فـــنـــوج چه خبر؟

نقـــــد و تحلـــیــل مسایل گوناگون در شهرستان فنوج_فنــــــــــوج از زاویه ای دیگر

فـــنـــوج چه خبر؟

نقـــــد و تحلـــیــل مسایل گوناگون در شهرستان فنوج_فنــــــــــوج از زاویه ای دیگر

فـــنـــوج چه خبر؟
تنها راه رشد ترویج نقد و روحیه نقدپذیری است
باید بدون تعارفات زائد حرفمان را بزنیم تا ما نگوییم و ننویسیم چیزی عوض نمیشود
رمز رشد ما در فنوج مطالبه گری است
متاسفانه بیم از دست دادن موقعیت شغلی و برچسب زنی وهمچنین محافظه کاری بیش از حد در دوستان وجود داره و مانع بیان ازادنه اندیشه هایشان میشه و همین عامل یکی از بزرگترین ضعفهای فعالین مجازی سیاسی و حزبی شهرماست!!
******
قوام ریسی هستم تکنسین سامانه هوشمند سوخت
******
نویسنده نیستم خبرنگار هم نیستم .من هم مثل مردم فنوج شهروندی ساده وبی ادعا هستم اما بی تفاوت نیستم و براساس اصول 23-24و26 قانون اساسی میتوانم بنویسم
بایدحرفهایمان را بزنیم - لازم بشه داد هم میزنیم هرچند برای خیلی ها تلخ باشد ٬
بدنبال دیده شدن و کسب قدرت،موقعیت نیستیم
بسیار خوب میدانم با گفتن مشکلات و اشکالات از چشم نمی انداخت‌یم با تملق و چاپلوسی و سرپوش گذاشتن روی نقطه ضعف ها و ماله کشی زودتر به هدف می رسیدیم
نویسندگان
آخرین نظرات

سلام دوستان :پیرو مطلب اخیر ونامه به دکتر ضاربان در مورد رفتارپزشک وبرخورد بد با بیمار از اونجایکه که مصمم بودم قضیه رو به جد پیگیری کنم ابتدا تشکر میکنم از دوستان رسانه ای که در این باره کمک کردند ومطلب رو بازنشر کردن البته بودند دوستانی که مطلب رو بنا به دلایل چون بهم خوردن موقیعیتشان نزد برخی افراد نشر نکردند ولی تلفنی از حقیر حمایت کردند از مسولین محترم هم فقط شورا ودکتر ضاربان قول پیگیری دادند واز ریاست شبکه شهرستان فنوج وفرمانداری خبری نشد باری بعد از بازتاب موضوع وگسترش آن در دنیای مجازی آقای گودرزی پزشک بهداری طی تماسی با حقیر خواستار توضیح در این رابطه شد بعد از ملاقات حضوری با آقای گودرزی وتوضیح ایشان وهمچنین عدم پیگیری برخی از مسولین به نتایج عجیبی رسیدم که تشریف بیارین ادامه مطلب عرض میکنم تصویری از بنده در کنار دکتر گودرزی بعد از رفع سوتفاهم

باری اول داستان روز اتفاق رو از زبان آقای دکتر براتون میگم:بعد از حضور بیمار نزد من چون حال بیمار خوب نبود واز درد بخود میپیچید شخصا دست بیمار را گرفته وبه اتاق تزریقات منتقل نمودم پس از تزریق آمپول دوعدد آمپول دیگر نیز نوشتم تا از داروخانه تهیه شود وبه بهیار بومی خانم سپردم تا بعد از رسیدن آمپول آنها را تزریق کند وحال بیمار را به بنده گزارش دهند من نیز برای ویزیت بیماران دیگر رفتم اتاق پزشک بعد از گذشت نیم ساعت بهیار خانم اومدن وگفتن که حال بیمار بعد از تزریق آمپول تغییری نکرده و بنده بنا به نبود امکانات در جهت درمان بیشتر بیمار گفتم بگین تشریف ببرن ایرانشهر همین . حال نمیدانم چرا حرفهای خلاف واقع را به بیمار رساندن آیا برای رفع تکلیف از خود بوده یا اهدافی دیگر نمیدانم در ادامه آقای گودرزی تصریح کردن که ترافیک زیاد بیمارکه  150بیمار در روز ویزیت میشود وبنده تنها هستم شاید خستگی و کسالت در چهره من نمایان شود ولی هرگز اجازه توهین به بیمار را بخود نمیدم وخیلی خوب قوم بلوچ را میشناسم بنا به فقر امکانات وخیلی محرومیتهای دیگر در منطقه حقیر تمام تلاش خود را در جهت برطرف شدن مشکل بیماران در همین مرکز درمانی انجام میدم واگر هم دوستان وبیماران مراجعه کننده از حرفهای حقیر ناراحت شدند همین جا از تمام مردم فنوج عذرخواهی میکنم وتا زمانی که در کنار مردم فنوج هستم تمام تلاشم را خواهم که با حداقل امکانات بهترین خدمت را برای مردم انجام بدم خیالتان راحت بنده نه توهینی کردم وانشالاه توهینی هم از بنده شنیده نخواهد شد هرآنچه که اتفاق افتاده را خلاف واقع به سمع بیمار رسانده اند

حال در فاصله چند روزه این اتفاق موضوعاتی ذهنم را درگیر کرد وسوالاتی برام پیش اومد که خالی از لطف نیست که آقای دکتر ضاربان باخبرشن:

این پرسش مطرح است که چرا در برخی فرهنگها عذرخواهی کردن در مقابل اشتباهات و مطالبات بحق مردم انهم از طرف یک مدیر بومی که انتظارات بیشتر است نهادینه نیست

چنانکه اگر اشکالی در کار مسئولان دیده شود برخی با توجیه و شانه خالی کردن از زیر بار

آن نه تنھا به رفع برای رفع آن کوتاھی و مشکل کمک نکردند بلکه ابھاماتی در ذھن مخاطب باقی میگذارند

باید به این نکته توجه کرد که سوء استفاده و بھرهبرداری شخصی نکردن از موقعیت فرد عذرخواه کمک بالایی

به ادامه روحیه عذرخواھی میکند و انجام این رفتار باعث میشود که ھر فردی از سطوح پایین و جزیی تا

افرادی در سطوح بالاتر از عذرخواھی اجتناب نکنند

این در حالیست که حقیر همان روز اول ودر ساعات اولیه طی تماس تلفنی با ریاست

بهداشت شهرستان فنوج موضوع را به ایشان ارجاع دادم وطی چند پیامک پی در پی

خواستار رسیدگی از طرف ایشان شدم ولی ایشان در جواب حقیر نوشتن که به شوهر

بیمار بگین پیگیری کنن در حالی که بنده پسر بزرگ بیمارم!!!

حال بعد از از گذشت دو روز وبازتاب آن در دنیای مجازی از طرف ایشان به بنده وصیت

شد که از موضوع بگذرم زیرا اگر ما بخواهیم پیگیری کنیم پزشک لغو قرارداد کرده وبنا به محروم بودن منطقه پزشک قهر کرده وبهداری بدون پزشک میماند واین توجیه ایشون

اصلا قابل قبول بنده نبود در روز بعد با نوشتن طوماری برای رفع تکلیف از خود از طرف

تیم سلامت ایرانشهر!!! نوشته ای را در وات ساپ بین همشهریان و مردم منطقه در نقد نامه منتشر شده در وبلاگ نوشتن وبنده را فحاش ومغرض معرفی طومار فوق در قسمت نظرات موجود است حال

قضاوت با شما! اینست پاسخگوی مردم بودن وخدمت خالصانه بعنوان یک بومی!!!

من که مثل خیلیا مدیربه دنیا نیامده ام و اینهمه توی جلسات موز و بیسکویت نخورده ام به شما میگویم : اگر یکدهم حق ماموریتها و تشویقهایی که شما میگیرید . یکدهم هزینه هایی که بایت این ....صرف بازسازیازی این بهداری میشد الان ما لایق بهترینها بودیم کجاست عملکردشش ماهه شمابعنوان یک بومی؟یک مدیر خوب باید مبتکر باشد شما در جریان وضعیت اسفناک فاضلاب سه محله فنوج بخود بنده گفتین که تا از وظایف شما باخبر نیستم چیزی ننویسم بعدش درهمان روز خواستار حضور بنده در دفتر خود شدید تا بنده راهکار بدم من از کجا راهکار بیارم نه در حیطه تخصص من است نه سوادشو من دارم بجای اینکه طومار مینوشتید حتی المقدور طی تماسی بابیمار   موضوع رو از زبان پزشک به بیمار منتقل میکردیدن تا سوتفاهم بوجود آمده رفع همچنین بعنوان یک بومی سهمی در رفع مشکلات بهداشتی ودرمانی همشهریان میداشتین شبی که بیانه در رد نوشته من توسط همکاران جنابعالی پخش شد بعنوان یک همشهری برای خویش متاسف شدم که چرا وبه چه دلیلی مدیران بومی بجای تکریم همشهریان چنین برخوردی را دارند آیا بجا نبود که آن نوشته را در آستانه هفته دولت  برای بیان اهداف وخدمات انجام شده بکار میبردین که بعد ازماهها هنوز اینست وضع مرکز درمانی شهرستان فنوج

 

آیا عوض کردن وتجهیز  اینها بودجه ملییونی میخواهد؟یا ابتکار؟ایا این درشان بهداری

ومردم فهیم فنوج است؟ چقدر حق ویزیت وتزریقات در این بهداری انجام میشود آیا ذره ای

صرف این چنین مشکلاتی بشود کجاوچه کسی ایراد خواهد گرفت

پس بجای سرپوش گذاشتن ورفع مسولیت وشانه خالی کردن همچنین انتشار جوابیه

بفکر خدمت خالصانه به همشهریان باشید. نه این اتفاقات ونوشته ها خدای ناکرده در

جهت تخریب شماست نه غصب صندلی شما ولی  باور بفرمایید همان روز با ذره ای متانت وحس شهروند دوستی میشد موضوع را پیگیری وحل کرد سوال چرا خود مدیریت محترم بهداشت

اقوال آن روز را از پزشک نپرسیدن وبه بیمار نرساندن؟آیا براستی دستهای پشت پرده

ای میخواست پزشک مربوطه تخریب شود؟یا پزشک خاطی رقیب جانشینی مدیریت

فعلی بود وباید جو متشنج میشد؟ وحاذثه اخیر وسروصدای من بنفع مدیریت بهداشت!؟ 

 

وسوالات مختلف دیگری که رنگ وبوی جناحی وبازیهای سیاسی در مرکز بهداشتی

هم هویدا وآشکار است گیریم حقیر مغرض بودم ولی چرا ریاست محترم بهداشت به موضوع جناحی نگاه کردن وبجای پیگیری وتکریم بیانیه دادن ونخواستن سوتفاهم بوجود آمده رفع گردد

امیدوارم مسولان محترم با رعایت تمام ضوابط وبا همکاری وکنار گذاشتن بازیهای جناحی سعی در برطرف کردن مشکلات مردم وهمچنین احترام گذاشتن به حقوق شهروندان بنمایند 

ضمن تشکر از همه همشهریان عزیز که در پیگیری این موضوع حقیر رو یاری کردن 

تشکر از دکتر ضاربان که با اخلاقی متین وارانه سعی در رفع مشکلات مردم میکنند وهمچنین عذرخواهی از آقای گودرزی جهت سوتفاهم ایجاد شده

تشکر از شورای شهر وتعجب از از سکوت فرمانداری در مقابل چنین حوادث ومشکلاتی!!

نظرات (۲۱)

۱۹ مرداد ۹۴ ، ۲۱:۳۷ ابوطاها سربازی
وب تون عالیه، انتقاداتون هم امیدوارم سازنده باشه اما برادر من وطن پرستی ایده خوبی نیست. ما خدا پرستیم هر کس خداپرسته برادر ماست حتی اگه توی آمریکا باشه یا توی شهر بغلی. غیرمسلمان دشمن ماست حتی اگه همسایه دیوار به دیوارمون باشه.
از حضرت سلمان فارسی پرسیدند: پدر و مادرت کیه؟ گفت: پدر و مادرم اسلام هستند. اسلام همه چیز منه.
عالی میشه اگه اینها مقتدای ما باشند.

(با سپاس)
چه پزی میدی بجه جون کلاستو برم گوام
قوام خان ی سوال؟ شغل اصلی تو چیه؟
پاسخ:
کارمند سامانه هوشمند قسمت تعمیرات هوشمندی
۱۲ شهریور ۹۳ ، ۲۳:۲۴ مجموعه ابزار وبلاگ نویسی
سلام دوست عزیز - وب خوبی داری

یک مجموعه بی نظیر از برنامه ها و فایل های شگفت انگیز برای وبلاگ نویسان و وبمستران آماده کردیم که می تونید دانلود کنید :

حاوی

1 - برنامه ارسال نظر گروهی رایگان به وبلاگها
2 - برنامه ارسال ایمیل گروهی رایگان
3 - برنامه بازدید اتوماتیک از وبلاگ
4 - برنامه ساخت برچسب و کلمات کلیدی
5 - برنامه ساخت کد بنر و عکس
6 - کد های اچ تی ام ال نایاب برای وب
7 - کتاب های آموزشی نایاب
و . . . .
سلام برادر امیدوارم هیچوقت واقعیتها را نادیده نگیری
چرا نظر من را نمایش نگزاشتی چیه واقعیت در مورد شهر ومردمش برات سخته تا همه شما فنوجیهای ریاست طلب را بشناسند؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
اولا سلام 
دوما اینقدر سواد نداشتی نظرت رو بصورت خصوصی درج کردی الانم دارمش!!!!
در ثانی با خودت چی فک کردی من یک ذره تعصب ندارم که وقتی یه ناشناس وبی هویت چون شما به شهرم ومردمان شریفش توهین میکنه من بنمایش بزارم تا تو وامثالهم در عقده گشایی تیر آخرتون رو بزنید در جوابت آقای بظاهر باسواد شهر من خیلی قبلترها باید شهرستان میشد لیک کج فهمانی در بنت چون شما پیشرفت فنوج چون خاری بود در چشمتان حال بسوز که فرزندان ومردانی از دیارم برشما ودیگر شهرها حکمفرما بودن وافتخارمان براین است که مدیر داریم اندازه جمعیت شهر شما برای صادر کردن به تمام نقاط بلوچستان بله که ما طلب ریاست داریم چون لایق ریاستیم در جایی از اراجیفتان گفته بودید از اختلاف در شهرم هرکجا اختلاف نظرهایی وجود دارد چون تک تک فرزندان این شهر لایق بهترینها هستند بهمین جهت طالب ریاستیم در همین وبلاگ بدترین دشمنم را از شهرم ترجیح میدهم به دوستی از شهر دیگر کاش مرد بودین با نام خود میومدین تا بهتر جواب دهم یادتان هست امام جمعه شما در جایگاه سوخت به شهرم ومردمان پاکش اندک توهینی کرد چطور جوابش را دادیم پس دست بردار از درج چنین کامنتهایی با مضمون توهین به مردم وشهر فنوج چون معتقدم شهرهای همسایه از هرنظر توان رقابت وتبادل با فنوج وفنوجیان را ندارند
سلام
وب جالبی داری
ممنون میشم وب منو هم لینک کنی
نیاز به حمایت شما دارم
البته اگه این افتخارو میدی

با عنوان ملورانیان و ادرس http://azadmaloran.mihanblog.com/
لینک کن
ممنون دوست عزیز
_____*#######*
___*##########*
__*##############
__################
_##################_________*####*
__##################_____*##########
__##################___*#############
___#################*_###############*
____#################################*
______############ I Love You #######*
_______#############################*
________###########################*
__________########################*
___________*####################*
____________*#################*
_____________*##############*
_______________############*
________________#########*
________________*#######*
_________________#####*
__________________###*
__________________##*
__________________#*
۰۸ شهریور ۹۳ ، ۱۳:۵۴ در جواب سیار فنوج
حالا جدیدا آمدند مبارکتان باد الان برات آسفالت مدرن می ریزند 7 هکتار زمین را در همسایگی رفیق قوام تصرف و قطعه بندی کردند حتما برای شماست که به همین زودی واگذار می کنند
سلام دوستان بنده یکماه در منطقه شما ماموریتی داشتم واقعا منطقه شما از لحاظ امکاناتی وبهداشتی محرومه همین آب آشامیدنیتون وچاه آبتون رو یه نگاه بندازید؟بعد متوجه میشین چی دارین میخورین اون بازار سبزی فروشاتون که وضعش افتضاحه هر آتا آشغالی میفروش پر مگس نانواییاتون که حرفی درش نیست ولی کلا سیستم نظارتی مراکز بهداشتی صفره ودر مورد انتخاب بانوان هم بعنوان مدیر باید عرض کنم که تزینی هستش وبرای بالابردن ضریب نمره کاری بالایی ها میدون دادن زنها لازمه وگرنه خودشون هم میدونن بنا به فرهنگ مردم زنها کاری از پیش نمیبرن وباعث افت میشه مدیر سایت بهتره گله نکنین ودنبال راهکارواین حرفها نباشین که اصولا کسی نمیخواد مناطق شما پیشرفت کنه کلا میخوان مدیران بومی زن رو بزارن برای افت و ناکارامدی نشون دادن مدیران بومی بشما
۰۷ شهریور ۹۳ ، ۰۶:۰۶ محسن قاضی زاده
تشکر از قوام عزیز که اینقدر دلسوز شهر هستن انشالله در تمام مراحل زندگیتون موفق سربلند باشید ممنون از پیگیرهای شما برادر عزیز برای شهر عزیزم فنوج
پاسخ:
تشکر محسن عزیز
سلام آقای قوام حتما طایفه اربابی ها را خداوند لایق دیده که در همه جا هستند زحمت کشیده اند حلایق هر چی لایق خداوند از این بیشتر بهشون بده
پاسخ:
برمنکرش لعنت چاکری عزیز دوست صمیمی تر از جانم ارباب هستش وطایفه اربابی رو خیلی دوس دارم قرار نیست مسولانی منتصب به هرفامیل وطایفه ای کم کاری کنند وما صرف به قرابت با آن فامیل از حق بگذریم همه مسولان خدمتگذار مردمند و مکلفند به خدمت برای ما شهروندان
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
اقای محترم یا همان اقای اربابی باور کنید ابروی طایفه رو بردید این همه انسان محترم تو طایفه اربابی هست ولی شما **** اونا هستید البته چند نفر که باعث نابودی شهر شدی شهرداری رو داغون کردید که یه جای سالم هم توی شهر نمونده هرجل رو اسفالت کنند جای دیگش خرابه یازده سال شهرداری دستتون بود . اموزش وپرورش هفت سال دستتونه از لحاظ اموزش تو کشور اخر شدیم و الان هم بهداشت دارید داغون میکنید وسیاست داخلش وارد کردید . قوام جان راست میگی بگند یه کاری که توی همین هفته دولت انجام دادند ولی متاسفا هیچ فقط **** و مال مردم خوردن و بس .
سلام با عرض خسته نباشید این نوع بر خورد برمیگرده به اینکه افراد یا دلسرد هستند یا به دنبال تخریب که هردو بر خورد بر میگردد به مسولین بالا دست و امید وارم خانم اربابی و دیگر مسولینی که عملکرد پایینی دارند خودشان از این سمتها برند کنار و باعث ابرو ریزی نظام نباشند .
آخه نفهمیدم شما چکاره شهرهستید ؟ حتما میگید شهروندم آخه مگه شما فقط شهروند این شهر هستید این شهر فرماندار داره شهردار و شورا داره اونا ژیگیر مشکلات مردم می شن نه شما ، شماکه بدون تحقیق میای به مسئولین تهمت و افترا میزنی بعد می ری ازش معذرت خواهی می کنی و تقصیر را به گردن دیگران می اندازی این از یک فتنه کمتر نیست خداوند گفته که گناه فتنه از قتل هم بیشتر است پس از خدا بترس مردم را به جان هم نینداز.
پاسخ:
سلام بزرگوار بنده شهروند ساده این شهرم ولی بی تفاوت نیستم من نگفتم این شهر بی صاحبه مشخصه که مسول داره ولی هرکدوم از مسولین باید به وظیفه خودشون عمل کنند نه اینکه دست روی دست بزارند ومشکلات تلمبار شه بلکه این قشر در رفاهن ودودش توی چشم منه شهرونده گیرم من تهمت زدم دروغ گفتم بقول شما خواستم فتنه رابندازم و طبق نسخ سریح سخن شما من در جهنمم همون روز اول من قبل از هرکار واقدامی پناه آوردم به شما مدیریت محترم چند بار پیامک دادم بشما که بعنوان یک مدیر بومی خواهشا پیگیری کنید ولی شما در جواب بمن گفتین که بگین دیگران پیگیر شن حتی بمن مشروعیت دفاع از مادرمو ندادین حتی عاقبت عدم پیگیری رو گفتم که خودم از هر سوراخی وارد میشم وحقمو میگیرم این کجاست جرمه
۰۶ شهریور ۹۳ ، ۰۲:۳۰ کارشناس بهداشت
سلام اقای ریسی چرا شما بدون دلیل چیزی مینویسید اصلا شما میدانید که در حوزه بهداشت کاری شده حتما باید شما باخبر بشید
پاسخ:
سلام کارشناس محترم! فنوجی هستی؟ اگه مال این شهری حوزه بهداشت سخت دنبال راهکار میگرده
در ضمن بنده براساس مشاهداتم قضاوت میکنم یکی از نعمتهای خداوند که به انسان عطا کرده بینایی هستش واین حس بمن میگه بعد از گذشت 6ماه ما در حوزه بهداشت ودرمان پیشرفتی نداشتیم هیچ. ودر حال برگشتیم وکارها همه مانده در حد پیگیری بعد از 6ماه برو ببین بهداری مث زمان فتحعلی شاهه آقای عبدی محمدی پور با روشهای آن زمان ویزیت میده نوشتن اسامی در دفتری وبرگه کوچکی بدست بیمار یعنی یه دونه کامپیوتر اینقد گرونه من 4تا سیستم در حوزه بهداشت دیدم که دارن خاک میخورن کجاست ابتکار کجاست؟ خلاقیت؟ درهای شکسته کمد تزریقات 10بار قفلشو جوش دادن حداقل برن سمساری هاشمزهی یه دونه کمد کلید دار بخرن اینهمه بیمار بعد از ساعت اداری ویزیت میشه تزریقات میشه بصورت آزاد پول یکروز این خدمات صرف زیباسازی بشه چه اشکالی داره؟ اتاق تزریقات حتی یدونه پرده نداره تا مریض خانمی اونجا ویزیت شه یا یه دونه درخت کاشتن چه هزینه ای داره تا مریضی زیر سایش بشینه کجاست کار آقای کارشناس هفته دولت بود وبازار گرم کلنگبازی وافتتاح و انتصاب معاون ومشاور وازاین قبیل حرفها سهم حوزه بهداشت چی بود در این هفته؟مگر چند سال ما فرصت داریم برای پیگیری؟ حداقل در این هفته وعده ای میدادن که بله در آینده ای نزدیک پلیس بهداشت در فنوج شاید مستقر شه 
دوست من مغرضانه بمن نتازید ما هم مدیران بومی کاری!! رو دوس داریم ولی نه کور کورانه حمایت کنیم وچه چه امروز همه باسوادن وفهمیده 
سلام دوستان وضعیت بهداشت شهر خیلی بده و معضلی شده واسه شهر که از مسولین بهداشت خواهشمندیم این موضوع رو بررسی کنند در ضما شورا و شهرداری دارند کار انجام میدند اون زمانی که هکتار زمین دزدیدند شما کجا بودید و حتی یه کوچه هم بازگشایی نکردند وبا ماه ها عقب ماندگی حقوق پرسنل و ملیونها بدهکاری شهرداری اصلا کجا رو اسفالت کردند مهم نیست همین که دارند اسفالت میکنند وپارک میسازند خیاببان پشت قلعه رو بازگشایی کردند مهمه اشهرداری حقوق کارگرا و پرسنل پرداخت میکنه و دارند گندی که اونا زدند پاک میکنند مهمه اصلا جناب قوام برید شورا ازشون سوال کنید چکارای انجام دادند در طول یک سال و توی و بلاگ بنویسید به نظرم دهن اون افرادی که با دزدی اونا شریک بودند بسته بشه کافیه .اینا دنبال عمران و ابادانی نیستند چشم ندارند پیش رفت شهر ببینند و فقط بفکر جیب خودشون هستند که مال ما مردم بخورند وتشکر میکنیم از شورا شهردار و فرماندار عزیز که دارند کار میکنند.
سلام من همیشه مطالب رودنبال میکنم به ندرت پیش میادپیام بدم سعی میکنم بیشتراستفاده کنم تانظربدم ولی قوام عزیز توازبهیارهم پرسیدی این اقاواسه رفع اتهام خودش داره همکارمنومحکوم میکنه من اتفاقاصبح ازش پرسیدم خداشاهدقبل ازاینکه خبراشتی روبخونم میگفت روحم هم خبرنداره بهترنبود قبل اینکه نظهربدی درمورداون خانم اظهارات اونم میشنیدی
پاسخ:
پیگیری میکنم تشکر البته همونطور که تلفنی خدمت شما عرض کردم مشکل ما پرستار وبهیاران عزیز نیست مشکل کل شبکه بهداشت شهرستانه
سلام آقای قوام خیلی ممنون از اینکه موضوعات مختلف شهر را پیگیری میکنی من هم حس میکنم از شورا ها میترسی چون اگر دقت کرده باشی شهردار بنده خدا با وجود این شوراهاهیچ کاری نیست چون شوراها خودشون دارند کوچه باز میکنند شهرو آسفالت میکنند و گر نه نیازی نبود چند کوچه شهرک ویل کنند بیایند وسط بازار آسفالت کنند آسفالت که دیدی چه نوع آسفالتیه اگر ندیدی فردا برو نگاهش کن این آسفالت چند کوچه شهرک برای خود نمایی وسط شهر آورده اند که مردم بگند ما هم داریم کار میکنیم وگرنه جا های خرابتری هم در شهر هست که باید آسفالت کنند
پاسخ:
آقای چاکری بحث ما فعلا شورا وشهرداری نیست هرکجا آسفالت شده یا نه بموقعش شما کم کاری ومعضل دیدین پیام بدین پیگیریش با من
در ضمن مگه شورا غول دوسر که نیست که بنده از این آقایون بترسم لاکن فعلا من بشخصه موردی ندیدم که نقد کنم شما موضوع بدین نشرش بامن در ثانی چند روز دیگه شورا یک سالش به پایان میرسه شنیدم جلسه نقد وسوال وجواب همگانی میزارن
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
هرکس در شهر مابیاید برای خدمت جناحی میشود یا عمدا اون را جناحی میکنند قوام ازت خیلی ممنون هستیم قضایا رو دنبال میکنی راستی چرا از شهرداری وشورا نمینویسی در زمان ******* اربابی که سر طایفه است این خانم هم بعد از شکست در انتخابات سعی میکند از مخالفین انتقام بگیرند
پاسخ:
دوست من هزار باره تکرار میکنم اسم اشخاصی که در شهر منصبی ندارن وجز معتمدین هستن رو نیارین که بنده نشون نمیدم وبعضا کل کامنتو پاک میکنم
در ثانی بنطر من از شورا یا شهرداری میترسم دوست من نه شورا وشهرداری هرکجا در شهر مشکلی دیدن کامنت بزارین وبگین فلان موضوع رو پیگیری کن بعد ببین شهرداری وشورا از زیر تیغ قلم من در میرن یا نه
سلام قوام جان بخشدارکتیج رومعرفی کردندجه کسی أست ممنون میشم
پاسخ:
ابابکر بلوچ استاد دانشگاه چابهار ونیکشهر
سلام امروز ما مردم کتیچ بعد ازمدتها به ارزوی خود رسیدم معرفی بخشدار البته من در فنوج سکونت دارم برادر بزرگوار مگر کجا باند بازی نیست تا مرکز بهداشت نباشد مگر دکتر میریان و ریسی کم بودند تا این خانم بعنوان مدیر باشد همه اش زدوبند سیاسی است فرماندار هم جبهه نماینده است وبا جناح حمید ادم با این جناح بازیها در فنوج میماند اول احساس شد فرماندار با گروه شورا باشد ولی الان معلوم شد با نیامدن به معارفه حمید اربابی فرماندار هم جناحی شده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی