فـــنـــوج چه خبر؟

نقـــــد و تحلـــیــل مسایل گوناگون در شهرستان فنوج_فنــــــــــوج از زاویه ای دیگر

فـــنـــوج چه خبر؟

نقـــــد و تحلـــیــل مسایل گوناگون در شهرستان فنوج_فنــــــــــوج از زاویه ای دیگر

فـــنـــوج چه خبر؟
تنها راه رشد ترویج نقد و روحیه نقدپذیری است
باید بدون تعارفات زائد حرفمان را بزنیم تا ما نگوییم و ننویسیم چیزی عوض نمیشود
رمز رشد ما در فنوج مطالبه گری است
متاسفانه بیم از دست دادن موقعیت شغلی و برچسب زنی وهمچنین محافظه کاری بیش از حد در دوستان وجود داره و مانع بیان ازادنه اندیشه هایشان میشه و همین عامل یکی از بزرگترین ضعفهای فعالین مجازی سیاسی و حزبی شهرماست!!
******
قوام ریسی هستم تکنسین سامانه هوشمند سوخت
******
نویسنده نیستم خبرنگار هم نیستم .من هم مثل مردم فنوج شهروندی ساده وبی ادعا هستم اما بی تفاوت نیستم و براساس اصول 23-24و26 قانون اساسی میتوانم بنویسم
بایدحرفهایمان را بزنیم - لازم بشه داد هم میزنیم هرچند برای خیلی ها تلخ باشد ٬
بدنبال دیده شدن و کسب قدرت،موقعیت نیستیم
بسیار خوب میدانم با گفتن مشکلات و اشکالات از چشم نمی انداخت‌یم با تملق و چاپلوسی و سرپوش گذاشتن روی نقطه ضعف ها و ماله کشی زودتر به هدف می رسیدیم
نویسندگان
آخرین نظرات
دوشنبه مرداد ۱۴ ۱۳۹۲

تقاضای کمک یک جوان فنوجی از .....؟!!

یکجوان معلول فنوجی طی نامه ای گلایه خود را از شوراها ومسولان انتظامی شهرستان فنوج ابراز داشتند بنده به نوبه خود به عنوان یک رسانه محلی کوچک فقط از فرماندار توانا ودلسوز شهرمان که مدت زمان کوتاهیست که سکاندار فرمانداری شهرمان را برعهده دارن که حقیقتا بعنوان یک مسول واقعا پیگیر موضوعات مردم وحل سه مسله مهم در شهر. تقاضا دارم تا بازهم یک بار دیگر وفاداری وتوانایی درعمل خود را نسبت به مردم فنوج واین جوان نشان دهند متن نامه این جوان که به بنده ایمیل کردن:

 

تمامی نوشته های این نامه بر عهده خود آقای اربابی میباشد 

بهر حال امیدوارم که مسولین دلسوز انتظامی ومراجع زیربط هرچه سریعتر در جهت رفع مشکل این جوان اقدامات لازم را انجام تا همه همشهریان زیر سایه نظام اسلامی با آرامش زندگی کنن

نظرات (۶)

سلام برادر جان امروز وارد سایت شما شدم متاسفانه درخواست فردی را بنام قاسم ارباب  را دیدم که به دونفر از همکاران مومن وخدوم و پرتلاش من تهمت همکاری با اشرار زده  وجنابعالی هم بدون توجه به متن اقدام به انتشار ان در فضای مجازی نموده اید لذا خواهشمند است ضمن محو کامل متن نانه در همین سایت ارهمکارانم معذرت خواهی کنید.با تشکر

۱۶ مرداد ۹۲ ، ۰۳:۳۰ پایگاه اطلاع رسانی بخش کتیج

موفق باشی

چی میگی؟ به این میگند فرمانداره همش داره موهاشو درست میکنه اصلاً دنبال حل شدن مشکلات مردم نیست به فکر موهاشه امیدوارم که امروز بگند رفته صد مرتبه خدا رو شکر میکنم.
زود تحط تاثیر قرار نگیر دوست خوووووووووووووبببببببببببببببببببببببببببببب
پاسخ:
از چه نظر بهرحال باشه دوست من
اقای قوام هر کی هر چی گفت باید بنویسی به این فکر نکردی شاید اقای ارباب دروغ گفته یا شاید مشکل داشته تا جایی که من شنیدم اقا بدهکاره حالا معلوله یا سالمه نباس پولشو بده تازه اقایونی که طلب دارن هیچ نسبتی هم با صاحب ندارن والله صاحب یه انسان مومنه دو سال داره بازنشست بشه جزء زحمت کش ترین افراده یه احمق اومده تهمت دزدی زده بهش شما هم داخل فضای مجازی گذاشتی دمت گرم اقا قوام خوب ابروی مومن اها رو حفظ میکنی
پاسخ:
مهربون جان البته یه کم در جریان کار بودم قبل گذاشتن مطلب فوق با باباش حرف زدم مسولیتش با خودشه در ضمن کار خیر ثواب داره شاید مسولی تحت تاثیر قرار بگیره خیلی خیلی از همراهیت متشکرم امیدوارم خداوند تورو مورد لطف خودش قرار بده
ببین قوام جون داری کاری میکنی رفاقتمون بهم بخوره تو روخدا شما اگه یه بار صاحب رو میدیدی یا میشناختی هیچ وقت داخل فضای مجازی همچین نامه ای رو رو نمیذاشتی تو رو خدا سریع تحط تاثیر احساسات قرار نگیر اگه داخل اموزشو پرورش فنوج یه انسان شریف و با ایمان باشه بخدا اون یه نفر صاحب هوتی قاسم ارباب حتما مشکل داشته ماشینشو بردن تازه دوست عزیز این قضیه بخدا هیچ ربطی به صاحب نداره من وقتی نامه رو دیدم به صاحب زنگ زدم بخدا روحش هم خبر دار نبود  بردن ابروی یه انسان شریف والله درست نیست شما نباید هرچی افراد میگن سریع بیای داخل فضای مجازی بدون هیچ اطلاعی پخش کنی حیف شد تازه داشت ازت خوشم میومد میدونم قصدی نداشتی بقول خودت فقط دلت بحال اون معلول سوخته
پاسخ:
من واسه کسی نظر نمیدم البته که آدم خوبیه منکه ندیدم نظر هم نمیدم  من هیچوقت قصد توهین به کسیو نداشتم وندارم این یک درخواست کمک بود ومنم تواین نامه توهینی ندیدم وهرجا وهرزمان بانی کار خیر میشم ببخش دیر جوابتو دادم مسافرت بودم انشالاه که موضوع فوق بدون هیچ کدورتی حل بشه البته منم خیلی به قاسم گفتم گذشت کنه ماه رمضانه وخداوند جواب لطفتو میده
مهربون جان خبری داشتی درخدمتم (تـــــــــــــــــــــــشـکـــــــــــر)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی