچ چون من کارمو با اراده شروع کردم وادامه میدم یادت باشه میدونی من قوامم با اراده ای قوی و محکم پس آهنگاتو بزار واسه خودت  فضای مجازی فرصتیست برای حق گویی وبیان مشکلات دوست قدیم حنات واسه من یکی بیرنگه اینقدر شما ناتوان وعاجز  وحسودین وهیچی برا گفتن نداشتین که رفتیم سربخت گذشته پدرم حالا خوبه من از گذشته خیلیا بگم
سلام اقای ریسی عزیز به سمع ونظراین شوراها پرجنب وجوش وفعال برسون که اگرنمیتونن ی جاده باز کنن توسرتنب لا اقل سرتنب زوار واباهگان و پتکان رو باهم یک روستا بزارن شاید شوراها ودهیارش بهتر این ایلات استراتژیک رو سروسامان بدن ممنون میشم به گوششون برسونی موفق باشی خداخیرت بده...
س قوام جون درمورد آموزش پرورش هم مطلب بزار اینقد همشهریهایمان آموزش پرورش پرورش میکنند موفق باشی
مگه همه جیز ربط به خالی بودن جیب دولت داره بنده خدا جیب دولت تازه جند ساله خالیه قبلا که خالی نبود چه کار کردن نادر محمدی اومد مشتی معلم بیسواد رو استخدام کرد به بهانه نان خوردن الان ده سال از استخدامشون گذشته هنوز هیچی بلد نیستن حالا ببین چقد دانش اموز بدبخت شدن سر از بنزین فروختن و کارگری کردن در اوردن چرا یه زابلی بیاد داخل شهر فنوج حقوق بگیر ولی بچه فنوجی سرایداری هم گیرش نمیاد الان دارم اینا رو مینویسم بخدا اشکم در اومده یا همین قوام فقط جناح محمدیا رو گرفته بعد بش میگی چرا میگه نه شما متوجه منظورم نشدی ووووووووو
پاسخ:
باسلام دوست من اولا ازتون خواهش کردم که در مورد خود موضوع نظر بدین این مطلب ربطی به آموزش وپرورش نداره ودر ثانی کی جناح محمدیا رو گرفتم فرضا هم بگیرم مگه من کیم مطالب رو من مینویسم مردم خودشون قضاوت میکنن
در کل تشکر از نظراتت یه جورایی باهات موافقم
خدا شاهده اگه من محمدی هستم به هر دین به هر کتابی  هم اعتقاد داری قسم میخورم نه دنبال پست هستم نه با کسی مشکل شخصی دارم اینقد هم دارم که محتاج معلمی نباشم  به عنوان یه تحصیل کرده دارم میگم وضعیت اموزشی فنوج خیلی بده چرا شما ها از حرف حق متنفر هستین چرا فکر میکنین همه حرفا به ضررتونه چرا بچه شهرمون سر از دانشگاه ازاد در بیاره که کلی فشار سر خانوادش بیاد یا سر از بندر عباس در بیاره برا کارگری گناهش چیه چون داخل شهر فنوج معلم دلسوز نداریم یا همه معلمای خوب منتقل شدن یا مشتی معلم به بهانه نان خوردن استخدام شدن ولی غافل از این که سالی چندین دانش اموز دارن بدبخت میشن چرا فنوج یه دارو ساز نداره تا یه بمپوری اینقد ظلم بکنه سر مردم صمد نارویی چسپیده به میزش فقط
آقای دوست آموزش تعطیل نبوده و نیست اگه از آموزش و پرورش شاکی هستی اختیار جیگر گوشهاتونو دیگه تو خونه و خیابون نداره هیچ دانش آموزی با 45 دقیقه تو کلاس درس رو سریع یاد نمیگیره اما تو خونه باهاشون کار میکنن دروس تکرار میشه یادگیریشون عالیه این 45دقیقه هم 25دقیقه اش با ساکت کردن جیگرگوشه های شما هدر میره اگه یکم ب جیگراتون اهمیت میدین تو خونه نذارین برن دنبال تفریح و بازی تو کوچه بهشون بگید درساتونو بخونید خانواده یکی از بزرگترین عاملای موفقیت دانش آموزه . اگه هر جیگری درس نمیخونه مقصر اصلی خانواده اشه بهش سخت نمیگیرن. اگه هم از لحاظ بی پولی میگی تعطیله ک تماما از کنترل اداره ایها خارجه چون پولی نیست تا بخوان کاری بکنن . خدا شاهده اداره ایها بیشتر وقتا تا نصف شب اداره ان اینقد اضافه کاری دارن ک حدو مرز نداره پولی هم بابت اضافه کاری بهشون نمیدن چون نیست . بی انصافیه ک شاکی باشین . هرکسی در هر حیطه کاریی ک هست مسلما تمام تلتششو میکنه کارشو ب نحو احسن انجام بده .
آقای دوست منظورت از آموزش تعطیله چیه مگه آموزش پرورش چیشه همه چیز سر جاش اینکه شما گیر میدید به نداشتن پول خوب دولت پول نمیده از کجا پول بدنه کشور در تحریم  مثل همین  شهرداری همه آموزش پرورش  ها همینجوری برو بپرس میدونم از طوایف محمدی های اگه قصد شما اینه آموزش پرورش تحویل بگیرید نه این فکر از سرتون بیرون کنید من نمیدونم منظور شماآموزش پرورش افتضاح چیه شما بگید حالا ببینیم چیه میشه آقای قوام شماهم از نوشتن نظرات این که کم کردن اسم مردم خوب نیست والا اصلا این نظرات نزار خواهشم از شما همینه واقا خوبیت نداره
پاسخ:
درود_اونجای نظرت که خطاب بمن بود باور کن به هر دین وآیینی که معتقدی هرجا که اسم کسیو کم میکنن من روش ستاره میزارم اگه نزاشتم یادم رفته حتما ولی بزار مردم خودشون قضاوت کنن تا بشناسن هویت واقعی کسایی که ادب ندارن وفحش میدن در فضای مجازی
۲۱ بهمن ۹۲ ، ۱۶:۲۱ بازاریان فنوج
ضمن تشکر از شما اقای ریسی تشکر داریم وضمن از مسوول اصناف اقای شیرانی  همجنین واز کروه هنری رضا موزیکبخاطر اجرای خوبشان
اینجوری که شما نوشتید حتما فرماندار و خانم اربابی با صاحب داروخانه شریک هستند ؟ شما که شکایت نوشتن را خوب بلدی برا جفتوشون بنویسید بزار از فنوج اونارو انتقال کنند مثل پیر بخش نصرتی که شوراها رفتند پیش مدیر کل گفتند از فنوج انتقالش کن بلاخره برا همتون متاسفم ؟راستی از کابل کشی جایگاه دوراهی نیکشهر چند کاسبی شدی ؟ چیزی گیرت آمد؟ هاردی فروختی یا نه ؟
پاسخ:
نه داداش جو ایجاد نکن من نمیگم خ اربابی وفرماندار با هرج ومرج داروخانه شریکن ولی سکوتشون از برای چیست؟ مگه باید مردم بگن بهشون؟خود خانم اربابی هرجا میشینه قایمکی اعتراض داره از داروخانه ولی چرا اقدام نمیکنه حقوق دولت رو میگیرن وسکوت میکنن اونکه فنوجیه بمن ربط نداره پیربخش چی شده ولی داروخانه ایی که خون مردم رو میمکه وهزارتا مشکل دیگه توش هست که خودت هم میدونی چطور وجدانت اجازه میده سکوت کنی سکوت کن ولی کسی که داره راه درست میره رو ازش انتقاد نکن چون 100نفر این مطلبتو میخونن میدونی در موردت چی فک میکنن؟ در مورد کابلکشی خیلی بهم پول داد 1تلیزیون 4ملییونی برام خرید ویه گوشی 1ملییونی وخیلی چیزای دیگه که اگه بگم پس میوفتی 1ماه شبا تا ساعت 3نصف شب کار میکردماگه وجدان داری
۲۱ بهمن ۹۲ ، ۰۹:۴۱ رئیسی فنوجی
به نظر من مشکل شهر فنوج تو هستی آقای قوام که آتش بیار معرکه ایی یه ماه سرو کله ات پیدا نبود شهر آرام بود واقعا  فتنه هستی ؟؟؟؟
پاسخ:
چیه از چی ناراحتی چرا وقتی مشکلات شهر بیان میشه تو آتیش میگیری نکنه قبلا آزاد بودی وحالا ما بیان مشکلات میکنیم ناراحتی شما از چیه من هستم ومیگم ومینویسم حالا هرچی شما دوس داری اسم منو صدا بزن از فتنه گرفته تا القابی که در شان شخصیتته
راستی دنیا پیشرفت کرده چرا بالا با نام برده پیام گذاشتی والان ریسی فنوجی همون بالا همین حرفا رو میزدی ولی من میدونم شما دنبال جو ایجاد کردن ومتشنج کردن اذهان پاک فنوجی رو دارین پس بیشتر زور نزن من با قدرت هستم وادامه میدم
۲۱ بهمن ۹۲ ، ۰۹:۲۵ طرفداران رضا موزیک فنوج
س اقای قوام ضمنااز هنر مندی اقا رضا بخاطر شعر بلوچی در باره ایران هسته ایی به مناسبت دهه فجر سرودند ما نهایت تشکر را داریم نمی دانم شما حضور داشتی یا نه
پاسخ:
شرمنده من فنوج نبودم
دمشون گرم بخدا خوشم میاد از این شوراها این رو هم بدونن شورا های عزیز بهترین مزد بهترین پاداش رو خدا میده ایشالله خدا مزد و پاداش این عزیزان رو بده والله بیاین سری به وضعیت افتضاح اموزش و پرورش هم بزنین چرا بفکر جیگر گوشهای خودتون نیستین اقایون اموزش تعطیله به کی بگیم دردمونو چرا کسی جواب گو نیست
۲۰ بهمن ۹۲ ، ۱۶:۴۲ شهروند فنوجی
باور کنید داخل داروخانه قیمتاش دلخواهی می باشد
نکاتی که در داروخانه باید رعایت بشه و نمیشه:1-حق فنی تنها در صورتی باید از مشتری اخذ بشه که مسئول فنی داروخانه توضیحات لازم در مورد مصرف دارو را به مشتری ارائه کنه (منظور از مسئول فنی دکتر داروساز میباشد).متاسفانه اغلب اوقات دکتر داروساز در دارو خانه حضور ندارد.2-قیمت تک تک داروها باید در نسخه قید بشه و نسخه با مهر داروخانه ممهور بشه.3-کلیه داروهای ارائه شده به بیمار باید برچسب داشته باشند ونحوه مصرف قید شده باشه.4- در شهرهای که یک داروخانه دارند داروخانه باید در اوقات تعطیلی وشب ها آنکال باشند.45داروخانه موظف است کیله دارو های متداول را تامین نماید.و در صورت کمبود یک داروی خاص در اسرع وقت نسبت به تامین آن اقدام نماید.6-داروخانه حق ارایه دارو بدون تجویز پزشک را ندارد.به جز بعضی از دارو های کم خطر.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی