فـــنـــوج چه خبر؟

نقـــــد و تحلـــیــل مسایل گوناگون در شهرستان فنوج_فنــــــــــوج از زاویه ای دیگر

فـــنـــوج چه خبر؟

نقـــــد و تحلـــیــل مسایل گوناگون در شهرستان فنوج_فنــــــــــوج از زاویه ای دیگر

فـــنـــوج چه خبر؟
تنها راه رشد ترویج نقد و روحیه نقدپذیری است
باید بدون تعارفات زائد حرفمان را بزنیم تا ما نگوییم و ننویسیم چیزی عوض نمیشود
رمز رشد ما در فنوج مطالبه گری است
متاسفانه بیم از دست دادن موقعیت شغلی و برچسب زنی وهمچنین محافظه کاری بیش از حد در دوستان وجود داره و مانع بیان ازادنه اندیشه هایشان میشه و همین عامل یکی از بزرگترین ضعفهای فعالین مجازی سیاسی و حزبی شهرماست!!
******
قوام ریسی هستم تکنسین سامانه هوشمند سوخت
******
نویسنده نیستم خبرنگار هم نیستم .من هم مثل مردم فنوج شهروندی ساده وبی ادعا هستم اما بی تفاوت نیستم و براساس اصول 23-24و26 قانون اساسی میتوانم بنویسم
بایدحرفهایمان را بزنیم - لازم بشه داد هم میزنیم هرچند برای خیلی ها تلخ باشد ٬
بدنبال دیده شدن و کسب قدرت،موقعیت نیستیم
بسیار خوب میدانم با گفتن مشکلات و اشکالات از چشم نمی انداخت‌یم با تملق و چاپلوسی و سرپوش گذاشتن روی نقطه ضعف ها و ماله کشی زودتر به هدف می رسیدیم
نویسندگان
آخرین نظرات
سه شنبه اسفند ۲۷ ۱۳۹۲

{فــــنــــــوج} در سالی که گذشت!!

فنوج در سالی که گذشت، روزهای متفاوتی را پشت سر نهاد. روزهایی که تاریخ شهر ما را رقم می زنند و هر یک دارای مفاهیمی هستند که تلخی یا شیرینی آن برای سال ها باقی می ماند توی شهر دوست داشتنی ما سال 92  اتفاقات تلخ و شیرینی افتاد از سیاسی گرفته تا اجتماعی و ورزشی و هنری مردم خوب و نجیب شهر دوست داشتنی ما با تمام این اتفاقات خوش و ناخوش کنار اومدن همانطور که تاریخ این شهر دوست داشتنی نشون میده که همیشه مردم نجیبش با همه چیز کنار میان.تلخ‌ترین حوادث سال گذشته در این شهر دوست داشتنی جدایی  بسیاری از فنوجیای عزیزی است که برای خانواده‌های خود بسیار عزیز بودن. ونیز برای عموم مردم مثل امام جمعه فقید شهرمان ویاد آن عزیزانی که در سانحه های مختلف جان خود را از دست دادن از تلخ ترین خبرهای شهرمان بودن از جمله استادم ریسی وهمکلاسیم واحد ارباب و..... خدا تمام رفتگان شهرمان را بیامرزد.(آمین) ولی اتفاقات شیرین رو تشریف بیارین پایین

اما در کنار این تلخیها، این شهر دوست داشتنی شیرینی فراموش نشدنی رو تجربه کرد که اونم خبر شهرستان شدنمان بود که واقعا جان تازه ای به کالبد این شهر داد که واقعا تا مدتی حرف دسته اول مجالس این شهر شد هنوز این خبر تروتازه بود که انتخابات وثبت ونام شورا فرا رسید که ایامش واقعا در شهر غوغایی از حوادث مختلف در شهر بود که دراین بخش به همین قد بسنده میکنم 

انتخاب سرپرست فرمانداری(البته فقط در حد یک تابلو) و انتصاب شهرداری بومی وجوان از دیگر رخدادهای مهم در سال 92بود 

بله به همین راحتی یکسال دیگر بر شهر و دیار دوست داشتنی ما گذشت حتما اتفاقات تلخ و شیرین دیگری هم هست که در این مجال نمی‌گنجد 

نکته آخر اینکه سطح شهر ما نیز در سال گذشته عرصه کش و قوسهای فراوانی بود که گاهی باعث کدورت هایی هم شده است امیدوارم دیگر هیچ کدورتی در شهر مشاهده نشود 

هر کسی را که به دلایل مختلف نمی پسندیم نباید دلیلی باشد برای اینکه نسبت به یکدیگر کینه بورزیم واقدام به توهین وافتراء وشایعه پراکنی نسبت به هم نمائیم. بیائیم همواره با هم و درکنار هم برای پیروزی وسر بلندی شهر ودیارمان و برای شکوفائی آیندگانمان تلاش کنیم.

بنده نیز ضمن تبریک سال جدید به عرض آن دسته از عزیزانی که بنده ناخواسته باعث رنجششان شدم با نوشته هام یا نظرات برخی عذر خواهی میکنم من نمیگم که حق با من بود من نظرات و نوشته هارو منتشر میکنم قضاوت باشد با شما بماند که من از چه کسی طرفداری یا حمایت میکنم مهم اینکه شما همشهریان عزیز که حقیقتا بهترین قاضی هستید از لابلای تمام این نوشته ها برداشت خود را از مطالب میکنید چون معتقدم که در هر خانواده از مردم شهرم حداقل دو روشنفکر هستن  من نیز اشتباه کردم خطا داشتم ولی امیدوارم تمام مطالب واشتباهات حقیر را بر من منت نهاده وعفو کنید

هر روزتان نوروز

دیروز تنها خاطره ای است ، امروز نیز می گذرد ، بیائید به فکر 

فردا باشیم .

از نگاه شما به عنوان یک شهروند فنوجی در سالی که گذشت "مهمترین " اتفاق سال ۹۲ چه بود؟
جالب ترین، بدترین، بهترین، بزرگترین و یا هر"ترین" مد نظرتان را با ما و سایر شهروندان عزیز فنوجی در میان بگذارید. 

 

نظرات (۶)

سلام مطلب شما درسایت  مرکزی استان سیستان و بلوچستان (همه با هم )با ذکر منبع درج شد .

لینک مطلب شما:

 http://baham91.ir/?p=13678

درصورت به روز رسانی لینک مطالب خود را برای ما ارسال نمایید

منتظر مطالب ارزشمند شما دوست عزیز هستیم

هدیه سایت همه با هم به شما افسرمجازی

امام باقر علیه السلام:

لا تَتَهاوَن بِصَلاتِکَ، فَإِنّ النَّبیَّ صلى اللَّه علیه وآله قالَ عِندَ مَوتِهِ: «لَیسَ مِنّی مَنِ ‏استَخَفَّ بِصَلاتِهِ»

نمازت را سبُک مشمار، که همانا پیامبر صلى اللَّه علیه وآله هنگام رحلتش فرمود: «هر کس نماز را سبک بشمارد، از من نیست».

الکافی: ج ۳ ص ۲۶۹ ح ۷ / شناخت‌نامه نماز: ج2 ص730

باسلام وتبریک  به مناسبت فرارسیدن سال جدید  به نظرمن مهمترین اتفاق سال92 درشهرستان فنوج درگذشت دوامام جمعه محبوب این شهرستان حاج اقاشعیب قاضی امام جمعه محبوب ومردمی دهستان محترم ابادوحاج اقاقریشی امام جمعه فنوج بود انشاالله دربهشت برین همنشین انبیاوصالحین باشن.آمین
پاسخ:
آمــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــین
سلام
میبخشید قوام هنوز سال عوض نشده  که شما نوشته اید فنوج درسالی
که گذشت امروز تاریخ ۱۳۹۲-۱۲-۲۸ اسفندمی باشد

پاسخ:
آقای قطری اولا لطف داری از قطر منت گذاشتی روی سرم کامنت دادی دوما گیر نده به دوروز
بنظربنده مهمترین اتفاق سال 92 سفرهای مشکوک آقای اربابی نماینده ایرانشهر به حوزه انتخابی آقای جدگال هست آقای اربابی فراموش کردن نیکشهر وقصرقند جزو حوزه ایشان نیست ولی من به ایشان حق میدهم که همیشه در سطر اول خبرها ورویدادهای حوزه آقای جدگال باشه چون ایشان بجای فعالیت تبلیغات شدیدی را شروع کردن برای اخوی بزرگوارشان وهرجور شده میخواهد برادرش را در صدر انتخابات آتی ببیند ولی ........
نه نه نه ولی چرا مردم حوزه جدگال بسیار ساده دل هستن وسریع دور ایشان جمع میشوند بعنوان یک فنوجی از ایشان میخواهم که کمی بفکر حوزه فقیر خود باشن خلاصه مهمترین رویداد فنوج سفرهای نه سودمند بلکه سرشار از حواشی آقای نماینده بود به شهرمان!
من هم سالی را که گذشت به فال نیک میگیرم و جا دارد یادی بکنم از رفتگان شهر از جمله یحیی ریسی معلم دلسوز وفداکار شهرمون امیدوارم آموزش وپرورش بتونه یک نفر دیگه رو مثل یحیی در خودش ببینه کسانی هستند که ادعای دلسوزی میکنن ولی انگار با سرکار امدن شورای جدید حتی نمیتونن وبلاگ خود را بروز بکنند 
آقایان دوستان توجه بفرمایید که هر پیامی واحباری از شهرداری توسط عبدالله ارباب در سایتها و وبلاگها منتشر میشود جدیدا به دروغ گفته که شورا امضا جمع کرده برای ابقای آقای امرا دیشب در عروسی من به صراحت از همه اعضای شورا سوال کردم قسم خوردن که ما خبر نداریم امین ریس شورا که میگفت من 2هفته کرمان بودم وخبرهایی مبنی بر نبود کارمندان در شهرداری اینها همه جنگ روانی است که این شخص میخواهد فضای شهرداری را آشفته کند شهردار وکارکنان با جدیت بکار خود ادامه میدهند و پیگیر کارهای مردم هستند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی